Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27925
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Za mne tedy odporné. Design strašný. To je jako, kdyby to namaloval můj syn.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No ale ty nie si Elon, takze mu tu jeho omalovanku nevyrobis
Jedine, co musim uznat, ze z toho nalesteneho prdu sa mu teda podarilo slusny medialny humbuk vytrieskat. Inak je to totalna absorudnost idealne len pre tu ich Commieforniu
Jedine, co musim uznat, ze z toho nalesteneho prdu sa mu teda podarilo slusny medialny humbuk vytrieskat. Inak je to totalna absorudnost idealne len pre tu ich Commieforniu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27925
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na konci letošního roku pak přestane platit parkování zdarma pro elektromobily. Podle Hřiba to bylo od začátku dočasné opatření. Elektromobily budou mít vyhrazená místa pouze u nabíječek.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dle návrhu, který lze stáhnout z jejich Googledrive, bude celá reforma parkování platit až od října 2024. Ale je to tak složité, že lidi asi radši semtam zaplatí pětikilo flastr. A pokud nemate EURO6 tak asi nezaparkujete vubec
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27925
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já jsem rezident. Mě je to u prdele.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ac je to trochu smutne, tak mi je vlastne tesla sympaticka, ze vazi "jen" 2T. To dnes ma i M3T. A za 1.5 mega mi prijde cena fer. I kdyz je videt, ze tomu uz pak dochazi dech. 100-200 to ma jen o chlup lepsí nez o 200hp slabsi 140i ...
Divim se ze tu jeste nejsou videa s Vaculikem, ta jsou ted vsude postovana
Divim se ze tu jeste nejsou videa s Vaculikem, ta jsou ted vsude postovana
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Vaculíka mám rád, dobře se mi poslouchá a docela mi sedí jeho myšlenkové pochody.
Performance modely Tesly - ok, proč ne, je to hodně výkonu za málo peněz. Jel jsem jenom s modelem 3 performance, wow efekt úžasný, nevím proč, ale ta porce výkonu mi k tomu autu nesedí a nedělá ho pro mne nijak sportovním.
Performance modely Tesly - ok, proč ne, je to hodně výkonu za málo peněz. Jel jsem jenom s modelem 3 performance, wow efekt úžasný, nevím proč, ale ta porce výkonu mi k tomu autu nesedí a nedělá ho pro mne nijak sportovním.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27925
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
já si všímám delší dobu, že ty Tesly ( a ne jenom ony), na silnici tak prapodivně skáčou... Zdá se mi to nebo je to tak?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Stara 3 a Y rozhodne, nova 3 uz je v pohode, s ostatnima jsem nejel.
Starsi modely se tak jako divne kymacej na nerovnostech. Y vic, 3ka min. Jakoby tam pouzili prilis mekke tlumice na tvrde pruziny a cely to tak jakoby lehce plave v ulozeni. Celou tu nerovnovahu navic podtrhuji prefoukany pneu, ktery maj u verzi performance overkill rozmer a minimalni bocnici.
Nova 3ka je vyrazne mekci a utlumenejsi od podvozku. Nastavenim mi nejvic pripomina Giulii, vcetne rychleho a lehkeho rizeni. Zrada u novy 3ky jsou gumy - zakladni 18ky jsou totiz vzdy Michelin ePrimacy, ktery mi prijdou fajn na suchu a vylozene o hubu na sebemensim naznaku mokra, takze kombinace poddajneho a schpneho podvozku, podporena rychlym rizenim a k tomu nula grip na vode
Ja jsem nakonec vzal 19ky, neb jsem chtel na tmavy auto svetly kola a taky proto, ze tam jsou Hankook iOn a ty fungujou prekvapive dobre nejen na vode, ale jsou dokonce pouzitelny i na snehu
Starsi modely se tak jako divne kymacej na nerovnostech. Y vic, 3ka min. Jakoby tam pouzili prilis mekke tlumice na tvrde pruziny a cely to tak jakoby lehce plave v ulozeni. Celou tu nerovnovahu navic podtrhuji prefoukany pneu, ktery maj u verzi performance overkill rozmer a minimalni bocnici.
Nova 3ka je vyrazne mekci a utlumenejsi od podvozku. Nastavenim mi nejvic pripomina Giulii, vcetne rychleho a lehkeho rizeni. Zrada u novy 3ky jsou gumy - zakladni 18ky jsou totiz vzdy Michelin ePrimacy, ktery mi prijdou fajn na suchu a vylozene o hubu na sebemensim naznaku mokra, takze kombinace poddajneho a schpneho podvozku, podporena rychlym rizenim a k tomu nula grip na vode
Ja jsem nakonec vzal 19ky, neb jsem chtel na tmavy auto svetly kola a taky proto, ze tam jsou Hankook iOn a ty fungujou prekvapive dobre nejen na vode, ale jsou dokonce pouzitelny i na snehu
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k