BMW Divize
Re: BMW Divize
Deli: Mate dobry vkus, co se cteni clanku tyce
Mne se nova sestka porad nejak nezamlouva. Oskliva neni, vypada v serii lepe nez koncept, ale proste me neokouzluje. A to snad i kvuli technice, uz jen povinny automat je pro me neprekrocitelne stop...
Mne se nova sestka porad nejak nezamlouva. Oskliva neni, vypada v serii lepe nez koncept, ale proste me neokouzluje. A to snad i kvuli technice, uz jen povinny automat je pro me neprekrocitelne stop...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Díky
Tak mě se minulá generace taky líbí víc A pořád u ní člověk měl na výběr, když chtěl řadit, tak si tu 645i, resp. 650i, v manuálu mohl koupit... teď má smůlu
Tak mě se minulá generace taky líbí víc A pořád u ní člověk měl na výběr, když chtěl řadit, tak si tu 645i, resp. 650i, v manuálu mohl koupit... teď má smůlu
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
ve stříbře je to extrémně ošklivé navíc na to starém i líp vyniknou ty 19", nebo kolikátky to jsou
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
mi se tez moc nelibi, hlavne tim, jak ji natahli. pri pohledu do interieru je zrejme, ze cilem bylo udelal misto pro 4 dospele, stara 6 byla 2+2. je z toho ted neskutecny korab.
absence manualu me snad uz ani neprekvapuje
absence manualu me snad uz ani neprekvapuje
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jeste tu mame sedmicku videi s novou 6er
http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... mi-videich
Pro ta jizdni si nevybrali zrovna idealni teren, na tom prvnim jizdnim (predposledni celkem) se to koliba jak barka na mori. Ma to samozrejme adaptivni podvozek, takze se to tak nechova vzdy, ale stejne je to zajimave...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... mi-videich
Pro ta jizdni si nevybrali zrovna idealni teren, na tom prvnim jizdnim (predposledni celkem) se to koliba jak barka na mori. Ma to samozrejme adaptivni podvozek, takze se to tak nechova vzdy, ale stejne je to zajimave...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Bohužel, BMW začíná vyrábět auta pro masy a ne pro nadšence. A je jednodušší jenom hamstnout na plyn, než podřazovat...
Jinak ten zvuk nové M5 je fakt nic moc.
Jinak ten zvuk nové M5 je fakt nic moc.
Re: BMW Divize
pjanda: Tak jsem se na to podíval, hodil to do tabulky a ukázalo se, že čistě výkonově opravdu N52 nemá šanci:
Pod 1000 ot. vede samo N52, pak má N20 strašlivý turbokopanec, ze kterého žije až do 5000, pak začne uvadat a kolem 6000 jsou síly opět vyrovnané, nahoře vede opět N52 (ale ne o moc).
To, že to má turbokopanec a turbodíru a v zátěži to žere jak prokopnuté je samozřejmě pravda, jinak to u turba nejde. Ale výkonově je to imho velmi v pořádku Nemluvě o zvuku...
Pod 1000 ot. vede samo N52, pak má N20 strašlivý turbokopanec, ze kterého žije až do 5000, pak začne uvadat a kolem 6000 jsou síly opět vyrovnané, nahoře vede opět N52 (ale ne o moc).
To, že to má turbokopanec a turbodíru a v zátěži to žere jak prokopnuté je samozřejmě pravda, jinak to u turba nejde. Ale výkonově je to imho velmi v pořádku Nemluvě o zvuku...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Turbokopanec a turbodíru řeší automat, který udržuje motor v optimálních otáčkách
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Arnie: Ale o tom ja nepochybuji, vsak jsem to hned psal, ze N20 ma v nizsich a strednich otackach (tj. v nejakych 2-5 tisicich ot) o 10-15 procent vyssi tocivy moment a logicky tedy i vykon. Vase tabulka rika vesmes 16-17 %, uplne dole je to o neco vice, uplne nahore o neco mene. Tak to bude v prumeru treba i ke 20 %, ja to jen odhadoval z krivky, ale to neni podstatne - kde je ten rozpor? Toto jsem konstatoval sam.
Ja jsem rekl jen to, ze diky sirsimu spektu pouzitelnych otacek muze mit atmosfericky motor kratsi prevody, cimz bude eliminovan ten pozitivni efekt jinak nesporne vyssiho vykonu v nizsich otackach pro uzivatele, kteri je pouzivaji, coz jste rekl Vy. Dale to nema cenu opakovat. O nic jineho tu neslo.
Jinak nepochybuji o tom, ze ta krivka vykonu N20 je na obou svych koncich dramaticky idealizovana. Ta se tak pozvolna vytraci... Ale opravdu bych chtel videt, jak ten motor bude mit v 1 250 ot. 45 kW stejne jako ze by mel mit v 7 000 ot. 165 kW. Pro praxi si u tohoto motoru muzeme napsat pod 1500 ot nula a nad 6 000 mozna 6 500 ot take nula. Prave proto by za idealniho (zel bohu neexistujicicho) stavu musely mit oba motory jine prevodovky, ktere by ten narazovy vykonovy rozdil pro praxi srovnaly, protoze to podstatne neni maximum vykonu, ale plocha pod krivkou vykonu, kterou cely prubeh v grafu zabere. A tato plocha bude pro oba motory dle meho soudu velmi podobna.
Ja jsem rekl jen to, ze diky sirsimu spektu pouzitelnych otacek muze mit atmosfericky motor kratsi prevody, cimz bude eliminovan ten pozitivni efekt jinak nesporne vyssiho vykonu v nizsich otackach pro uzivatele, kteri je pouzivaji, coz jste rekl Vy. Dale to nema cenu opakovat. O nic jineho tu neslo.
Jinak nepochybuji o tom, ze ta krivka vykonu N20 je na obou svych koncich dramaticky idealizovana. Ta se tak pozvolna vytraci... Ale opravdu bych chtel videt, jak ten motor bude mit v 1 250 ot. 45 kW stejne jako ze by mel mit v 7 000 ot. 165 kW. Pro praxi si u tohoto motoru muzeme napsat pod 1500 ot nula a nad 6 000 mozna 6 500 ot take nula. Prave proto by za idealniho (zel bohu neexistujicicho) stavu musely mit oba motory jine prevodovky, ktere by ten narazovy vykonovy rozdil pro praxi srovnaly, protoze to podstatne neni maximum vykonu, ale plocha pod krivkou vykonu, kterou cely prubeh v grafu zabere. A tato plocha bude pro oba motory dle meho soudu velmi podobna.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n