nafta, nižší střední, cca 550tis s

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od pjanda »

Pokud z vyberu odectu modely, ktere by nesnesl Deli (Focus, Francie), ktere jsou na konci zivotniho cyklu (a nejde o nic, kde by bylo nutne stat o soucasnou generaci) a eliminuji naftove ctyrvalce, ktere bych nesnesl ja (vetsina), zbyva mi jen Mazda 3.

Na druhou stranu, koupit si pak diesel za cenu srovnatelnou s timto, kde je realne (a to opravdu) domluvit cenu prakticky stejnou, to uz je na sebevrazdu :)

Ale chapu, ze koupe sluzebniho auta se ridi jinymi preferencemi a toto mi dava smysl. 2,2 MZR-CD neni spatny, navic budete moci rikat, ze mate v aute kus Jaguaru ;)) (MZR tedy vychazi z DW12B, ten v Jaguaru stoji na DW12C, ale na detaily uz se v hospode nikdo ptat nebude ;) )
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od Deli »

vasco píše:Takhle může vypadat interiér okty za 550tkč?
když si odmyslíš kožich, tak celkem v poho, je to volitelné u elegance :) dřevo je za 250,- Kč :D
Caddy píše:Astra je utrpeni, pohodli nic moc a hlavne to nema vubec zadny rejd, s tim se neda otocit na ctyrproudovce :)
až tak, jo? :-? uvidíme :)
pjanda píše:Pokud z vyberu odectu modely, ktere by nesnesl Deli (Focus, Francie), ktere jsou na konci zivotniho cyklu (a nejde o nic, kde by bylo nutne stat o soucasnou generaci) a eliminuji naftove ctyrvalce, ktere bych nesnesl ja (vetsina), zbyva mi jen Mazda 3.

Na druhou stranu, koupit si pak diesel za cenu srovnatelnou s timto, kde je realne (a to opravdu) domluvit cenu prakticky stejnou, to uz je na sebevrazdu :)

Ale chapu, ze koupe sluzebniho auta se ridi jinymi preferencemi a toto mi dava smysl. 2,2 MZR-CD neni spatny, navic budete moci rikat, ze mate v aute kus Jaguaru ;)) (MZR tedy vychazi z DW12B, ten v Jaguaru stoji na DW12C, ale na detaily uz se v hospode nikdo ptat nebude ;) )
tak MPS bych bral hned, ale s tím mě v práci vyhodí a to možná doslova :D s 2.2 jsem nikdy nejel, ale počítám, než PD už nic horšího neni :)

Jinak co vy říkáte na současnou produkci od VW? Protože by se mohlo stát, že japonské auto narazí... :-?
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od pavproch »

Deli píše: Jinak co vy říkáte na současnou produkci od VW? Protože by se mohlo stát, že japonské auto narazí... :-?
Zpět z výšin na zem - asi takle: bral bych octu f kombajnu 4-hrab 1,6CrD Elegance. Na nový rok jsem jednu takovouhle koupil kolegovi - ač ceníkovka hrubě přes 600, prodejní cena o moc nepřekročila 550... 4-hrab má delší péro (pardon, péra) takže ten tankodrom zvaný D1 i celkem odfiltruje... dynamika nic moc, ale po dálnici 150 tacho/tempo to jede... a za málo - kolega má zá 4 měsíce/12kkm průměr těsně pod 6 a to se s tím nijak nemazlí (služebák)

Fčera sem během asi půlhodiny jel jak s touhle "novotinou" (poprvé!), tak i se "starou" briketou (1.9 PD 4x4 Elegance - na tachu 275kkm, z toho asi 240 sem natočil osobně) a.... je to výrazně tišší (i když pořád zpod kapoty leze něco jako "chrochty-chrocht"), nastupuje to mírněji, ale o to dýl to táhne. Pocitově je dynamika obou aut naprosto stejná....

(btw, tvar šaltpáky v tý nový "briketě s komonrejlem" je téměř identický s tvarem M-kvedlačky, jak ji budu mít v "potahu"... na rozdíl od skautíka, kde mám - pardon, měl sem - hlavici kulaťoučkou)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od pavproch »

jo a ještě : ten limit 550 je s nebo bez DPH?
jak píšu ty ceny za oktu , ty jsou s DPH - takže po odpočtu sa ta nová briketa vešla do půl míče...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od brasci »

A čo Opel Astra? Na ten sa tu nejako zabúda...
Uživatelský avatar
kazysvjet
Pan Řidič
Příspěvky: 347
Registrován: pát 18 bře 07:11
Bydliště: Bechyně

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od kazysvjet »

nema rejd se uz vyresilo
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od Deli »

pavproch píše:jo a ještě : ten limit 550 je s nebo bez DPH?
jak píšu ty ceny za oktu , ty jsou s DPH - takže po odpočtu sa ta nová briketa vešla do půl míče...
s :) a když jsem si složil 2.0 TDI v elegenci s nějakejma drobnostma, tak jsem byl na cca 620 a tuším, že 13% by mělo jít :) a kombíka nechci :D
brasci píše:A čo Opel Astra? Na ten sa tu nejako zabúda...
jj :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od beaumont »

Deli: A tvoje odmítání "F" se týká i koncernu Fiat? Alfa Giulietta je asi příliš politicky nekorektní, ale tady:
http://www.lancia.cz/novinky.php?novink ... ncia-delta
je pořád na prodej skladová Delta s motorem 1.9 JTD Twinturbo (190 koní!!) za 582 tis. Kč! Jako dálniční kočár ideální, mj. díky dlouhému rozvoru. A té šedé barvě by Ti to možná prošlo, ne?

Kromě toho by tu ještě bylo Bravo, nejméně nápadné z Italů, zato v rámci Tvého rozpočtu i nejsilnější Sport s motorem 2.0 Multijet 165 koní:
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf

Kromě toho se tu myslím ještě neřešil Peugeot...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od HondaMan »

pavproch: "octu f kombajnu 4-hrab 1,6CrD Elegance" jsem nedávno projížděl a jako auto je to dobré. Jen by se Deli ukousal nudou, protože to jede ještě hůř než to co má teď :-/

Beaumont: Peugeot? A který? Loni jsem jel pro novou 308 a v Peugeotu nechával 307 s 270tkm. Vyřazená 307 byla v lepším stavu než 308 s 5km na tachu. Je fakt že to byla docela sociální verze, ale já bych si na to auto určitě nezvykl :-/
Itlové jsou pěkní, ale to spíš projde ten japonec :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s

Příspěvek od ExFun »

Deli a nic většího ti fakt neprojde?

Když se podívám, že teď máš za 549.900,- Lagunu Bose - 2.0DcI 131Kw s Bose systemem a zárukou 5 let, 17" kola, xenony, tempomat, vyhřívaný sedadla, navigaci, tak bych byl z mrdky typu Mazda 3 (i vzhledem k tomu, že jezdíš dálky) vyloženě nešťastný.. Ostatně i Octa bude mít poloviční výbavu..

Jakože Renault nemusím, ale u této Laguny jsem o problémech neslyšel a ta nabídka je prostě výborná.
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět