Služební kombi za 600.000 Kč
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
S novou Astrou jsem jezdil koncem října.S interiérem souhlas s Baumontem.Předváděcí byla 1.6 CDTi 100 KW Innovation.Motor v pohodě tahá už od nízkých otáček,včetně řazení,krátké dráhy.Brzdy velmi dobré s příjemným nástupem.Fitrace nerovností velmi dobré odhlučnění.Při couvání je potřeba si zvyknout na trochu rychlejší zpátečku.Navigace a palubní PC v češtině.
Dodací lhůty jsou 2-3 měsíce.Combi by mělo být od začátku roku 2016,ale kdy bude na webu netuším.V nabíde pro ČR bude jak naftové biturbo-118 KW a tak nejsilnější benzín 1.6 147 KW.
Dodací lhůty jsou 2-3 měsíce.Combi by mělo být od začátku roku 2016,ale kdy bude na webu netuším.V nabíde pro ČR bude jak naftové biturbo-118 KW a tak nejsilnější benzín 1.6 147 KW.
Bez bodů
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Vloni - pardon - teď už předloni (cca 4/2014) jsem pomáhal kamarádovi s výběrem služebáku (on nemá moc přehled) - měl podobný rozpočet a naprosto volnou ruku. Nakonec skončil u C5. Má 1,6 THP a dvojitá skla. Od té doby skoro nesedá do soukromé Octy II a bude ji prodávat. To auto je komfortem o dvě ligy jinde. Přední sedačky jsou už v základu bohatě dimenzované - vyšší výbava je má elektricky ovládané, ale tvarované mi přišli naprosto identicky.
Obecně nejsem přítelem dieselu v osobácích, ale u auta na dálnice ještě uznám že dává nějaký smysl a co vím tak 2,0 HDI má v současnosti nejlepší pověst mezi evropskými diesely co se spolehlivosti týče. A kultivovaností je na tom (v rámci dieselů - samozřejmě) ještě velice dobře.
Vím že to místní VW fans neuslyší rádi, ale takto kutivovaný diesel nemá VW ani jeden - i relativně slušně odhlučněný passat s TDI je oproti C5 s HDi generátor hluku a dunění hlavy.
Obecně nejsem přítelem dieselu v osobácích, ale u auta na dálnice ještě uznám že dává nějaký smysl a co vím tak 2,0 HDI má v současnosti nejlepší pověst mezi evropskými diesely co se spolehlivosti týče. A kultivovaností je na tom (v rámci dieselů - samozřejmě) ještě velice dobře.
Vím že to místní VW fans neuslyší rádi, ale takto kutivovaný diesel nemá VW ani jeden - i relativně slušně odhlučněný passat s TDI je oproti C5 s HDi generátor hluku a dunění hlavy.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
V rodině se hledalo auto, které mělo nahradit služební Superb. Požadavek: pohodlné, tiché, úsporné.. na moje doporučení zkusil C5 3 - 2,0 Hdi, automat a dál se už nehledalo. Naprostá spokojenost po všech stránkách, včetně spotřeby (6,5/100).
Další přidaná hodnota je naprostý nezájem zlodějů. U Superbu se i 3 za rok řešila nějaká příhoda (navigace, xenony, rozbitá okna)
Další přidaná hodnota je naprostý nezájem zlodějů. U Superbu se i 3 za rok řešila nějaká příhoda (navigace, xenony, rozbitá okna)
MG - radost až na kost.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
g21 píše:Ahoj, projel jsem celou diskuzi, ale hlavně několikrát zadání. Počítal jste někdo kolik bude mít auto nalítáno za ty 4 roky? cca? Spousta ze jmenovaných aut, tedy spíše motorů se obtížně dožije 2/3 toho co by "zadavatel" potřeboval. Mám nalítáno na německých dálnicích více než na českých okreskách od Felicie, Octavie přes Megany, Astry až po M-B C220, E350 a různé BMW 3 a 5. Když to vezmem do detailu, tak 700 pohodlně po DE dálnici se dá až s M-B řady E a výše a BMW řady 3 a víc a s obsahem výrazně nad 2l. Rady do zahrady jako i30, 308... nezlobte se na mě, ale to jsou auta na cestu do Kauflandu a zpět. Francouz má super podvozek, pohodlné sedačky... ale ví někdo za kolik jezdí 2.0 Blue HDi? Jakou má životnost? Jel jsem P 307 1,6HDI (130kW) do Bretaňe a nenašel jsem žádný + ani =. Spotřeba na dálnci klidně 14l, průměrka přes 9, při vyšších rychlostech auto už značně nestabilní a ve chvíli kdy jsem chtěl ještě zrychlovat ze 140 tak opravdu nebylo kde brát. Vím 1,6 chrochták není na závodění, ale při opravdu dlouhých štrekách je hrubý výkon prostě nutný, nejen výrazný bezpečnostní prvek. i30 je jen vybavenější Fabie, jinak na dlouhé cesty se nehodí. BTW. opravdu u služebního kombíku potřebujete Bezklíčové startování a Xenony, vestavěnou navigaci? I když kupuju auta za 2 až 3 násobek, tak tohle by mě nenapadlo ani řešit. Fakt jsou dnes Xenony In (aktuální)? Bezklíčkové startování je super, když zrovna funguje. A vestavěné navigace, v 90% za trest a nesmyslný ceny aktualizací v servisech. Opravdu uvažovat o benzínu nebo ještě lépe turbobenzínu, při plánovaných 300,000 za 4 roky a pak o odkoupení? lol. Podle mého základní parametr diesel, min 1.9 klasické TDI nebo boxer. Osobně bych hledal v té ceně co máte rozpočet, vlastní peníze bych do toho nedával. Ale bohužel za tyhle peníze to nemá úplně řešení, narodili jsme se o kousek východnějí, jinak by tyhle úvahy nebyly. Z vlastní zkušenosti vím co je v DE nejčastějším služebákem pro nižší management. A když je vzrůstem opravdu nižší, pak si to plně užije.
Mohl by sis založit poradnu, aneb nakupujte u odborníků...
C5 bych při podobných požadavcích viděl taky jako dobrou volbu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
P307 se 130kW 1.6 HDI mi přijde jako docela fajn výkon na P307.g21 píše:ale ví někdo za kolik jezdí 2.0 Blue HDi? Jakou má životnost? Jel jsem P 307 1,6HDI (130kW) do Bretaňe a nenašel jsem žádný + ani =. Spotřeba na dálnci klidně 14l, průměrka přes 9, při vyšších rychlostech auto už značně nestabilní a ve chvíli kdy jsem chtěl ještě zrychlovat ze 140 tak opravdu nebylo kde brát. Vím 1,6 chrochták není na závodění, ale při opravdu dlouhých štrekách je hrubý výkon prostě nutný, nejen výrazný bezpečnostní prvek.
C5 v základu je ale Métallique ne? A 1.6 THP, no raději snad ani ne. 1.4 TSI je proti tomu držák.fri píše:Nakonec skončil u C5. Má 1,6 THP a dvojitá skla. Od té doby skoro nesedá do soukromé Octy II a bude ji prodávat. To auto je komfortem o dvě ligy jinde. Přední sedačky jsou už v základu bohatě dimenzované - vyšší výbava je má elektricky ovládané, ale tvarované mi přišli naprosto identicky.
Já na to hledím tak, že mu nepovolí střední třídu, tak hledám přerostlé auto nižší střední, které nemá gró v mega kufru jako Octavia, ale v prostoru pro cestující - takže musí mít dlouhý rozvor. To plní Astra a P308. P308 mi přijde jako by tam ta zadní náprava byla nějak přivařená navíc. V Německu už mají na Astru kombi ceny, nevím jak je to s prodejem. Osobně bych si vzal 1.6 Turbo, což bude určitě SIDI ze Zafiry. ... už vidím, zahájení prodeje polovina března.beaumont píše:Novou Astru jsem docela důkladně prolezl na výstavě ve Frankfurtu a udělal na mě výborný dojem. Hezká zvenku i zevnitř (i když čistě designově bych asi dal v téhle třídě přednost Peugeotu 308 a Alfě Giulietta) a vynikající sedačky AGR, i když za mírný příplatek. Otázkou je, kdy se kombík objeví v nabídce u nás a jaké budou dodací lhůty.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Děkuji všem za hodnotné rady, čím víc o tom přemýšlím tím víc mi dochází, že C5 bude ta správná volba. Do rozpočtu se vejdu, když mi povolí předváděčku, a když ne, tak za opravdu pohodlně auto by mi ani nevadilo si třeba 250.000 při platit. Když mi povolí jen nižší střední nebo jen Octavii, tak to asi odmítnu, to by stejně bylo jen z louže pod okap (ovšem okap s automatickou převodovkou). Když si žádné auto nevezmu, což je taky varianta, tak budu dál jezdit tou holoOctávií z půjčovny (1.6 TDI, 5 kvalt), a to je fakt peklo
@g21: Ty prvky výbavy, které Ti přijdou zbytečné, považuju za důležité proto, že zvyšují aktivní bezpečnost. To platí o xenonech (viditelnost) i o navigaci (zkus si projet soustavu pařížských tunelů s navigací v mobilu nebo přilepenou na skle, bez navigace s gyroskopem a připojením k rychlostnímu signálu auta se budeš v těch podzemních mimoúrovňových křižovatkách točit o 3 hodiny dýl - osobně několikrát vyzkoušeno). Pravda bezklíčový vstup / startování je čistě komfortní prvek, ale to by snad dneška mělo mít každé auto v základu a cenu to třeba u Hyundaie nijak nezvyšuje
@g21: Ty prvky výbavy, které Ti přijdou zbytečné, považuju za důležité proto, že zvyšují aktivní bezpečnost. To platí o xenonech (viditelnost) i o navigaci (zkus si projet soustavu pařížských tunelů s navigací v mobilu nebo přilepenou na skle, bez navigace s gyroskopem a připojením k rychlostnímu signálu auta se budeš v těch podzemních mimoúrovňových křižovatkách točit o 3 hodiny dýl - osobně několikrát vyzkoušeno). Pravda bezklíčový vstup / startování je čistě komfortní prvek, ale to by snad dneška mělo mít každé auto v základu a cenu to třeba u Hyundaie nijak nezvyšuje
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
asi trpíš orientačním nesmyslem.... nemám ŽÁDNOU navigaci (enem papírovou mapu) a v centrálním Paryžu sem se (úspěšně) už motal víckrát..... a dyž sa ztratím, taxa dřív nebo později zase najdu...v každém z nás je kousek objevitele, ni?iv0 píše: o navigaci (zkus si projet soustavu pařížských tunelů s navigací v mobilu nebo přilepenou na skle, bez navigace s gyroskopem a připojením k rychlostnímu signálu auta se budeš v těch podzemních mimoúrovňových křižovatkách točit o 3 hodiny dýl - osobně několikrát vyzkoušeno
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
To asi ano, ale ne když máš za sebou celý den mluvení a před sebou 7 hodin cesty (z toho 3 pověšený na handsfree). Mě nedělá problém si v předem vypsat trasu na papír, ale píše se rok 2016, ne? Navíc jen si tímhle cvičením prošel u všech svých aut:
1. Tovární navigace a audio je drahé, koupil jsem to bez toho.
2. To se nedá poslouchat, vylepším jen reproduktory, trávím v tom krámu tolik času...
3. Furt se to nedá poslouchat, přidám zesilovač.
4. Už to jde poslouchat, akorát to tovární rádio neumožňuje nějak rozumně nosit sebou svojí hudbu, výměním rádio za lepší.
5. Už jsem do toho nacpal víc, než co by stál tovární "prémiový" zvuk včetně navigace, ale tak holt rovnou zainvestuju do rádia s navigací.
6. Hmm tohle rádio s navigací bylo levné, ale ve chvíli, kdy to nejvíc potřebuju, jsem zase zakufroval, protože zrovna neměla signál, vyměním za pořádnou.
Výsledek? Rok a půl špekulování a cena dvojnásobná proti továrnímu řešení.
1. Tovární navigace a audio je drahé, koupil jsem to bez toho.
2. To se nedá poslouchat, vylepším jen reproduktory, trávím v tom krámu tolik času...
3. Furt se to nedá poslouchat, přidám zesilovač.
4. Už to jde poslouchat, akorát to tovární rádio neumožňuje nějak rozumně nosit sebou svojí hudbu, výměním rádio za lepší.
5. Už jsem do toho nacpal víc, než co by stál tovární "prémiový" zvuk včetně navigace, ale tak holt rovnou zainvestuju do rádia s navigací.
6. Hmm tohle rádio s navigací bylo levné, ale ve chvíli, kdy to nejvíc potřebuju, jsem zase zakufroval, protože zrovna neměla signál, vyměním za pořádnou.
Výsledek? Rok a půl špekulování a cena dvojnásobná proti továrnímu řešení.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Požadavku xenonů, resp. něčeho víc než jsou žlutá světla, rozumím. Je to obrovský skok jinam. Zrovna 31.12. jsem jel postupně v autech - nejdříve žlutý žárovky, pak jsem přeskočil do xenonů v G7 (které svítí opravdu dobře na svou třídu) a finále jsem odjel na LED. Ty rozdíly jsou opravdu propastné a za světla bych si já osobně připlatil cokoliv.
Vestavěnou navi úplně nemusím - zejména kvůli ne úplně včasným aktualizacím. Ale v zahraničí je to dobré, hlavně v těch tunelech. Asi bych kamkoliv trefil i bez toho, ale je to přesně jak říká iv0: nějaký pokec na palubě, někajý telefon do toho a člověk hned něco přehlídne.
Bezklíč bych do auta nechtěl (byť ho mám, bo byl v paketu) z hlediska větší možnosti pro zloděje, jak auto vykrást.
Na C5 by mi vadily asi 2 věci, když odhlédnu od faktu, že to je žabožrout: 6AT (příliš málo) a stáří modelu jako takového - pokud se nepletu, tak tenhle model je od 2008 a prodělal jenom několik FL.
Vestavěnou navi úplně nemusím - zejména kvůli ne úplně včasným aktualizacím. Ale v zahraničí je to dobré, hlavně v těch tunelech. Asi bych kamkoliv trefil i bez toho, ale je to přesně jak říká iv0: nějaký pokec na palubě, někajý telefon do toho a člověk hned něco přehlídne.
Bezklíč bych do auta nechtěl (byť ho mám, bo byl v paketu) z hlediska větší možnosti pro zloděje, jak auto vykrást.
Na C5 by mi vadily asi 2 věci, když odhlédnu od faktu, že to je žabožrout: 6AT (příliš málo) a stáří modelu jako takového - pokud se nepletu, tak tenhle model je od 2008 a prodělal jenom několik FL.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time