
Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Je mladý - Swift Sport a bude nadšený. Oproti Pandě je to na dálnici luxusní koráb 

Ain´t nobody got time for that
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
taxem fčíl jentakcvičně konfignul tu fobiju.... 354 vč. DPH, čili pár stokorun pod limitem.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
No vidíš, nakonec ještě vyděláš.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28233
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
charger: kritizovat podvozek F3 jako nudný a špatný a doporučovat Rapida? No nevím, nevím...
BTW: nemá náhodou F3 a new Ibiza stejnou podvozkovou platformu?
BTW: nemá náhodou F3 a new Ibiza stejnou podvozkovou platformu?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
A mladej chce ktery, fobiju nebo golfa?
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Já jen doplním, že i Fóbie umí mít plně deaktivovatelné ESP a stop start se dá odstavit natrvalo. Je to otázkou nakódování za pár peněz. Na záruku to pochopitelně nemá vliv.
Aktuálně jsem přesedlal ze splašené zafiry tourer do Fabie v combi 1.2 TSi 90k a až na chybějících 80k a trochu výbavy se mi s ní jezdí líp. Není tak zábavná jako Clio III, ale celkově je podvozek vhodnější na naše kanáldekly a retardéry. V čem škodovka vede s velkým náskokem je sladění spojky a plynu, na turbomotor jsou reakce překvapivě rychlé. Sedačky (základní) mi přijdou pohodlnější, než v Octavii III (opět základ).
Co se ale moc nepovedlo je poloha řadičky, je prostě moc nízko i když mám sedačku úplně dole a se svými 181 cm sedím spíš blíže volantu než bývá obvyklé. Hodně nasírací je taky (sklopná) loketní opěrka přes kterou se nedá pořádně dostat k zámkům bezp. pásů a ruční brzdě.
Aktuálně jsem přesedlal ze splašené zafiry tourer do Fabie v combi 1.2 TSi 90k a až na chybějících 80k a trochu výbavy se mi s ní jezdí líp. Není tak zábavná jako Clio III, ale celkově je podvozek vhodnější na naše kanáldekly a retardéry. V čem škodovka vede s velkým náskokem je sladění spojky a plynu, na turbomotor jsou reakce překvapivě rychlé. Sedačky (základní) mi přijdou pohodlnější, než v Octavii III (opět základ).
Co se ale moc nepovedlo je poloha řadičky, je prostě moc nízko i když mám sedačku úplně dole a se svými 181 cm sedím spíš blíže volantu než bývá obvyklé. Hodně nasírací je taky (sklopná) loketní opěrka přes kterou se nedá pořádně dostat k zámkům bezp. pásů a ruční brzdě.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
S Fabií jsem nejel, ale nevěřím, že bude tak natěšená do zatáček, ovladatelná plynem, nebo že dá řidiči tak dobře vědět, co se pod ním děje. Swift Sport mi přišel podvozkově jako vyspělejší Favorit, což je největší poklona, které jsem schopen
Ale zase to nastavení není blbuvzdorné. Je pravda, že motor reagoval v nízkých otáčkách na plyn poněkud podivně, ale neměl jsem zas tak moc času to zkoumat. Podstatné pro mě bylo, že na to jak krátká byla projížďka, auto mi okamžitě sedlo, což se mi moc často nestává. Hint - 17" kola mají poněkud obskurní rozměr pneu, který vyrábí snad jen Continental.

《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
S oběma auty jsem najel několik tisíc km v různých verzích a Rapid podle mě funguje líp, ostatně viz videa PJandy z dlouhodobého testu. Podvozek Fabie určitě není špatný, ale je prostě naladěný do komfortu, do zatáček se autu vážně moc nechce a preferuje spíše houpavý styl jízdy. Ibiza je v tomhle ohledu naladěná výrazně lépe a přitom po faceliftu je i tišší a pohodlnější.řidičBOB píše:charger: kritizovat podvozek F3 jako nudný a špatný a doporučovat Rapida? No nevím, nevím...
BTW: nemá náhodou F3 a new Ibiza stejnou podvozkovou platformu?
Ad Bambus: Pokud se dá nastavit deaktivování stabilizace tlačítkem a úplně vypnout S/S, tak to je super.
Ain´t nobody got time for that
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Tak jsem jezdil s uplně jinou Fabií. Tenhle popis mi sedí na novou i20.
RWD
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Snad nebude vadit link na jiné fórum.charger píše: Ad Bambus: Pokud se dá nastavit deaktivování stabilizace tlačítkem a úplně vypnout S/S, tak to je super.
Naposledy upravil(a) bambus dne sob 01 srp 00:08, celkem upraveno 1 x.