BMW Divize
Re: BMW Divize
To nevím, ale dnes jsem zjistil po dvou letech, že naše 30i není 190kW, ale 200kW verze To je dobře nebo špatně?
Re: BMW Divize
prej působí tupějším dojmem než 190kW verzevasco píše:To nevím, ale dnes jsem zjistil po dvou letech, že naše 30i není 190kW, ale 200kW verze To je dobře nebo špatně?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
hele, já sem přesedal ze svýho 200kW N53 v touringu a xD do 330i N52 e90 Pavla Jandy a naopak a měl sem pocit, že těch 10kW a fčílnevímkolik Nm navíc akorát tak smazalo rozdíl v hmotnosti a xD, takže na mně obě auta působila stejně rychle a ochotně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
nehádám se, nejel jsem ani s jedním
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
me se to ted podarilo i s passatem s elektronickou ruckou a haldexem delas neco spatnepavproch píše:no šak jo, silou to jde i s xD, ale sem myslel a napsal "čistě" (čti s elegantně driftující zádí)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
co jsem slysel nazory jednoho znameho co se ucastnil podobne vymeny, ale byl tam jako majitel 190kW verze, tak rikal uplne neco jinehopavproch píše:hele, já sem přesedal ze svýho 200kW N53 v touringu a xD do 330i N52 e90 Pavla Jandy a naopak a měl sem pocit, že těch 10kW a fčílnevímkolik Nm navíc akorát tak smazalo rozdíl v hmotnosti a xD, takže na mně obě auta působila stejně rychle a ochotně...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Bond007 píše:me se to ted podarilo i s passatem s elektronickou ruckou a haldexem delas neco spatnepavproch píše:no šak jo, silou to jde i s xD, ale sem myslel a napsal "čistě" (čti s elegantně driftující zádí)
se zkusím polepšit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jaxem fčera přesedl ze 116 zpět do svýho 3er N53, tak mám několik poznatků....
pozitiva:
R6 je oproti R4 zázrak, opakuji zázrak....
3er je kura kus auta oproti lehkonohé 1er
xDrive je oproti zadohrabu zázrak, opakuji zázrak.....
(ja jistota při předjíždění přes sních nahrnutý na středovou čáru, pohodový výjezd zasněženou zledovatělou ulicí k nám domů atak, no.. jen ten fun faktor tomu samzřejmě chybí...
a negativa:
EURO5 je sfinstvo, opakuji sfinstvo.... při rozjezdu dokáže úplně zahlušit i tři litry a šest hrnků....
hned jak bude brambor po záruce, něco s tím budu muset provést...
třeba tohleto je zajímavá myšlenka - zrychlit reakci na práci s pedálem plynu...
pozitiva:
R6 je oproti R4 zázrak, opakuji zázrak....
3er je kura kus auta oproti lehkonohé 1er
xDrive je oproti zadohrabu zázrak, opakuji zázrak.....
(ja jistota při předjíždění přes sních nahrnutý na středovou čáru, pohodový výjezd zasněženou zledovatělou ulicí k nám domů atak, no.. jen ten fun faktor tomu samzřejmě chybí...
a negativa:
EURO5 je sfinstvo, opakuji sfinstvo.... při rozjezdu dokáže úplně zahlušit i tři litry a šest hrnků....
hned jak bude brambor po záruce, něco s tím budu muset provést...
třeba tohleto je zajímavá myšlenka - zrychlit reakci na práci s pedálem plynu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
obvykle me recenze na D-FENSovi neberou, ale tohle je dobre napsano
M5 E34
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012021204
M5 E34
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012021204
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou