Octavia III
Re: Octavia III
tak jestli 7 nebo 10 bez kadlekadle uz je snad upe jedno ne
jinak vim o naprosto nenormalni konfiguraci full total palba Combi RS TDI DSG barva bila objednano nekdy v breznu dodano zacatkem července a bez tlačenky, takže ti asi sháněj švihadla
jinak vim o naprosto nenormalni konfiguraci full total palba Combi RS TDI DSG barva bila objednano nekdy v breznu dodano zacatkem července a bez tlačenky, takže ti asi sháněj švihadla
Re: Octavia III
pracuju v holdingu jehož součástí je mimojiné i prodejna škodovek a v podstatě každý týden sem naváží 5-6 octávií RS (motorizace a výbavy netuším)...po tom autě je opravdu velká poptávka a je teda pravda, že je vidět až moc často.
Re: Octavia III
Nejsem zrovna velkej psavec, ale tady musím reagovat, protože jsem se pěkně zasmál Já si spíš říkám, je to normální dávat sazomet do auta, co má přinejmenším dělat sportovní dojem? Bernard má pravdu, svět se zbláznil a to se netýká jen autkony píše:Normalni kombinace RS tsi,manual,liftback. dodani 2 mesice. Nenormalni kombinace RS tdi,manual,combi. dodani 7 mesicu.
Nenormalni mi tak maximalne prijde ta dodaci propast mezi tsi a tdi !!
Presto (Brus) ti gratuluji k tve NORMALNI verzi a k 2 mesicni dodaci dobe. Ono mozna zacas poznas ze lejt 10litru na sto normalni kombinace zdaleka neni.Proto jsem volil TDI abych se nebal na to slapnout a jezdil max. do 7 litru!!
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Potvrdzujem situaciu s RSami:
Kamos - 2,0 TSI MT Kombajn + nejaka ta vybava (jeden by povedal, hole-bose), objednane 4.2014, dorucene 7.2014
Rovnaky dealer ine auto - 2,0 TDI DSG Kombajn + "CTRL+A", objednane 12.2013, stale nedorucene...
Problem mali vraj sposobovat 19" kola..prej...
Kamos - 2,0 TSI MT Kombajn + nejaka ta vybava (jeden by povedal, hole-bose), objednane 4.2014, dorucene 7.2014
Rovnaky dealer ine auto - 2,0 TDI DSG Kombajn + "CTRL+A", objednane 12.2013, stale nedorucene...
Problem mali vraj sposobovat 19" kola..prej...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Octavia III
Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
Re: Octavia III
Pokud někdo jezdí s RS TSI trvale za 13, tak s tím jezdí buď jako naprostý dobytek nebo jako naprostý dement (nebo obojí). Takové průměrné spotřeby se nedá dosáhnout ani docela rychlou jízdou. Leda že by furt jezdil po prázdné dálnici v noci tak 200+ nebo si okresky pletl s RZ.kony píše:Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
ad RS: RS není sportovní auto ani kdyby šel Karel Gott do důchodu! Je to pouze verze výbavy - v podstatě jediná normální a obhajitelná.
ad spotřeba: Praha - HR a zpět. TSI DSG kombajn - 2 lidi na plaubě - 150 tempomat: 7,3l/100km. Co se týče nafty, tak jeden kolega (oba RS TDI 6MT) má dlouhodobou 6,0 a druhý 7,0. Ten druhý jezdí i v reálu o dost dravěji.
ad spotřeba: Praha - HR a zpět. TSI DSG kombajn - 2 lidi na plaubě - 150 tempomat: 7,3l/100km. Co se týče nafty, tak jeden kolega (oba RS TDI 6MT) má dlouhodobou 6,0 a druhý 7,0. Ten druhý jezdí i v reálu o dost dravěji.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
já snad na tu spotřebu začnu být i zvědavý, abych tady taky pak mohl něco napsat k věci
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
EL_XEL píše:Pokud někdo jezdí s RS TSI trvale za 13, tak s tím jezdí buď jako naprostý dobytek nebo jako naprostý dement (nebo obojí). Takové průměrné spotřeby se nedá dosáhnout ani docela rychlou jízdou. Leda že by furt jezdil po prázdné dálnici v noci tak 200+ nebo si okresky pletl s RZ.kony píše:Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
jo to naprosto souhlasim. Znam dva co jezdi v TSI RS lift.Tata se synem.Najeto cca5000km.Dlohodoba 7.2l. Pak mam v ulici kluka 25let.Dostal rso k narozkam od rodicu a to je totalni opak.Najeto cca 7000km.Dlouhodoba cca 9l.Mladej kluk kterej jezdi jak jsi napsal....myslim. Tak ci onak Tsi je Tsi.Ja jsem bohuzel ten co jezdil pouze v Tdi a nemel tu odvahu prejit na Tsi. Jenom jse porad nemuzu zbavit dojmu,co vedlo vyrobce k tomu pravymu falesnymu laufu na Tdi.To je jedina vec ktera me doslova sere.Jinak max.spokojenost...
Re: Octavia III
OIII RS TSI mám od března (jo, čekal jsem taky 5 mesíců) a zatím jsem s ní najel více než 18 000 km. Což je snad dost na to, abych mohl zhodnotit spotřebu. Auto využívám denně a zažil jsem snad všechny možné způsoby jízdy: denně do práce, dálky k moři, zácpy v Praze, klidná rodinná jízda, řádění na okresce. Obecně ale jezdím svižně (až rychle). Motor si sednul až tak po 10 000 km, kdy klesla i spotřeba. Prvních pár nádrží nepočítám, tam nemá dlouhodobou spotřebu smysl hodnotit.
Pár ilustrativních příkladů:
Každodenní cesta z Kladna na Černý most (Karlovarská dálnice, pražský obchvat + jižní spojka). Dálnice cca 170kmh, potom dle provozu, spojka samozrejme 80 - 100 dle kamer. V podstate klidna jizda, temer neustale na 6ku, pár semaforů na Barrandově, pár rozjezdů na Kladně.
Spotřeba 7,1 - 7,5. Kdybych jel dalnici predpisove, verim, ze dojedu pod sedm.
Když spěchám, jedu identickou cestu za 9 až 9,5 (čas moc neušetřim, ale prostě na to dupu).
Rodinný výlet na Šumavu a zpět - plně naložené auto. Ryze předpisová jízda, vezu dítě, často plachtim.
Spotřeba (za obě cesty dohromady) 6,8. Cesta jen ze Šumavy byla za 6,2 (skoro třetina cesty je z kopce).
Cesta do Itálie přes Brenner: žádný spěch, lilo, tempomat na 150 - 160 kmh, v Rakousku 140.
Spotreba 8,9.
Cesta z Itálie domů (rovnež přes Brenner): jízda naplno, radary neřešim, je noc, kalim to. Stoupání k Brenneru pořád brzda plyn (víc jak 180kmh se ty zatáčky jet nedaj), na rovince vzdy vytocena 5ka pres 200. Nemecko plyn na zemi, v dalnicnim klesani se poprve ozyva omezovac (pri tacho 260), jinak na rovine to vic jak 255 tacho nejede. Hodně rychle jedu i v CR, ale dalnice je uplne prazdna, moralisti prominou.
Spotřeba 13,9.
Jízda pro radost - nedelní rozbresk a okresky kolem Rakovníka.
Rychlá svižná jízda, vesnice vždy 55 tacho, ale za nimi hned plnej, zatáčky si užívám, nehledám ale limity. Takovou vyjizdku vetsinou davam do 10 litru - a takovou jizdu mam i nejradeji.
Stejná lokalita, ale hledání limitů (mých, i auta): otacky permanentne mezi 4500 - 6500, jizda brzda plyn, spoceny zada, vypnuta stabilizace i protiprokluz, auto si hrabne ve vyjezdech i na trojku, dvojka ve vraceckach v podstate nici gumy, XDS mi prijde naprd, vic si toho ovlivnim sam najezdovou rychlosti a praci s plynem / volantem, špéru nicim nenahradis.
Takhle ostre se samozrejme neda jet dlouho (neni ani kde), ale v tomto rezimu je spotreba cca 15+ litru, dojezdem domu klesne na 13,5.
Moje tradiční dlouhodobá spotřeba je 8,9 - 9,2 litru. A to mi přijde na můj jízdní styl a na turbo benzín vynikající. V podstate stejnou spotrebu jsem mel pred lety s Octavii prvni generace s motorem 1,6i 75kw.
Jak jsem se spotreby pri objednavani bal (minule auto byla nafta), tak o to vic jsem ted prijemne prekvapenej. Jenom nadrz je opravdu mala.
Nepatrim do zadneho taboru fanatickych obhajcu nafty / benzinu, ale z tyhle dvojky (TDI / TSI) je benzin jednoznacna volba. TDI jede o dve tridy hure a zere jen o necele dva litry na sto mene (a nekdy ani to ne). Ale jizdne a vykonove nesrovnatelny auta, opravdu.
Snad nekomu ty referencni ukazky spotreby pomuzou, snazil jsem se byt v popisu co nejpresnejsi.
P.S.
Predni gumy jsem menil uz pred mesicem pri 15 000 km.
Pár ilustrativních příkladů:
Každodenní cesta z Kladna na Černý most (Karlovarská dálnice, pražský obchvat + jižní spojka). Dálnice cca 170kmh, potom dle provozu, spojka samozrejme 80 - 100 dle kamer. V podstate klidna jizda, temer neustale na 6ku, pár semaforů na Barrandově, pár rozjezdů na Kladně.
Spotřeba 7,1 - 7,5. Kdybych jel dalnici predpisove, verim, ze dojedu pod sedm.
Když spěchám, jedu identickou cestu za 9 až 9,5 (čas moc neušetřim, ale prostě na to dupu).
Rodinný výlet na Šumavu a zpět - plně naložené auto. Ryze předpisová jízda, vezu dítě, často plachtim.
Spotřeba (za obě cesty dohromady) 6,8. Cesta jen ze Šumavy byla za 6,2 (skoro třetina cesty je z kopce).
Cesta do Itálie přes Brenner: žádný spěch, lilo, tempomat na 150 - 160 kmh, v Rakousku 140.
Spotreba 8,9.
Cesta z Itálie domů (rovnež přes Brenner): jízda naplno, radary neřešim, je noc, kalim to. Stoupání k Brenneru pořád brzda plyn (víc jak 180kmh se ty zatáčky jet nedaj), na rovince vzdy vytocena 5ka pres 200. Nemecko plyn na zemi, v dalnicnim klesani se poprve ozyva omezovac (pri tacho 260), jinak na rovine to vic jak 255 tacho nejede. Hodně rychle jedu i v CR, ale dalnice je uplne prazdna, moralisti prominou.
Spotřeba 13,9.
Jízda pro radost - nedelní rozbresk a okresky kolem Rakovníka.
Rychlá svižná jízda, vesnice vždy 55 tacho, ale za nimi hned plnej, zatáčky si užívám, nehledám ale limity. Takovou vyjizdku vetsinou davam do 10 litru - a takovou jizdu mam i nejradeji.
Stejná lokalita, ale hledání limitů (mých, i auta): otacky permanentne mezi 4500 - 6500, jizda brzda plyn, spoceny zada, vypnuta stabilizace i protiprokluz, auto si hrabne ve vyjezdech i na trojku, dvojka ve vraceckach v podstate nici gumy, XDS mi prijde naprd, vic si toho ovlivnim sam najezdovou rychlosti a praci s plynem / volantem, špéru nicim nenahradis.
Takhle ostre se samozrejme neda jet dlouho (neni ani kde), ale v tomto rezimu je spotreba cca 15+ litru, dojezdem domu klesne na 13,5.
Moje tradiční dlouhodobá spotřeba je 8,9 - 9,2 litru. A to mi přijde na můj jízdní styl a na turbo benzín vynikající. V podstate stejnou spotrebu jsem mel pred lety s Octavii prvni generace s motorem 1,6i 75kw.
Jak jsem se spotreby pri objednavani bal (minule auto byla nafta), tak o to vic jsem ted prijemne prekvapenej. Jenom nadrz je opravdu mala.
Nepatrim do zadneho taboru fanatickych obhajcu nafty / benzinu, ale z tyhle dvojky (TDI / TSI) je benzin jednoznacna volba. TDI jede o dve tridy hure a zere jen o necele dva litry na sto mene (a nekdy ani to ne). Ale jizdne a vykonove nesrovnatelny auta, opravdu.
Snad nekomu ty referencni ukazky spotreby pomuzou, snazil jsem se byt v popisu co nejpresnejsi.
P.S.
Predni gumy jsem menil uz pred mesicem pri 15 000 km.