@řB Máte jistě pravdu s tou výbavou, která mohla výrazně snížit pravděpodobnost vážného zranění (v tomto případě šlo asi hlavně o boty), ale už vidím každého prvního motorkáře, který v 30°C ve stínu na sebe vždy navléká hutné kožené vysoké boty, kalhoty a bundu. Ani nemluvě o značně nebuddhistických cenách za spešl hadry na moto. Btw. zkoušel jste své limity na moto někde na okruhu?
Osobně asi zůstanu zatím u kola (případně elektro). Otázkou je, nakolik bude udržitelné jezdit na býku v čím dál hustším provozu relativně bezpečně i v budoucnu, kdy může dojít k rozšíření (semi-)autonomních, plechovky řídících systémů. Ať už jsou lidé jakkoli chybující a nedokonalí, pořád obecně věřím jejich schopnosti to do mě zezadu nenapálit více, než jakkoli sofistikovanému počítačovému systému algoritmů, čidel a řídících jednotek. Ale může jít o projev naivity.
Jinak vždycky tu je možnost pořídit za pár desítek tisíc nějakou 10-15letou plechovku (většinou za výrazně nižší cenu než solidní é-bajk
). Zatím poslední osobák mě stál 10k czk
, pravda pořizován od známého, tržní cena mohla být teoreticky 20-25.