Jak píše Zajda, je to pořád "jen" ladění kdy jsou používány malinko vylepšené ale pořád tovární díly, který do toho auta patří. Nejsem přítel swapů ani kompresorových zástaveb, protože to není tak vyladěný a spolehlivý jak bych si představoval. I když třeba zrovna na mx-5 jich je hodně, ale ty lidi pak furt řeší nějaký malý problémy, což u lehce vyladěnýho n/a motoru odpadá. Co mi říkali kluci z jedetoshopu, tak motor miaty je hodně omezený tokem vzduchu na hlavě motoru, takže prý stačí "jen" sáhnout na sání a hlavu, dát ECU a upravit svody a dostane to přesně tu malou dávku koření navíc co to snese. Je to sice takový starý přístup a není to tak levný jako úprava ECU u foukanýho motoru, ale není třeba velkých ostatních zásahů, jen dám širší pneu, který už stejně jezdím kvůli převodu. Mě charakterem mx-5 jak jí mám teď vyhovuje, jen mě prostě baví to auto po malých kouskách posouvat trochu dál, každou sezónu se tak mám na co těšit. A sliby o "nechám to v sérii" už radši troubit do světa nebudu
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
.