Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Asi to dali Vaculikovi bourany. Vlastne ne, Elon rikal, ze takhle je to spravne.
Lidi kupujte si BEV, ale neplatte prosim 2M nekomu, kdo produkuje po 15+ letech existence tohle.
Lidi kupujte si BEV, ale neplatte prosim 2M nekomu, kdo produkuje po 15+ letech existence tohle.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jak jsem již psal, má to auto funkci, takže manuálně zapínat není potřeba.ctrl_j píše: ↑sob 13 srp 16:35Na listu si to muzu dat to jo, lec absurditu zapinani steracu pres LCD to nijak nezmeni.Sajmik píše: ↑sob 13 srp 15:46Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.ctrl_j píše: ↑sob 13 srp 09:14 Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Jo a taky to jde ovládat hlasem
To je tak, kdyz ses vyrobce co prvne slohne komplet system ovladani i s packama Mercedesu a pak abys dokazal svetu, ze uz to umis, zacnes tvorit neco co jde absolutne proti stoleti vyvoje.
Neco jako kdyz se Faltynek vozral, nakreslil dvacet (prakticky stejnych) obrazu a ted si mysli, ze je vytvarnik.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
O to přece vrchnosti jde, kmán přece nebude jezdit rychle, kazit greendeal a navíc podporovat tím Puťku
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ctrl: kdyby neměl leta štědré dotace, tak nejenom, že by si tohle nedovolil produkovat, ale Tesla by už dávno vůbec neexistovala
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ne. Místo stojanu mi QR kód nabídnul vyhledávač google, kde se snažil ten kód najít
Celkově aplikace a web od PRE není úplně friendly bych řekl. Mají to celé nějaké rozbité. Ale už tak rok. Je to fakt otravné. Kdyby to bylo v začátcích elmobility, řeknu si ok. Ale dnes hledat jako debil funkční nabíječku?
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne sob 13 srp 18:00, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Btw: to ovládání je věc, kvůli které bych si iD nekoupil. Mi vadí i to ovládání převodovky.
Klitoris u Enyaq taky není žádná výhra, ale to se ještě dá zkousnout.
Příjemné je, že se nemusím obtěžovat se startováním s vypínáním motoru. Na to se rychle zvykne. Na ty ovladače na bocích budíkovéhi chlívku ale ne
Klitoris u Enyaq taky není žádná výhra, ale to se ještě dá zkousnout.
Příjemné je, že se nemusím obtěžovat se startováním s vypínáním motoru. Na to se rychle zvykne. Na ty ovladače na bocích budíkovéhi chlívku ale ne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
S tou platbou je to teda docela fail, nicméně s čipem jsem nikdy neměl u PRE problém. Aplikace nativně zobrazuje lokace v celý evropě, takže se to strašně dlouho občas načítá. Když dáš do filtru lokací pouze PRE, tak se to zrychlí (furt to není bleskurychlý).řidičBOB píše: ↑sob 13 srp 17:54Ne. Místo stojanu mi QR kód nabídnul vyhledávač google, kde se snažil ten kód najít
Celkově aplikace a web od PRE není úplně friendly bych řekl. Mají to celé nějaké rozbité. Ale už tak rok. Je to fakt otravné. Kdyby to bylo v začátcích elmobility, řeknu si ok. Ale dnes hledat jako debil funkční nabíječku?
Co mě chybí je možnost přihlásit se do účtu a vidět tam předešlé či právě probíhající nabíjení. Případně i spouštění nabíjení přes aplikaci.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jako v 21. století mne to fakt fascinuje…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nebojte se vlka nic, pořádně jsem liščím ocasem vyleštil křišťálovou kouli, kde se z husté, rudozelené, rákosníčky mačetami porcované mlhy zjevily světlé zítřky naplněné prudkým rozvojem a bleskovým masovým rozšíření kvantových pičótačů, kde již super komplexní a geniálně naprogramované aplykatze k nabíjení étronů poběží plynule a bez chyb.
Samozřejmě ti nejpřizpůsobivější a neprogresivnější moderní a zodpovědní občané se nechají co nejdříve načípkovat pro maximální pocit pohodlí, sucha a ochrany, který ve srovnatelné kvalitě nenabídnou ani vložky óluejs.
Samozřejmě ti nejpřizpůsobivější a neprogresivnější moderní a zodpovědní občané se nechají co nejdříve načípkovat pro maximální pocit pohodlí, sucha a ochrany, který ve srovnatelné kvalitě nenabídnou ani vložky óluejs.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jinak spotřeba je někde mezi 20 a 25 kWh. Čím větší podíl města a dálnice, tím blíže k těm 25.
Dálnice žádný sprint, ale 135-140 tacho.
Dálnice žádný sprint, ale 135-140 tacho.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time