Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Po ujetých 1000 km mohu potvrdit, že volba kotouče Zimmermann (plné) a destičky Brembo Xtra brzdí parádně.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Neodolal jsem a byl jsem konečně zkusit sportíka v Mostě. Vždycky max 2 ostrý kola a pak jedno chladící. První stint takový seznamovací, s kámošem na palubě a bylo to spíš o kecání než nějakých výkonech - i tak byl nejlepší čas celkem ucházejících 2:11.5. Pak jsem už jezdil sám a bylo z toho několik kol kolem 2:09 a nejlepší 2:08.76. Auto obuto na obyčejných matadorech hectora (docela stylový v ďolíku pod matadorem ), desky brembo xtra a nazbrojeno (svor, převod, setrvák, b6 a geo). Nedá se od toho očekávat s ohledem na výkon nějaká extra rychlost, ale bylo to fakt zábavný. Svor krásně svoroval a lepil předek k silnici a když se to sunulo, tak pěkně neutrálně všema kolama. Suma sumárum spokojenost, neztratil se ani na velkým okruhu .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Gratulace k zážitku. Potvrzuju, že kombinace desky brembo xtra a kotouče zimmermann je hodně dobrá. Mám ji od léta vpředu, vzadu mám desky hella pagid a kotouče zimmermann. Ať nám sportík dál dělá radost.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Bol som vyskúšať Swift Sport 1.4 T 103kw (ZC33S , nie hybrid) a neviem ako ďalej keby to niekoho zaujímalo, tak tu je moje stručné porovnanie s mojím Swiftom:
Ide to lepšie v nízkych otáčkach, ale nemá špičku, charakter ani zvuk ako atmosféra, samozrejme žiadne prekvapenie. Najradšej mám autá v sériovom stave ale tomuto by som doprial nejaký decentný výfuk, keďže motor spredu nepočuť ako 1.6
Reakcie plynu sú celkom fajn na turbomotor a nevšimol som si nepadanie otáčok ako pri mojej 1.6
Sprevodovanie tiež na dnešné pomery prijateľné (napr. v porovnaní s Ibizou FR 1.5 tsi 110kw) akurát medzi 1-2 a 2-3 sú väčšie rozdiely.
Brzdy pocitovo fajn, ale nedával som im zabrať.
Riadenie sa mi zdalo lepšie, bude asi strmšie, nenašiel som info o pomeroch ani na ZC32S ani ZC33S.
Podvozok moc neviem porovnať keďže na mojom mám bilstein B14(16?), ale za mňa príjemne tuhý, nevymlátený)
Tak a teraz sa len rozhodnúť, či:
si nechať 9r ZC32S so 140kkm, kde sa už začína, síce minimálne, objavovať hrdza a proste má svoj vek a neviem, či by ma bavilo servisovať auto ako PP . Pravda, zatiaľ to vôbec nenaznačuje, okrem pokazenej klímy zatiaľ len spotrebný materiál.
Alebo kúpiť "zánovný" (5r, 24kkm) ZC33S, ktorých už asi na predaj moc nebude v takom stave a s takým nájazdom a mať pokoj na ďalších pár rokov.
Alebo čakať, kým sa objaví na predaj nebúrané toyobaru 2.0 po fl, do 20k € (nereálne požiadavky?), ktorého potenciál nikdy nevyužijem, ale bol by to splnený sen, alebo možno aj nočná mora
Ide to lepšie v nízkych otáčkach, ale nemá špičku, charakter ani zvuk ako atmosféra, samozrejme žiadne prekvapenie. Najradšej mám autá v sériovom stave ale tomuto by som doprial nejaký decentný výfuk, keďže motor spredu nepočuť ako 1.6
Reakcie plynu sú celkom fajn na turbomotor a nevšimol som si nepadanie otáčok ako pri mojej 1.6
Sprevodovanie tiež na dnešné pomery prijateľné (napr. v porovnaní s Ibizou FR 1.5 tsi 110kw) akurát medzi 1-2 a 2-3 sú väčšie rozdiely.
Brzdy pocitovo fajn, ale nedával som im zabrať.
Riadenie sa mi zdalo lepšie, bude asi strmšie, nenašiel som info o pomeroch ani na ZC32S ani ZC33S.
Podvozok moc neviem porovnať keďže na mojom mám bilstein B14(16?), ale za mňa príjemne tuhý, nevymlátený)
Tak a teraz sa len rozhodnúť, či:
si nechať 9r ZC32S so 140kkm, kde sa už začína, síce minimálne, objavovať hrdza a proste má svoj vek a neviem, či by ma bavilo servisovať auto ako PP . Pravda, zatiaľ to vôbec nenaznačuje, okrem pokazenej klímy zatiaľ len spotrebný materiál.
Alebo kúpiť "zánovný" (5r, 24kkm) ZC33S, ktorých už asi na predaj moc nebude v takom stave a s takým nájazdom a mať pokoj na ďalších pár rokov.
Alebo čakať, kým sa objaví na predaj nebúrané toyobaru 2.0 po fl, do 20k € (nereálne požiadavky?), ktorého potenciál nikdy nevyužijem, ale bol by to splnený sen, alebo možno aj nočná mora
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
No, já bych doporučil splnit si sen (nikdy není na co čekat a sny se mají plnit nejen o vánocích) a pokud je to hodně nereálné, vyměnil bych to za novější model Sporta, protože změna je život
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Suzuki obecně
Swift 1.4 se nechá upravit na pěkné žihadlo https://www.youtube.com/watch?v=DAJay7knVWQ
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1991
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Suzuki obecně
Na turbínku si člověk zvykne rychle, a i když jde obsahově jen o trapnou jednačtverku, decentní laďák celkem pomůže k sportovnějšímu charakteru a potenciál k mírnému zvýšení výkonu přes řitící jednotku bude nejspíš taky větší než u atmosféry.
Snad jen aby už jako relativně novější model neobsahoval moc elektronických zbytečností či přímo zlomyslných kurvítek.
Snad jen aby už jako relativně novější model neobsahoval moc elektronických zbytečností či přímo zlomyslných kurvítek.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Suzuki obecně
Swifta Sport 1.6 si zatím opečovávám a užívám. Pokud bych ho chtěl něčím nahradit, tak jedině Sportem 1.4, pochopitelně bez mildhybridu, což bylo do roku výroby 2019. Na tom autě se mi líbí jeho hmotnost, ještě nižší než má Sport 1.6. Má pořád klasické budíky, žádnou diskotéku.
Denis, pokud nevadí němčina, tak níže je zajímavá srovnávačka několika malých hbitých aut. V závěrečné pasáži v Dolomitech byl Sport 1.4 v sériovém vydání nejrychlejší. Pokud by se motor trochu čipnul, dali bilsteiny a lepší výfuk, tak co víc? Teď je asi akorát doba k nákupu nějakého pěkného 5-letého kousku.
https://www.youtube.com/watch?v=VO_PgxXrUK0
Denis, pokud nevadí němčina, tak níže je zajímavá srovnávačka několika malých hbitých aut. V závěrečné pasáži v Dolomitech byl Sport 1.4 v sériovém vydání nejrychlejší. Pokud by se motor trochu čipnul, dali bilsteiny a lepší výfuk, tak co víc? Teď je asi akorát doba k nákupu nějakého pěkného 5-letého kousku.
https://www.youtube.com/watch?v=VO_PgxXrUK0
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Díky za reakcie. Videí mám napozeraných viac než dosť, či už toyobaru alebo Swift, v 4 jazykoch ale nemčina medzi ne nepatrí
Ešte by ma zaujímalo, ako presedlal Zajda z TypeR 2.0 NA do Clia 1.0T
Ešte by ma zaujímalo, ako presedlal Zajda z TypeR 2.0 NA do Clia 1.0T
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Otevřel dveře, zavřel dveře Type R, otevřel dveře a zavřel dveře od Clia
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3