Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Jako opravdu, úzké a klouzavé, nic moc pro čtyřkolky. Tahle trasa je součástí rallye Lužické hory.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Vyvolal jsem si to menu a teploty jsou velmi podobné, cca okolo 115st. Překvapila mě dost vysoká teplota vody 103st.
Nechápu proč to ti ocasi nedají do normálního menu.
Nechápu proč to ti ocasi nedají do normálního menu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Po tom, co jsem ty teploty viděl, tak přecházím na 5w40. Jinak ta voda jak přeleze tuším přes 108, tak ji okamžitě dochladí na 97 a pak zase vyleze a pořád dokola
Re: 125d vs M135i
Při těhle teplotách bych doporučoval olej 10W60, používám ho ve své V6 a motor je uvnitř pěkně čistej.
http://castroledge.com/uk/oil-range/10w-60
http://castroledge.com/uk/oil-range/10w-60
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: 125d vs M135i
Ty teploty jsou fakt masakr, zkusil bych někoho kdo bmw motorům rozumí a minimálně bych se optal, jakou má zkušenost a co tam lejt.
beny: Na ten castrol jezdí prakticky celý typer.cz a samo i závodní auta a minimálně z ctr motorem si rozumí velmi dobře (tady pokud by se někomu chtělo číst zkušenosti: link).
beny: Na ten castrol jezdí prakticky celý typer.cz a samo i závodní auta a minimálně z ctr motorem si rozumí velmi dobře (tady pokud by se někomu chtělo číst zkušenosti: link).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Netvrdím, že Castrol 10W60 je nejlepší, doporučuji přečíst:
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=6 ... t=70#p3639
Musím s tím souhlasit, měním po 10 000 km, motor má 203 000 km, tichý, bez dolévání oleje, hydroštely necvakaj (jen po delším stání než se po nastartování natlakují). Prostě paráda a nemusím se bát delší dobu motor pořádně točit.
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=6 ... t=70#p3639
Musím s tím souhlasit, měním po 10 000 km, motor má 203 000 km, tichý, bez dolévání oleje, hydroštely necvakaj (jen po delším stání než se po nastartování natlakují). Prostě paráda a nemusím se bát delší dobu motor pořádně točit.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: 125d vs M135i
ja s castrolem 10w60 uz trikrat pridrel M, ted mam Millers Oils a cekam zatím se mi ale zda MO vyrazne lepsi...motor ma mnohem lehci chod, i při startovani po cca mesici stani ma motor hned mnohem hladsi chod
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: 125d vs M135i
právě kvůli temu startování se mi taky se mi jeví 10w-60 moc.... a navíc u auta, které občas v zimě parkuje venku je to imho přímo vražda motoru....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
u mojeho 3er (bez navi, čili bez idrivu) tohle nefunguje, menu dle bodu 2 se sice objeví, ale není v něm funkce unlock... první to ukáže VIN, potem dalších asi 5 obrazovek s různými údaji o SW verzi atd a pak zase ten VIN.... škoda, no...Alex89 píše:Sepsal jsem návod, snad to bude srozumitelné
1. Podrž cca 10 sec tlačítko, kterým nuluješ počítadlo kilometrů.
2. Objeví se menu, kde stejným tlačítkem najedeš na UNLOCK
3. Podržíš opět stejné tlačítko a objeví se číslice.
4. Vezmeš posledních 5 čísel tvého VINU a sečteš je. Např. pokud máš posledních 5 čísel VINU 2345, zadáš tam číslo 20. Vše se zadává stejným tlačítkem.
5. Potvrdíš a vyjede ti to menu. Tam si pak najedeš na záložku Temperature
6. Enjoy, funguje to i za jízdy
Nepřišel jsem pak na to, jak se to menu vypíná, tak pak musím vypnout motor a zamčít auto.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
urcite to tam nekde mas taky, slo to i u E46..jen se musíš proklikat na spravnou pozici...pavproch píše:u mojeho 3er (bez navi, čili bez idrivu) tohle nefunguje, menu dle bodu 2 se sice objeví, ale není v něm funkce unlock... první to ukáže VIN, potem dalších asi 5 obrazovek s různými údaji o SW verzi atd a pak zase ten VIN.... škoda, no...Alex89 píše:Sepsal jsem návod, snad to bude srozumitelné
1. Podrž cca 10 sec tlačítko, kterým nuluješ počítadlo kilometrů.
2. Objeví se menu, kde stejným tlačítkem najedeš na UNLOCK
3. Podržíš opět stejné tlačítko a objeví se číslice.
4. Vezmeš posledních 5 čísel tvého VINU a sečteš je. Např. pokud máš posledních 5 čísel VINU 2345, zadáš tam číslo 20. Vše se zadává stejným tlačítkem.
5. Potvrdíš a vyjede ti to menu. Tam si pak najedeš na záložku Temperature
6. Enjoy, funguje to i za jízdy
Nepřišel jsem pak na to, jak se to menu vypíná, tak pak musím vypnout motor a zamčít auto.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW