Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Soud nedokazal vubec nic, pouze mu uveril. Podstata veci je jinde - upraveny sw zadnym zpusobem neposkodil spotrebitele. Predepsane limity se vzdy tykaly pouze podminek normovaneho testu, nikoliv realneho provozu.
Jedinym zalobcem tady mel byt stat vuci kteremu VW umele vylepsoval cisla statickeho testu. Ale znovu opakuji, na bezny provoz to nemelo zadny vliv, protoze se v takovem rezimu nikdy netestovalo.
Jedinym zalobcem tady mel byt stat vuci kteremu VW umele vylepsoval cisla statickeho testu. Ale znovu opakuji, na bezny provoz to nemelo zadny vliv, protoze se v takovem rezimu nikdy netestovalo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Potom by to znamenalo, že soudy v DE, ale i v USA jsou zaujaté a nerozhodují spravedlivě. To je dost odvážné tvrzení, ale budiž.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
asi by to nebylo první (a ani poslední) nespravedlivé rozhodnutí soudu... Tady je obrovská poptávka po tom, dát VW přes prsty. Vždyť se ukázalo, že podváděly skoro všechny firmy a krom VW se nikdo nepranýřuje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Bez bodů
Re: Volkswagen obecne
ctrl_j: dokázal, nedokázal, uvěřil, neuvěřil... podstatné je, že rozhodl. Tečka. A jestli se ti zdá rozsudek nespravedlivý? Možná ano, ale je pravomocný a musíš se jím řídit.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Volkswagen obecne
Ani ne, oni tam vychazi z jinych pravnich principu.jerry píše:Potom by to znamenalo, že soudy v DE, ale i v USA jsou zaujaté a nerozhodují spravedlivě. To je dost odvážné tvrzení, ale budiž.
Proc bych se mel v CZ probuh ridit nejakym zaverem nemeckeho soudu v obcanskopravnim sporu?petr_riha píše:ctrl_j: dokázal, nedokázal, uvěřil, neuvěřil... podstatné je, že rozhodl. Tečka. A jestli se ti zdá rozsudek nespravedlivý? Možná ano, ale je pravomocný a musíš se jím řídit.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Ano, ale pokud mají jiné právní principy, tak bych si od stolu netroufl to celé posuzovat. Možná důchodce Herbert nelhal.ctrl_j píše:Ani ne, oni tam vychazi z jinych pravnich principu.jerry píše:Potom by to znamenalo, že soudy v DE, ale i v USA jsou zaujaté a nerozhodují spravedlivě. To je dost odvážné tvrzení, ale budiž.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Souhlas, v CZ teprve soudní spory proběhnou. Jaký bude výsledek, těžko předjímat. Proto jsem se na začátku ptal, zda někdo odvážný do sporu půjde.ctrl_j píše:Proc bych se mel v CZ probuh ridit nejakym zaverem nemeckeho soudu v obcanskopravnim sporu?petr_riha píše:ctrl_j: dokázal, nedokázal, uvěřil, neuvěřil... podstatné je, že rozhodl. Tečka. A jestli se ti zdá rozsudek nespravedlivý? Možná ano, ale je pravomocný a musíš se jím řídit.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
A on někdo píše, že se máš v CZ řídit německým soudem?ctrl_j píše:Proc bych se mel v CZ probuh ridit nejakym zaverem nemeckeho soudu v obcanskopravnim sporu?
V Německu se to k soudu dostalo, soud rozhodl, že má důchodce nárok na peníze a VW musí platit. To se ti nelíbilo. O tom, že bude VW platit i českým uživatelům tu nepadlo ani slovo.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Volkswagen obecne
Vzdyt uz z principu: tvrdil ze si chtel koupit auto setrne k zivotnimu prostredi a koupil dvoutunoveho naftoveho Sharana s EURO5 a celni plochou jako vrata od stodoly.jerry píše:Ano, ale pokud mají jiné právní principy, tak bych si od stolu netroufl to celé posuzovat. Možná důchodce Herbert nelhal.ctrl_j píše:Ani ne, oni tam vychazi z jinych pravnich principu.jerry píše:Potom by to znamenalo, že soudy v DE, ale i v USA jsou zaujaté a nerozhodují spravedlivě. To je dost odvážné tvrzení, ale budiž.
Uz ta arciblbost, kdy se CO2 pocitaji z normovane spotreby je absolutni nesmysl a stoji za celym kouzlem tech tabulkovych hodnot - viz aktualni PHEV manie a rozdelovani EL znacek pod 50 g/km. Tolik opevovany Outlander vykazuje 40 g/km (a ma tak narok na EL znacku), to ovsem plati, jen pokud by jezdil s tabulkovou spotrebou 1.8 l/100 km. Realita je jinde. Bylo by zabavne, kdyby nekdo zazaloval ministerstvo dopravy za udelovani vyhod vozidlum, ktera nesplnuji proklamovana ocekavani.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/