vasco píše:To jo, a kam bys ji prosím v té E92 dal? Stejně tak tam není hever ani klíč...
Ve 130i jsem vozil plnohodnotne kolo + naradi upevnene v kufru, problem to nebyl. V E92 by to jiste tez nebyl problem.
Ale vzhledem k tomu, ze mi nikdy nebyla k nicemu, jsem ji nikdy pozdeji v dalsich odrunflatovanych BMW nevozil, ted uz nevozim ani lepici sadu. Ono staci neubrat a ta pneumatika nesplaskne uz odstredivou silou
Zbyla auta, ktera pouzivam, zadnou rezervu stejne nemaji uz z vyroby, maji jen lepici sadu. Jednou jsem mel mensi defekt na M3, to se dalo dojet s dofukovanim po pumpach a problem nebyl. Kdyby se stalo cokoli horsiho, lepici sada je stejne k nicemu, ale je tu odtahovka...
Zadne riziko nestoji za to trapit se 100 % zbyleho casu s RFT. Zadne. Vsak o kolik je riziko neopravitelneho defektu vetsi nez treba poskozeny podvozek nebo znicene kolo od nejake diry na silnici? Myslim, ze minimalne. Tak proc nad jednim delat sceny, ze musim mit RFT a druhe prehlizet s tim, ze kdyztak zavolam odtah?
Neopravitelne poskozena pneumaika je proste nehoda jako tisic jinych, muze se to stat s podobnou pravdepodobnosti jako prorazeny chladic, vana motoru nebo karter prevodovky od kamene. Vozime kvuli tomu s sebou prezervativ na chladic, diamantovou vanu nebo karter s ostrelovacem sutru?
To, co RFT a prinaseji a co odnaseji rozhodne neni v rovnovaze...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n