Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ten hop a skok do Jordánku v Podolance je top...
Přejdi Jordán řeku všech nadějí, snad tam na břehu druhém zas rozoráš pluhem tu step a sklidíš svůj chléb. https://mapy.cz/s/39MvM
Přejdi Jordán řeku všech nadějí, snad tam na břehu druhém zas rozoráš pluhem tu step a sklidíš svůj chléb. https://mapy.cz/s/39MvM
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Len mne pride ze ten policajt nemal daleko od toho aby niekoho zostrelil? Akoze mal to v ruke ale aj tak v 160v meste spoliehat na to ze mu kazdy uhne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to je samozřejmě riziko vždy...Z té kamery se to možná jeví horší než to ve skutečnosti je, protože v tom autě jsou 4 oči.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No co driver. Buď si nevymejslej nebo udělej nějakou evidenci blabolů v Excelu a vždycky před přidáním dalšího příspěvku se podívej, jestli si náhodou nebudeš protirecit. Bejt nazorove konzistentní je ctnost, ty obsluho asistentů.
A btw jsem fakt zvědavej, jak to v noci ze dvou kil ubrzdis na dohled, když už jsme u těch nul
A btw jsem fakt zvědavej, jak to v noci ze dvou kil ubrzdis na dohled, když už jsme u těch nul
driver píše:Chápu co chceš sdělit a chápu že máš pravdu.honziss píše:na dalnici s normalnim provozem nikdo stojici auto neceka. Navic, kdyz auto pred vama pred prekazkou nebrzdi a jen uhne...
Ale trošku pochop, že řidič není obsluha jízdních asistentů, řidičák není právo.
Řidič nese zodpovědnost a musí předvídat i to, že mu na dálnici pojede auto v protisměru, současně mu tam bude stát odstavený kamion a ještě poběží proti tobě jelen a budeš si jen volit, koho srazíš, protože to neubrzdíš a ještě Ti praskne pneu a auto uskočí metr do strany a budeš mít sníženou manévrovatelnost...
Je to absurdní ale chci říct, že pokud nepočítáš se vším, tak nejsi řidič ale obsluha asistentů a dojedeš na to dřív nebo později.
Dodám, že samozdřejmě člověk je chybující a nelze být neustále ve střehu, ale podstatou je mít správný přístup, je rozdíl dělat chyby výjmečně a dělat je neustále.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jo no, uplnej nesmysl. Jasna vina Transporteru co zacal brzdit az na posledni chvili.
Jeste ze to nekdo natocil, jinak ji media rovnou ukrizovala.
Jeste ze to nekdo natocil, jinak ji media rovnou ukrizovala.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Úplně se ve mě pění krev už jen z toho nadpisu článku a když slyším sugestivní hlas na videu tv H@vna.
Po rozkliknutí diskuze se mi pak regulérně chce blejt.
Na dálnici se zpravidla autu před sebou nepřibližuju o moc blíž, než kolik si Rapid na videu nechal před sebou.
Proto tam nesnáším jezdit jako spolujezdec s většinou lidí.
Okreska a zatáčky alespoň rozestupy trochu rozbije a fakticky je na ní situace většinou přehlednější než na dálnici, kde je šňůra aut v zákrytu, vysoká středová svodidla a ještě se paradoxně všichni cítí jistí v kramflecích.
Po rozkliknutí diskuze se mi pak regulérně chce blejt.
Ty názory plně odpovídají způsobu, jakým převážná většina lidí jezdí po dálnici, nalepení jak vemena na sobě, sledující pouze nejbližší auto před čumákem a spoléhající se kdoví na co.Náhodný H@vinkář píše:Jestli řidička brzdila kvůli autu před ní které předjíždí kamion, tak je převyplašená a neměla by řídit a levý pruh bych ji zakázal na vždy. Kluk za ní měl normální odstup, stačilo povolit trošku brzdu aby nedostal smyk a zvládl to, ale v jednadvaceti to je asi brzy na zkušenost s tímto. Podle mě jednoznačně viník řidička, byť to u dělala neúmyslně. Mám kamaráda a ten se ve 110 km/h děsí z toho když někdo 150m před ním přibrzdí, rožnou se brzdovky a on absolutně znejistí a zmatkuje, to je tak na havárku jako tahle.
Na dálnici se zpravidla autu před sebou nepřibližuju o moc blíž, než kolik si Rapid na videu nechal před sebou.
Proto tam nesnáším jezdit jako spolujezdec s většinou lidí.
Okreska a zatáčky alespoň rozestupy trochu rozbije a fakticky je na ní situace většinou přehlednější než na dálnici, kde je šňůra aut v zákrytu, vysoká středová svodidla a ještě se paradoxně všichni cítí jistí v kramflecích.
Naposledy upravil(a) Zajda dne stř 24 říj 16:33, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Pokud je na dálnici standardní vodorovné značení, tak je čára 6 m a mezera 12 m. Ve chvíli kdy jde VW do smyku, má bílý Rapid odstup od černého auta vepředu 3 čáry, takže cca 54 metrů. Při 130 km/h méně, než jsou doporučované 2 s, takže brzdění bylo zcela na místě. Nejspíš jedou po brzdění o něco pomaleji, ale stejně je to tak akorát zpomalení na bezpečný odstup. Navíc za náklaďákem bylo v pravém pruhu ještě jedno auto, kde bych si taky nebyl jist tím, jestli to na poslední chvíli nepošle do levého. Za mě chyba jednoznačně na straně řidiče VW.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Umysl zadny a jednoznacna vina ridice VW z meho pohledu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nejsem expert, ale není divný, že při zašlápnutí ze strany VW jde kouř pouze od jednoho kola? Možná kdyby to měl ve stavu, tak by neletěl na svodidla... Na což navazuje i případná vina. Rapid brzdil zbytečně prudce a troubovitě, nicméně dodávkář těžce nezvlád
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))