Rychlodotazy

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od řidičBOB »

Ono je taky otázka, zda ta hmotnost 3 elektrokol, není už lehce na hraně
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Brus »

jj, dost mozna uz je to pres.
stav koule na to bude mit imho velky vliv. Precejen to drzi jen trenim.
Pravda vyděsí
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od jerry »

Jako stará škola vozím dvě kola 8 kg (silničky) nebo 10 a 12 kg (pevňáky) na střešním nosiči. I když stará škola? Na Tour taky vozí kola jen na střeše a vydrží to psí kusy. Ale holt to nejsou kola na baterky :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2079
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od petr_riha »

Tak tahat to na kouli má spoustu výhod. Na střeše bych se na to vysral, obzvláště na vyšší SUV. Ale je fakt, že jsem viděl borce s Kodiaqem, a měl k tomu epesní zelené plastové schůdky s logem Škoda... měl jsem chuť zeptat se, co ta sranda stála, ale je mi to vlastně buřt. Spíše jsem žasl.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od řidičBOB »

my, co máme vzduch, si to trochu můžeme odfóknót :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

jerry píše: pát 07 črc 13:03 Jako stará škola vozím dvě kola 8 kg (silničky) nebo 10 a 12 kg (pevňáky) na střešním nosiči. I když stará škola? Na Tour taky vozí kola jen na střeše a vydrží to psí kusy. Ale holt to nejsou kola na baterky :D
Na tour je vozi na strese protoze to je nejlepsi pomer kapacita/auto/dostupnost. A jede se tam pomalu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

Na NXku jsem vozil 2 kola na strese 4 roky, coz u me v sezone znamena v prumeru 1x tydne cesta tam a zpet a uz bych to nikdy neudelal. Je to opruz nandat/sundat, hluk, spotreba, nevejdu se vsude...

Rozkladaci thule na tazny ma kolecka, slozeny se vejde v pohode do kufru a v kombinaci s elektrickym taznym na touaregu je to pohadka. Prijedu a do 5ti minut mam kola sundany a nosic v kufru, proste to je vymysleny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od řidičBOB »

Jj, mám ho taky. Ale ještě jsem ho nikdy nepoužil.
Ale co kdyby náhodou... :))
No pain, no gain.
Vespa time \m/
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

3 elektrokola budou podle mě určitě přes čáru, jestli se nepletu, tak i ten muj držák thule na 4 kola má nosnost jen 50 kg… Naštěstí vozim dve klasická a dve dětská a kola máme všichni velmi lehká, takže se vejdeme do limitu ;)

Ad skládací držák závidím, ja mám ještě starý poctivý neskladaci a je to těžká kráva 🤦 Bohužel skládací pro 4 jsem zatím neobjevil…
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od jerry »

petr_riha píše: pát 07 črc 13:59 Tak tahat to na kouli má spoustu výhod. Na střeše bych se na to vysral, obzvláště na vyšší SUV. Ale je fakt, že jsem viděl borce s Kodiaqem, a měl k tomu epesní zelené plastové schůdky s logem Škoda... měl jsem chuť zeptat se, co ta sranda stála, ale je mi to vlastně buřt. Spíše jsem žasl.
Je fajn, že si každý může vybrat střešní nebo zadní nosič podle svého vkusu. Obojí má své výhody a nevýhody. Jinak se lidí neptám, proč mají SUV, je mi to fuk a na rozdíl od tebe ani nežasnu :D

honziss: Mrkni, co vydrží plně naložené střešní nosiče na úzkých rozbitých kostkách na Paris-Roubaix. Chtěl bych při těch hupech vidět zadní nosič naložený kolama na baterku.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět