BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Svět se definitivně zbláznil :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Libor
Autoškolák
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 18 srp 12:54
Bydliště: Svitavy/Brno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Libor »

Mě osobně třeba zajímá otázka, proč BMW nevyvine dieslový osmiválec. Mercedes i Audi ho mají a BMW ždíme výkony z třílitru. Asi dokud to jde,...
Citroen ZX 1.4i
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

protože V8 naftu měl kde kdo... a v podstatě všude stála za prd... nebyl to jízdně protí V(R) 6 žádný extra skok, ale za to servisně to byla údajně paráda... teda JPP
Slow and serious
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

Však BMW mělo diesel V8 taky, v "Banglově" 740d E65. Dokonce jsem v tom kousek jel - zátah obrovský, na 200 km/h to auto opravdu jen tak vyskočilo jako nic, víc jsem nezkoušel (neznámá okreska + nervózní prodejce :D ). Ale taky jsem slyšel, že servisní náklady byly děsivé a spolehlivost žádný zázrak.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: BMW Divize

Příspěvek od charger »

beaumont píše:Však BMW mělo diesel V8 taky, v "Banglově" 740d E65. Dokonce jsem v tom kousek jel - zátah obrovský, na 200 km/h to auto opravdu jen tak vyskočilo jako nic, víc jsem nezkoušel (neznámá okreska + nervózní prodejce :D ). Ale taky jsem slyšel, že servisní náklady byly děsivé a spolehlivost žádný zázrak.
Spolehlivost byl průser zejména v 740d E38, kde to byly spojené vlastně dva již tak poruchové čtyřválce z 320d E46 136hp
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

2 turba hravě 2 válce nahradí :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Libor
Autoškolák
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 18 srp 12:54
Bydliště: Svitavy/Brno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Libor »

řidičBOB píše:2 turba hravě 2 válce nahradí :-)
A u BMW se tím poslední dobou řídí víc než dost B-)
Citroen ZX 1.4i
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

charger píše:Spolehlivost byl průser zejména v 740d E38, kde to byly spojené vlastně dva již tak poruchové čtyřválce z 320d E46 136hp
To teda muselo být :) Jinak potom ten motor prošel nějakým technickým updatem a používal se ještě několik let v E65:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M67

No a nakonec byl převrtán na 4.4 a prodáván jako E66 745d. Tudíž mě napadlo, jestli oni tomu šestiválci do "M5d" taky trochu nezvýší objem. Smysl by to určitě mělo.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Arnie: tipuju to na 3.0 + 3x turbíčko
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Jasně, to je výchozí předpoklad, že to bude takto. Potom ale nechápu, kde chtějí vzít těch 500 koní. Aktuální stav u třílitru je: 1 turbo 190 kW (530d 2012), 2 turba 235 kW (X6 40d 2012), takže na 3 turba mi propočtem vychází 280 kW, tedy 380 koní ;-) Pokud tedy dají ze třílitru přes 400 koní, budu se hooodně divit. No to je jedno, nějak to bude :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět