VW Golf GTI
Re: VW Golf GTI
Goggy: trvale 200 a nesezere te to na nakladech? Kdyz jsem mel GTI ja, tak trosku sviznejsi jizda byla 15/100 a vic.
Re: VW Golf GTI
Proste GTI bylo zatim me nejdrazsi auto, co se tyce PHM. Oleje, filtry, to bylo v pohode, ale treba kompresor klimy u garaznika za nejakych 25tKc tusim a nastesti jsem se toho zbavil pred udrzbou DSGcka. Nicmene auto to bylo skvele, ale neverim, ze oproti te Brere to bude, co se tyce nakladu, takova hitparada...
Re: VW Golf GTI
zrovna 2.0 TFSI je docela úsporná strojovna... přes dvacet to leze jen výjmečně a poklideček to umí za 7... docela paráda na 200 turbo koní...
Slow and serious
Re: VW Golf GTI
a ja zas mam pocit, ze 2.0 TFSI se v kazdem aute chova uplne jinak...v A4 to bylo zdechle a primerene uzrane, ve Vascove GTI rychle (snad i diky DSG) a hodne uzrane (-II-), a treba octavie RS s manualem jela tak nejak normalne a zrala taky tak nejak normalne...ale jiste na tom bude mit sve predevsim jizdni styl, jednotlive vahy aut atd...
Re: VW Golf GTI
Vasco: nechci tady zabředávat do spotřeby protože v celkových nákladech se ztratí (díly na Breru taky nejsou levné), ale hrubé srovnání:
GTI / Alfa
Dlouhodoba: 9.5 / 15
Cesta do práce: 8 / 16
Cesta z práce: 10-12 / 20-25
Dálnice 130-180: 8-13 / 13-18
Ekorally: 7-8 / 10-12
15+ mi to bere při "agresivní" jízdě po městě, na okresce jsem zatím víc než 15 neměl (když počítám normální trasy, ne blbnutí)
S tím, že s Golfem jezdím díky poddajnějšímu podvozku (!) a ostřejší odezvě motoru (!!!) dynamičtěji.
GTI / Alfa
Dlouhodoba: 9.5 / 15
Cesta do práce: 8 / 16
Cesta z práce: 10-12 / 20-25
Dálnice 130-180: 8-13 / 13-18
Ekorally: 7-8 / 10-12
15+ mi to bere při "agresivní" jízdě po městě, na okresce jsem zatím víc než 15 neměl (když počítám normální trasy, ne blbnutí)
S tím, že s Golfem jezdím díky poddajnějšímu podvozku (!) a ostřejší odezvě motoru (!!!) dynamičtěji.
Re: VW Golf GTI
Alfa odvedla s těmahle motorama opravdu dobrou práci, pokud vývoj sponzorovalo BP.
Goggy, máš to s manuálem?
Goggy, máš to s manuálem?
TSs
Re: VW Golf GTI
Focus I 2.0 všude chválíte. Věta by měla znít, že byste mnohem radějí jezdil v Supu Greenline 1.6TDi DSG.pjanda píše:To jsem si nabehl Ale Brera 3,2 Q4 je podle me funkncne takova mizerie, ze bych stokrat radeji vzal i obycejny dvoulitrovy Focus I.
RWD
Re: VW Golf GTI
K tomu lze dodat jediné, všichni ti to říkaly.Goggy píše:Vasco: nechci tady zabředávat do spotřeby protože v celkových nákladech se ztratí (díly na Breru taky nejsou levné), ale hrubé srovnání:
GTI / Alfa
Dlouhodoba: 9.5 / 15
Cesta do práce: 8 / 16
Cesta z práce: 10-12 / 20-25
Dálnice 130-180: 8-13 / 13-18
Ekorally: 7-8 / 10-12
15+ mi to bere při "agresivní" jízdě po městě, na okresce jsem zatím víc než 15 neměl (když počítám normální trasy, ne blbnutí)
S tím, že s Golfem jezdím díky poddajnějšímu podvozku (!) a ostřejší odezvě motoru (!!!) dynamičtěji.
RWD
Re: VW Golf GTI
Amen Jen bych to pozmenil na "rikali", citim se vice jako muzd1.8t píše: K tomu lze dodat jediné, všichni ti to říkaly.
Ale jinak je to proste tak, Alfa nejenze zcela poprela vyhody benzinoveho sestivalce, obratila je naruby - to auto zere a nejede. Srovnani GTI treba 325i nebo 330i uz by tak nevyznivalo a pri narocnejsim vyuziti by to dopadlo presne naopak. Proto jsem take sveho casu prestal s GTI jezdit, protoze 330i s 230 PS byla:
- rychlejsi (30 PS bylo i pres nejaka ta kila navic znat)
- uspornejsi (GTI vzalo pri narcne jizde 18-23 litru, 330i pri stejne 15-16)
- komfortnejsi (proste stredni trida)
- zabavnejsi (RWD + jeste hydraulicke rizeni BMW bylo dale)
- snad jen na spatnych cestach bylo GTI dale, ale po tech se snazim nejezdit...
Mala E46 agitka Ale presto trvam na tom, ze G V GTI je povedene auto, jen to zkratka neni (spise nebylo) BMW 3, coz ale az tak neprekvapi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n