Výběr svižného auta.
Re: Výběr svižného auta.
hmm tak to nezávidím, kyčel není sranda, ale když je implanrát dobře vsazenej a pořádně to osvalíš (což jsi jistě udělal tak dobrý)...já sem bohužel v posledním stadiu před endoprotézou kolenního kloubu, ale protože je mi 45 nechtěj mi to ještě udělat...-)..každopádně mám v noze hromadu železa a artrózu jak 85 letej 100 kilovej děda....dyk já si musel koupit i freerideový lyžáky ačkoli jezdím jen na tvrdým, protože sou odpružený v patě a uměj povolit komín, takže můžu aspoň trochu chodit...ve svejch původních Lange sem brečel při každým kroku a autem couval až pod vlek..
Re: Výběr svižného auta.
Mně to nepopisuj, já celkem pravidelně střídám dvě zado-, dvě předokolky a jednu AWD.cajoch píše:(...)to beaumont: to je jistě věc názoru, ale já sem pro zadokolky jednoznačně....jezdím seriózně simulátory (rF1 i 2, iRacing atd, zskže mám představu)..třeba Octavia cup, to pak vypadá tak že stojíš na plynu skoro furt, do zatáčky na plynu, furt na plynu, zeptejte se fulína, skalickýho nebo jinejch co to jezděj....zadokolka je prostě jiná káva ani nemusí být supersilná...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!