Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Kdysi jsem měl Lancii, atmo benzín čtyřválec 2 litry, takže ne moc velký motor. Měla i teploměr oleje a zatímco voda byla teplá hned, olej až tak po deseti kilometrech. Od té doby motory po startu šetřím docela dlouho.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- sváteční řidič
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pát 19 říj 21:10
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
hb11: to je mi jasný, proto se ptám, jak dlouhý by minimálně měly být jednotlivý jízdy...
pavproch: takže když budu chtít jezdit do práce, tak by bylo vhodný, abych ujel aspoň 50 km?
pavproch: takže když budu chtít jezdit do práce, tak by bylo vhodný, abych ujel aspoň 50 km?
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
+1pavproch píše:imho cokoli pod 50-80km je "krátká vzdálenost"
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
predsa sa nebudes prisposobovat autu no nie? ma sluzit tebe a nie opacnesváteční řidič píše:hb11: to je mi jasný, proto se ptám, jak dlouhý by minimálně měly být jednotlivý jízdy...
pavproch: takže když budu chtít jezdit do práce, tak by bylo vhodný, abych ujel aspoň 50 km?
moc to riesite 95% ludi kupi auto a proste jazdi, snad nebudem len dlhe trate jazdit prvych x km
a ked uz, Cayenne ako asi vacsina novych aut ide na vystupe do zabehovej kabiny a potom este na testovaciu trat..
kupim-sadnem-pockam kym sa zohreje a potom uz robim co chcem
..tak tych 5km pojdes pianko, to je asi vsetko co sa da spravit "pre auto"
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jasně, může se k tomu chovat jak prase, servisy to pak opraví, případně to prodá. Pak jsou ale týpci co mají auta rádi a hledí si jich a ti nad těmito názory nechápavě kroutí hlavou. Mimochodem, některé brambory měly tuším u otáčkoměru indikaci maximálních doporučených otáček podle dosažené teploty oleje. Proč asi?glider píše:predsa sa nebudes prisposobovat autu no nie? ma sluzit tebe a nie opacne
kupim-sadnem-pockam kym sa zohreje a potom uz robim co chcem
..tak tych 5km pojdes pianko, to je asi vsetko co sa da spravit "pre auto"
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- sváteční řidič
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pát 19 říj 21:10
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jak je to s jízdou po dálnici? Někde jsem četl, že se to několik prvních stovek kilometrů nedoporučuje. Mám teď najeto 1000 km a čeká mě jízda do Hamburku...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Co sa tyka dialnice tak sa len neodporuca ist celych x km konstatne (rychlost, otacky motora), inak s dialnicou nie je problem...
Takze obcas pridat, obcas spomalit, obcas podradit, obcas odradit...proste si nasimulovat urcitu premenlivost...
Takze obcas pridat, obcas spomalit, obcas podradit, obcas odradit...proste si nasimulovat urcitu premenlivost...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
... obcas pridat, obcas spomalit, obcas podradit, obcas odradit - to se snad dělá běžně i na dálnici, není třeba nic simulovat
navíc velkému atmosférickému motoru nemůžou běžné dálniční rychlosti řekněme do 200 kmh dělat absolutně žádné potíže, to si bude stejně jen ševelit v režimu nízké záteže
navíc velkému atmosférickému motoru nemůžou běžné dálniční rychlosti řekněme do 200 kmh dělat absolutně žádné potíže, to si bude stejně jen ševelit v režimu nízké záteže
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jenyk píše:Jasně, může se k tomu chovat jak prase, servisy to pak opraví, případně to prodá. Pak jsou ale týpci co mají auta rádi a hledí si jich a ti nad těmito názory nechápavě kroutí hlavou. Mimochodem, některé brambory měly tuším u otáčkoměru indikaci maximálních doporučených otáček podle dosažené teploty oleje. Proč asi?glider píše:predsa sa nebudes prisposobovat autu no nie? ma sluzit tebe a nie opacne
kupim-sadnem-pockam kym sa zohreje a potom uz robim co chcem
..tak tych 5km pojdes pianko, to je asi vsetko co sa da spravit "pre auto"
To je chovanie "jak prase" ked pockam kym sa zohreje a potom jazdim ako potrebujem?
precitaj si to este raz a nevymyslaj si nabuduce
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
To neberiem, jasne ze sa to vyskytuje aj v normalnych situaciach...no zazil som aj jazdu 5 hodin konstant 140km/h alebo 1,5 hodiny konstant 200km/h...staci cestovat spravny cas po spravnej ceste...Vana píše:... obcas pridat, obcas spomalit, obcas podradit, obcas odradit - to se snad dělá běžně i na dálnici, není třeba nic simulovat
navíc velkému atmosférickému motoru nemůžou běžné dálniční rychlosti řekněme do 200 kmh dělat absolutně žádné potíže, to si bude stejně jen ševelit v režimu nízké záteže
Snazil som sa len vyvratit mytus o zakaze ist na dialnicu s novym motorom a udat preco ten mytus mohol vzniknut...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...