Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27863
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

to je právě ono... DCC citelně chybí třeba i u Superbu a u ORS3 bych ho také vítal s otevřenou náručí.
To máš tak - GTI bude zřejmě o dost zábavnější a ovladatelnější auto, ORS3 zase takové všestranější.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Octavia III

Příspěvek od mmira »

EL_XEL píše:Kdyby ti pitomci nabízeli u té OIII i něco jako Performance Pack a adaptivní podvozek k GIV, bylo by to pro mě rázem mnohem atraktivnější auto. Na druhou cenu, když si nakonfiguruju ORS v podstatě naplno a GIV GTI tak, abych byl spokojený, tak, GTI je asi o 100 litrů dražší. A včil babo raď. Notabene když se občas hodí i ten kufr kvůli děckám :-/
s golfem jsem zatim nejel, tak nemuzu uplne srovnavat, ale u OIII je Performance Pack zbytecny. ledaze by jeho soucasti bylo plne vypinatelne ESP. a to neni ani u G. to auto LSD ani lepsi brzdy nepotrebuje, leda pro dobry pocit. takze proc z toho delat neco, co to nikdy nebude. je ty rychle, pohodlne, prostorne a soucasne docela zabavne, nic vic, nic min.

DCC by na druhou stranu byt mohlo, o tom zadna.

jinak celkove, pokud se podivam na trojku OIII RS, GTI a Cupru, nevidim jediny duvod kupovat Golfa.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27863
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Haldex? Já tedy mám s trakcí docela problém... Když je trochu mokro, tak mi to při rozjezdu natře kde/co 4x4 :-( To je dosti trapné.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Octavia III

Příspěvek od mmira »

nj, jenze zastavbou 4x4 se zvedne hmotnost a zmeni naladeni podvzoku. neverim, ze by to i pak bylo tak lehkonohe.

ja s tim jezdil na mokru a nemel jsem pocit, ze bych mel s trakci problem. samozrejme s ohledem na koncepci a fakt, ze uz to bylo na zimnich. ale pravda, zprinty jsem nejezdil :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Octavia III

Příspěvek od quasimoto »

mmira jazdil si GTI Performance ze toto tvrdis?

Lebo kazdy kto skusil bol z bol uplne nadseny...a az potom pochopis aky je to rozdiel oproti normlanemu diffu alebo dokonca klasickemu LSD.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Octavia III

Příspěvek od mmira »

nejezdil, vsak jsem to psal. navic jsem nemluvil o zbytecnosti PP jako takoveho. nemyslim ale, ze to je neco, co by OIII RS nutne potrebovala.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Dix »

DCC bude možná u RS příští rok,ale v SIII bude.
Bez bodů
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27863
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

mmira píše:ledaze by jeho soucasti bylo plne vypinatelne ESP. a to neni ani u G.
Až GolfR, ale i Cupra mají ESP uplně vypínatelné...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Octavia III

Příspěvek od mmira »

GolR uz stoji mimo, u zbytku to hezky ukazuje, co je co. Cupra opravdovy hothatch, ORS rychly rodinny potah a GTI neco mezi tim.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Octavia III

Příspěvek od EL_XEL »

EL_XEL píše:Kdyby ti pitomci nabízeli u té OIII i něco jako Performance Pack a adaptivní podvozek k GIV, bylo by to pro mě rázem mnohem atraktivnější auto. Na druhou cenu, když si nakonfiguruju ORS v podstatě naplno a GIV GTI tak, abych byl spokojený, tak, GTI je asi o 100 litrů dražší. A včil babo raď. Notabene když se občas hodí i ten kufr kvůli děckám :-/
Jo, furt pisu GIV a myslim GVI. Jdu si naliskat.
Odpovědět