Video a Nordschleife, the best of
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Video a Nordschleife, the best of
Proč tak divně hučí gumy na NS?
Re: Video a Nordschleife, the best of
tak tohle uz se asi nenaucim
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Jestli se správně pamatuju, tohle byl test před 24hodinovkou, kde startoval se sériovou GT3 RS 3,8 za továrnu společně s Chrisem Harrisem a dokončili někde na dostřel první desítky.
Jen se divím, že se mezi místním osazenstvem Walter nediskvalifikoval meziplyny bez doubleclutchingu, který používá jen v historicích.
Jen se divím, že se mezi místním osazenstvem Walter nediskvalifikoval meziplyny bez doubleclutchingu, který používá jen v historicích.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Video a Nordschleife, the best of
no bavili jsme se o tom a bylo nam to divne. on nekasle jen na doubleclutch, ale na meziplyny obecne.
ovsem cit pro jizdu na hranici adheze ma neskutecny
ovsem cit pro jizdu na hranici adheze ma neskutecny
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
ze asi starne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Jako kde na videu vidíte, že při podřazení nesrovnává otáčky? Mě naopka přijde, že když podřazuje, tak má tu pravou nohu vykroucenou trochu jinak, než když jen přidává plyn... Jestli je ta jeho GT3 bez asistentů, tak to srovnání otáček je vůbec na mokru při takovýhle limitní jizdě s rwd dost zásadní, minimálně by ho to zpomalovalo (což z videa není vidět ) nebo by ho to někde poslalo do těch kuva drahých svodidel (a to tam taky není ). Víte někdo jestli tyto závodní GT3 mají nějaké asistenty (automatický meziplyny, traction control, ...)? Vím, že ve speedu byl test závodní Z4M GT3 a tam psali, že ta má několika stupňovou závodní kontrolu trakce a právě že na okruhu jako je ring to závodní piloti u takhle silných aut hodně ceněj.
Jinak je to super pohled, sedět vedle něj při takovýmhle tempu a v těchto podmínkách, by asi bylo nezapomenutelný.
Jinak je to super pohled, sedět vedle něj při takovýmhle tempu a v těchto podmínkách, by asi bylo nezapomenutelný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Video a Nordschleife, the best of
je otazka, cim to bylo vybaveno. on tam nekdy ty meizplyny dava, zvlaste u nizsich stupnu a kdyz jde do vyssich otacek, viz treba Adenauer Forst
priznam se ale, ze mi to neprijde jako to uplne nosne tema tohoto videa. vim, jak je NS na mokru kluzka a u nej neni jen mokra, ale zatopena. a presto s tim jede opravdu rychle.
EDIT: jeste jsem se podival znovu a mam pocit, ze mu asi krivdime. on tam totiz meziplyn dava tak, ze si jen plynem zvedne otacky presne tam, jak je potreba. podrazuje navic tak rychle, ze zvysovat otacky vys by ho jen zdrzovalo. na zacatku je dava moc nizko, s postupujicimi km to trefuje lip a lip. navic mam pocti, ze doubleclutching dela, protoze leva noha se mu pri razeni hybe. mozna to ma tak ostrou spojku, ze mu staci jen lehky pohyb nohou.
a navic bych rekl, ze to ma prevodovku se docela blizko poskladanymi prevody
priznam se ale, ze mi to neprijde jako to uplne nosne tema tohoto videa. vim, jak je NS na mokru kluzka a u nej neni jen mokra, ale zatopena. a presto s tim jede opravdu rychle.
EDIT: jeste jsem se podival znovu a mam pocit, ze mu asi krivdime. on tam totiz meziplyn dava tak, ze si jen plynem zvedne otacky presne tam, jak je potreba. podrazuje navic tak rychle, ze zvysovat otacky vys by ho jen zdrzovalo. na zacatku je dava moc nizko, s postupujicimi km to trefuje lip a lip. navic mam pocti, ze doubleclutching dela, protoze leva noha se mu pri razeni hybe. mozna to ma tak ostrou spojku, ze mu staci jen lehky pohyb nohou.
a navic bych rekl, ze to ma prevodovku se docela blizko poskladanymi prevody
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
jarka< Nevím teda jestli myslíš GT3 jako model Porsche nebo třídu aut. Auta v té třídě už mají dnes pádla, na videu výše je sériová 997 MK2 GT3 RS, s nějakým minimem úprav pro vyhovění předpisům (rám, kola, sedačka, karbonové brzdy ven) http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 14011.html
mmira< ta poznámka byla ironická jestli to tak nevyznělo...mě totiž doubleclutching připadal jednu dobu jako nosné téma celého tohoto webu, kdy ušetřen analýz o svém neumětelném řazení nebyl v komentářích k onboardům naprosto nikdo. V druhém sledu pak byla práce s volantem, úchop řadičky atd. Já jsem totiž generálně názoru že ti s opravdu přirozeným talentem pro rychlost takové věci neřeší a instinktivně najdou nejefektivnější způsob - např. když jim nevyhovuje rozmístění pedálů a nemohli by někde brzdit s potřebnou razancí nebo zachovat konzistentní sešlápnutí, pochopí to hned a na meziplyn se prostě vykašlou (nebo si třeba vypodloží pedál)...zatímco uvědomělý "advanced driver" by se na jejich místě trápil jak to udělat správně a při 90% tempu na to spotřeboval 70% mozkové kapacity. Případně na RZtě v rally hledal v 8x zalomené zatáčce kdepak jsou ty pozdní apexy. A proto se při jízdě na čas používají závodníci a ne silniční elegáni
Jinak převodovku určitě neměnili, takže tam musí být sériová, která zas nějak extra blízko naskládané převody nemá. http://www.pistonheads.com/gAssing/topi ... ear+ratios
Spíše ten Mezger je natolik úžasný motor, že si to stejně sežere a zní u toho radostně
mmira< ta poznámka byla ironická jestli to tak nevyznělo...mě totiž doubleclutching připadal jednu dobu jako nosné téma celého tohoto webu, kdy ušetřen analýz o svém neumětelném řazení nebyl v komentářích k onboardům naprosto nikdo. V druhém sledu pak byla práce s volantem, úchop řadičky atd. Já jsem totiž generálně názoru že ti s opravdu přirozeným talentem pro rychlost takové věci neřeší a instinktivně najdou nejefektivnější způsob - např. když jim nevyhovuje rozmístění pedálů a nemohli by někde brzdit s potřebnou razancí nebo zachovat konzistentní sešlápnutí, pochopí to hned a na meziplyn se prostě vykašlou (nebo si třeba vypodloží pedál)...zatímco uvědomělý "advanced driver" by se na jejich místě trápil jak to udělat správně a při 90% tempu na to spotřeboval 70% mozkové kapacity. Případně na RZtě v rally hledal v 8x zalomené zatáčce kdepak jsou ty pozdní apexy. A proto se při jízdě na čas používají závodníci a ne silniční elegáni
Jinak převodovku určitě neměnili, takže tam musí být sériová, která zas nějak extra blízko naskládané převody nemá. http://www.pistonheads.com/gAssing/topi ... ear+ratios
Spíše ten Mezger je natolik úžasný motor, že si to stejně sežere a zní u toho radostně
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Video a Nordschleife, the best of
Neni to primo on board, ale Ringu se to tyka. Sabine Schmitz - Queen of the Ring
Mirek