Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Brrr, to bych nechtěl zažít, upřímnou soustrast.
Tenhle článek mi připoměl - neska sem v jednom místě jel asi kilometr po lesní cestě, kde zamokra lakatoš, zřejmě s úplně novýma šípovýma pneu je pěkně a hluboce otisknul do mokrého/měkkého a pak to vyschlo/ztvrdlo - ač to nebylo ažtak moc do kopca (normálně to jezdím na převod asitak 1:1, tj. 26/26z nebo těsně okolo), taxem to neska proti těm šípovým ztvrdlým vlnkám šlapal na 26/42 a to tak, že mě to asi 3x stejně shodilo z bajku. DěsBěs...
Tenhle článek mi připoměl - neska sem v jednom místě jel asi kilometr po lesní cestě, kde zamokra lakatoš, zřejmě s úplně novýma šípovýma pneu je pěkně a hluboce otisknul do mokrého/měkkého a pak to vyschlo/ztvrdlo - ač to nebylo ažtak moc do kopca (normálně to jezdím na převod asitak 1:1, tj. 26/26z nebo těsně okolo), taxem to neska proti těm šípovým ztvrdlým vlnkám šlapal na 26/42 a to tak, že mě to asi 3x stejně shodilo z bajku. DěsBěs...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jo, musím se přiznat, no... na nešní trase byl asi 150m dlouhý hodně prudký (odhadem 25%) sešup po vodou a lakatošem rozbité kamenité lesní cestě - kdysi sem to běžně jezdíval dolu, neska sem to šel vedle bajka....pavproch píše:@honziss: Já zase za poslední ro(c)k z kopca zpomalil asitak o půlku... a řitítka za to nemůžou.... bojím se abych sobě či bajku něco neudělal....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jsem dal dneska dalších 30km na nových tubless ráfkách a vypadá to, že to těsní. Pořád se jen divím jak jsou ty bezdušáky o strašně moc lepší než klasika, to kolo tak super valí a přitom pohodlíčko. Navíc to s těma novýma ráfkama super vypadá - ten tlustej 40mm slick je prostě boží.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Otázka na bezdušisty: mám ventilky iiSuper (galuskový ventilek) a.... předefčírem sem lehce dofukoval zadní kolo (aby bylo správně"tvrdé") a po dofouknutí mi "syčel" ventilek (utíkalo to tělem ventilku), pomohlo dotažení "kontramatice" na ventilku (= přitáhla pohyblivou část ventilku nahoru na těsnění). Může to zůsobovat to mlíko uvnitř pneu? Stává se vám to taky / často?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak. Já se z tý zadní brzdy asi sesypu / osypu... neska odpo po práci sem se vrhnul na bajka, (12-kolo na ořechu bylo čisté, tamocuto praskavé zvuky na 100% nejdou), dál že udělám tu zadní brzdu (výměna desek), po rozborce z.kola sem (očekávaně) zjistil, že i zadní kotouč pude (v brzdné ploše už byl jen ca 1,4 mm tlustý= ojetý jaxfiň), takže sem nandal nový kotouč, nové desky, roztáhnul pístky v brzdiči, nasadil z. kolo na bajka a šel to projet okolo chalupy ie. pár desítek metrů a..... ta sfiňa zadní brzda je celá nějaká divná, jednou zabrzdím, pístky sevřou kotouč v deskách = brzdí (což je správně) a po odbrždění zůstanou "viset" (což je nesprávně) = kolo se volně netočí, klade odpor a brzda při jízdě hřeje (ne málo, a to sem jezdil opravdu pár desítek metrů okolo chalupy po rovině). Chjo no, že sem do teho gabal. Zítra to budu muset rozebrat znova a zjistit, proč ten pístek/pístky zůstavají viset.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Dnes dorazily 4 spice do predniho kola po sobotnim crashi, vcetne postovneho 722kc a to jeste potrebuju, at mi to nekdo vymeni. Drahy sport to je
Pravda vyděsí
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Též byste se mohl trochu uskrovnit a nekupovat pozlacené špice vykládané diamanty.
Re: Cyklistické vlákno
Tak, "kopec" simmeringů na (opomenutý) servis Reby á 200 motohodin už mám fprackách. Návod taky naštudovaný. Fčíl už enem počkám, až bude předpopičasí na pár dnů dopředu "scanec" a vrhnu se na to/ni. Těch pár dnů scance rači (preventivně) dybych to "rozdrbal" a nevěděl jak dál /neuměl to složit z5.
EDIT: Zítra scat nemá, tak do teho samozřejmě ešče gabat nebudu a rači si nařídím buďyka na zítra ráno extra brzo, bo má být (přes den) hicžebychsepic (naopak ráno docela chladnavo).
EDIT: Zítra scat nemá, tak do teho samozřejmě ešče gabat nebudu a rači si nařídím buďyka na zítra ráno extra brzo, bo má být (přes den) hicžebychsepic (naopak ráno docela chladnavo).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak. Sem si zase přidělal práci (a potvrdil, že ty iiSuper tubeles ventilky v ráfku drží opravdu jen na čestné slovo). Zadní kolo bylo krapet měkčí, taxem ho opatrně (jen lehkým nasazením hadičky na ventilek bez giglání s ním) dofouk a..... pšouk a zadní kolo bylo prázdné, ventilek to zase z ráfku vystřelilo..... takže budu fčíl rozborovat zadní kolo, babrat se s mlíkem a tak vůbec... ale... sehnal sem originál Mavic (kola mám taky Mavic) galuskové tubeless ventilky prý spěšl do těch mých ráfků - mají "sedlovou" dosedací plochu. Tak ho tam dám místo toho iiSuper, dyž už se s tím budu babrat. A až mi stejně "střelí" i přední ventilek tak ho vyměnim tež. Akoráth, že ty Mavic sou enem stříbrné a ty iiSuper sou krásně eloxované do žluta....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak ten Mavic ventilek drží v díře (v ráfku Mavic) jako zvíře - myslím, že ani kombinačkama a násilím bych ho nevyrval, je to rozdíl asitak šesti tříd proti tomu iiSuper. Fčíl sem sem to dodělal, pojezdil s novým mlíkem aby se fšecky díry a dírky ucpaly a za hoďku sa na to zajdu znova podívat, ať mám klidnější spaní na zítřejší výlet.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.