BMW Divize
Re: BMW Divize
Jo, to bílé kupé se změněnou přídí je
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Musím říct, že to nechápu. V dnešní době, kdy je možný vyrobit prakticky cokoli si kdo namaluje, udělat tak hnusný auto... Mohli přece udělat 30 variant, ukázat to lidem a vybrat to nejlepší. To bílý kupé je Jak je možný, že amatér z diskuzního fóra udělá lepší design než celá automobilka? Fakt to nechápu.
Re: BMW Divize
Jak psal Bond, toto fakticka setrvacnost motoru v zadnem pripade nedela. Je to jen SW naladeni, zkuste si na miste turovat s vyslapnutou spojkou a bez ni. Pokud je to jako pred FL, uvidite, co dokaze SW...pavproch píše: - ten engine má neuvěřitelný moment setrvačnosti, jak sa to rotztočí, tak sa to točí, točí, točí...
To bude mit take jiny duvod. Videl bych to na xD nebo naladeni podvozku kombiku. Jak psal Mirek, jeho E91 nezatacela prakticky vubec, kdyz to clovek chtel poslat bokem, musel se pustit do zcela brutalnich praktik, jinak to jelo jen rovne. Pritom 330i E90 je mrstna, pocitove lehka na predek, spise lehce pretaciva.pavproch píše: - taky moment hybnosti je neuvěřitelný, jak vletím s R6 vytočeným někam k 6k toček do zatáčky tak ten motor by chtěl jet furt rovně...
Velmi spravny postreh. Je to ale dano tim, ze O2 1,8 TSI je zcela mimoradne ticha. Velmi spravne popsano zde http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... z-kroje/?2 . Podle me jde snad o motorove vubec nejtissi kompakt, BMW se mu predpokladam ani nechce rovnat - R6 v BMW musi byt slyset, R4 ve Skode pro fandy skautingu ani nepavproch píše: - a kupodivu (mírné negativní překvapení ) po dnešním celodenním výletě s N53B30 se mi zdá (ale uznávám, že je ten motor je furt ešče syrový...), že od R6 se v celé rozsahu otáček přenáší do interiéru brambora víc hluku i vibrací než od 1.8TSI do interiéru skautíka...
Malo, musite pridatpavproch píše: - průměrná spotřeba dle BC mi klesla na 11.3 (i když sem neska brambora v rámci zajíždění nijak nešetřil.... aji výlet do omezovače - sic jen jednou, ale byl...)
Podle otackomeru mi vychazi 6 na omezovaci lehce pres 340 km/h, takze 130 by melo byt neco pod 2700 ot. Prevody to nebude, spise otackomerem-lharem. Pustte si servisni menu a skutecne otacky, pak lze soudit Predpokladam, ze otackomer lže v ramci ekopraktik BMW stale vice...pavproch píše: dotaz na e9x-kaře 330i: kolik vám to točí na šestku při tacho 130? mně cca 2750-2800toček... což je nějak víc než sem čekal, ještě než sem brambora měl, taxem kdesi na webu vyhrabal, že by to mělo točit 2600..... žeby x-drive měl kratší stálý převod? (v prospektu to tak ale nepíšou)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
ref hlučnost: máte pravdu, v oftáce je 1.8TSI opravdu extra tichý.... ale přesto bych jaxi očekával že na volnoběh a řekněme do 2500toček bude R6 samet (a až nad 3000 rozzuřený zvíře....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jo, a ešče jeden poznatek ze středečního výletu: 17" RFT Bridge Potenza RE050 + normální 3er podvozek = dá sa s tím všude (pěkná cesta, rozbitá okreska, pěkná dálnice i D11 mezi nultým a 19km )
tožtak no, RFT z domu asi teda nepude....
tožtak no, RFT z domu asi teda nepude....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Prijedte, ukazu Vam co to je mit normalni pneu na BMW treba i na 19" kolech a po RFT uz nikdy ani nevzdechnete Je to jen o nepoznani lepsiho stavu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
já vím, že je to o nepoznání... proto rači ani non-RFT zkúšať nebudu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
realita nekdy boli, uz ted citi ze koupil auto na hovno, tak mu ench uzit si aspon ty rft
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW