
Btw posuzovat SUV dle Tucsonu je asi jako posuzovat klasický triprostorovy sedan dle Fiatu Tipo.
A6 kombajn na vzduchu tech 400kg zvladne bez problemuhonziss píše:Kombik se stejnym nakladem lezi skoro na dorazech a pri dojezdu k lanovce jsme z nej radsi preventivne vystupovali a sli pesky kousek.
Jenze A6 na vzduchu kolem me nikdo nema, jsou to samy superby, insignie, passaty, volva..Jaggie píše:A6 kombajn na vzduchu tech 400kg zvladne bez problemuhonziss píše:Kombik se stejnym nakladem lezi skoro na dorazech a pri dojezdu k lanovce jsme z nej radsi preventivne vystupovali a sli pesky kousek.
Je pravda, že v Paříží už nespokojenci zapalujou kde co o SUV už asi tolik nejde.M.Z. píše:Já si taky nějak nevšiml nějakého houfného upalování velkých suvéček.řidičBOB píše:ad rychlost SUV: to je to základní, co se tomu floutkovi snažím vysvětlit: SUV není primárně určené na rychlou jízdu, řezání zatáček a takové ty věci, které tady ten zjev mele pořád dokola. Člověk s touto zálibou si takové auto prostě nekoupí.
Na druhou stranu - když dám podvozek na sport, lehce si to lehne a pak dosahování max rychlosti (250) není větším problémem. Cestovní rychlost kolem 200 úplně v poho. V zatáčkách žádné náklony, zadní náprava pomáhá. Nerozumím, nechápu tyhle jakožeargumenty. Je z toho akorát poznat, že v moderním SUV nikdy neseděl a jenom plácá.