GTD + STI
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
stepan: jinak by to přece nedělal
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Penize zatim tak uplne vidlema neprehazuju, takze platit si auto komplet ze svyho pri najezdu 50tkm/rok nebo vzit cokoliv co firma zaplati by byla jasna volbařidičBOB píše:stepan: jinak by to přece nedělal
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
jsem zkontroloval firemní sharepoint a kdybych tam pracoval minimálně 3 roky (jinak se služební vozidla nepřidělují, pouze se proplácí půjčovna/náklady na vlastní vůz vč. určité častky na amortizaci) mohl jsem za cenu Golfa+10% mít 335d. Tak třeba příště
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Update 13 000 kilometrů za mnou.
Po přezutí na letní se dlouhodobá ustálila na 7.2, což je vzhledem k jízdnímu stylu úžasný číslo. Gumy přehnaně neubývají.
Řešena jedna pojistná událost, střelený sklo od kamínku, vyměněno do 36 hodin od přistavení. Nicméně celej proces pojišťovna-
škofin-servis byl na přesdržku.
Bude se měnit trhající se potah sedadla řidiče na záruku, je to schválený, čeká se na ten díl. S tím souvisí i to, že na dveřích a loketce jsou ty potahy nějaký fórový, dělají se na tom bílý fleky, asi od potu a vypadá to dost "obroušeně". Na žádným jiným autě jsem s tím problémy neměl, je to šmejdskej materiál. To jsem neřešil, až tam pojedu příště, poptám se.
Štve mě hyperaktivní ESP, když si chce člověk na brzdách trošku hodit zadkem do zatáčky, hned to zasahuje, ikdyž autu se do toho chce. Na sněhu je to i ve Sportu vyloženě nebezpečný. Sebemenší přetáčivej smyk to okamžitě zabrzdí a rozhodí celý auto ještě víc.
Výzvy k úhradě ŠKOFIN přeposílá a nechává řešení zcela na provozovateli. Výhoda oproti standardnímu leasingu, kámošův táta splácí X6 a prej jim výzvy rovnou platí a přefakturovávaj.
Krutochip mám pořád v hlavě, nicméně firemní dotace na něj nejsou a 24k bez daně není málo
Pozice za volantem ok i pro člověka 1,9m/100kg. Sedačky úžasný. Příště musím bezpodmínečně připlatit za LED, mám teď často porovnání a štve mě to. Navíc to denní svícení je krásný.
Vzhledem k nedávným událostem mám špatně odhadnutý nájezd, potřeboval bych víc kilometrů. Zatím to řeším střídáním aut na firmě, ale nevím moc co dál. Na prémii se úplně necítím, přicházím často do kontaktu s dodavateli i zákazníky (+ teda s kolegy v cizí firmě, ale to na konci léta skončí a tak rychle to nevyřeším), kdy se nechci jako 20yo syn majitele promenádovat v merglu (byl jsem přidělen do firmy v low margin oboru, komodita...) Superba 140kw jsem si půjčil od kámoše, to je příšerný, ve srovnání s Golfem šlápnutí do hovna. S tím biTurbo Pašíkem jsem ještě nejel, ale všichni na to nadávají, navíc stojí nesmysl, když jsem si u známých cvičně poptal 330d, byl jsem na tom skoro stejně, respektive Passat nebyl "o dva válce levnější"*. Další GTD je blbost, chtěl bych si trošku polepšit, takže žádný Focusy ST TDCi ani nic podobného.
Optimálně by se jevil GolfR, jenže to by skrz náklady na PHM procházelo hodně ztěžka, spíš vůbec. Další možnost je toho Golfa prostě přejet, kilometr navíc stojí 2,7 bez DPH, není to málo, ale je to snesitelný.
Je ve střední třídě nějakej žolík o kterým nevím? Nechci osahávat palubovku ani dělat frajera, chci aby to nějak jelo a bylo ideálně na naftu. Úplně nejoptimálnější by byl 2.0TSI Superb/Passat na CNG, akorát to se nevyrábí a nikdy nebude
*U toho Passata jsem počítal se slevou standardních 10%, blíží se facelift, možná bych pak na nějakou skladovku vydindal víc a pak by to mohlo dávat smysl, nevím.
Po přezutí na letní se dlouhodobá ustálila na 7.2, což je vzhledem k jízdnímu stylu úžasný číslo. Gumy přehnaně neubývají.
Řešena jedna pojistná událost, střelený sklo od kamínku, vyměněno do 36 hodin od přistavení. Nicméně celej proces pojišťovna-
škofin-servis byl na přesdržku.
Bude se měnit trhající se potah sedadla řidiče na záruku, je to schválený, čeká se na ten díl. S tím souvisí i to, že na dveřích a loketce jsou ty potahy nějaký fórový, dělají se na tom bílý fleky, asi od potu a vypadá to dost "obroušeně". Na žádným jiným autě jsem s tím problémy neměl, je to šmejdskej materiál. To jsem neřešil, až tam pojedu příště, poptám se.
Štve mě hyperaktivní ESP, když si chce člověk na brzdách trošku hodit zadkem do zatáčky, hned to zasahuje, ikdyž autu se do toho chce. Na sněhu je to i ve Sportu vyloženě nebezpečný. Sebemenší přetáčivej smyk to okamžitě zabrzdí a rozhodí celý auto ještě víc.
Výzvy k úhradě ŠKOFIN přeposílá a nechává řešení zcela na provozovateli. Výhoda oproti standardnímu leasingu, kámošův táta splácí X6 a prej jim výzvy rovnou platí a přefakturovávaj.
Krutochip mám pořád v hlavě, nicméně firemní dotace na něj nejsou a 24k bez daně není málo
Pozice za volantem ok i pro člověka 1,9m/100kg. Sedačky úžasný. Příště musím bezpodmínečně připlatit za LED, mám teď často porovnání a štve mě to. Navíc to denní svícení je krásný.
Vzhledem k nedávným událostem mám špatně odhadnutý nájezd, potřeboval bych víc kilometrů. Zatím to řeším střídáním aut na firmě, ale nevím moc co dál. Na prémii se úplně necítím, přicházím často do kontaktu s dodavateli i zákazníky (+ teda s kolegy v cizí firmě, ale to na konci léta skončí a tak rychle to nevyřeším), kdy se nechci jako 20yo syn majitele promenádovat v merglu (byl jsem přidělen do firmy v low margin oboru, komodita...) Superba 140kw jsem si půjčil od kámoše, to je příšerný, ve srovnání s Golfem šlápnutí do hovna. S tím biTurbo Pašíkem jsem ještě nejel, ale všichni na to nadávají, navíc stojí nesmysl, když jsem si u známých cvičně poptal 330d, byl jsem na tom skoro stejně, respektive Passat nebyl "o dva válce levnější"*. Další GTD je blbost, chtěl bych si trošku polepšit, takže žádný Focusy ST TDCi ani nic podobného.
Optimálně by se jevil GolfR, jenže to by skrz náklady na PHM procházelo hodně ztěžka, spíš vůbec. Další možnost je toho Golfa prostě přejet, kilometr navíc stojí 2,7 bez DPH, není to málo, ale je to snesitelný.
Je ve střední třídě nějakej žolík o kterým nevím? Nechci osahávat palubovku ani dělat frajera, chci aby to nějak jelo a bylo ideálně na naftu. Úplně nejoptimálnější by byl 2.0TSI Superb/Passat na CNG, akorát to se nevyrábí a nikdy nebude
*U toho Passata jsem počítal se slevou standardních 10%, blíží se facelift, možná bych pak na nějakou skladovku vydindal víc a pak by to mohlo dávat smysl, nevím.
Naposledy upravil(a) Stepan dne pát 25 kvě 15:06, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Golf GTI? Oproti R to bude zrat minimalne o liter menej. 125d spada do premie? Niektori to povazuju za najlacnejsi smetiak pre zeny od BMW
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Máme firemní naftovou čerpačku, s akčním rádiusem nafty (i při té zkurvené 50l nádrži) tankuju mimo firmu minimálně (a když už, tak si tam vždycky jenom flusnu na dojetí), takže to tolik nebolí. U benzínu jsou ty náklady o dost víc vidět...
Litr sem, litr tam až tak řešit nemusím, respektive při R vs GTI by byl protiargumentem spíše ten čtvrt mega na pořizovačce než 30 halířů na kilometru. Problém je GTI vs GTD, tam se při mém jízdním stylu bavíme spíš 3-4 litry, možná víc... Dostat budget na Rko bych zvládl, KPIs si plním svědomitě a index se jenom zelená, ale za spotřebu bych nonstop dostával pojeb
125d nevím, musel bych se poptat na cenovku, jestli by to oproti Pašíkovi biTDI dávalo smysl. Co se týká statusu, netuším. Na mě to působí hůř než nějaká stříbrná 3er, co by na to říkali zákazníci nevím, co by na to říkala rodinná rada nevím, ale to můžu zadarmo zjistit
Oboje jsou to čtyřválce na steroidech, BMW bez Mpaketu ošklivý, Passat zase těžkej jak kráva... Ale vycházím z papíru, nejel jsem ani v jednom.
Arteon je úplně mimo, za ten příplatek oproti Passatu tam nevidím protihodnotu. Jo, kdyby tam montovali 3.0TDI, byl by to žhavej favorit
Litr sem, litr tam až tak řešit nemusím, respektive při R vs GTI by byl protiargumentem spíše ten čtvrt mega na pořizovačce než 30 halířů na kilometru. Problém je GTI vs GTD, tam se při mém jízdním stylu bavíme spíš 3-4 litry, možná víc... Dostat budget na Rko bych zvládl, KPIs si plním svědomitě a index se jenom zelená, ale za spotřebu bych nonstop dostával pojeb
125d nevím, musel bych se poptat na cenovku, jestli by to oproti Pašíkovi biTDI dávalo smysl. Co se týká statusu, netuším. Na mě to působí hůř než nějaká stříbrná 3er, co by na to říkali zákazníci nevím, co by na to říkala rodinná rada nevím, ale to můžu zadarmo zjistit
Oboje jsou to čtyřválce na steroidech, BMW bez Mpaketu ošklivý, Passat zase těžkej jak kráva... Ale vycházím z papíru, nejel jsem ani v jednom.
Arteon je úplně mimo, za ten příplatek oproti Passatu tam nevidím protihodnotu. Jo, kdyby tam montovali 3.0TDI, byl by to žhavej favorit
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Nemusi so do Rka davat 98+ oktanu? To v soucasny chvili dela taky dost velkej rozdil.
Jinak nevim proc se tak resi kdo v cem jezdi a jak to vypada.
Kazdymu muze bejt hovno po tom ze mas BMW nebo MB. Jestli mas tu moznost tak 330d musi byt parada.
Jinak nevim proc se tak resi kdo v cem jezdi a jak to vypada.
Kazdymu muze bejt hovno po tom ze mas BMW nebo MB. Jestli mas tu moznost tak 330d musi byt parada.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Já to neřeším, znám až moc lidí v nalízovaných audinkách a ještě víc dolarových multimilonářů v 10+ let starých volvech Dědek z Jablotronu jezdí Yettim.
Nicméně v současný době, kdy 80% pracovní doby trávíš řešením, jak přenášet na zákazníky brutální mzdový náklady, s výhledem toho, že ten křivohubej kokot z odborovýho svazu ti to bude dělat jenom těžší, není úplně doba na frajeření. Navíc vzhledem k věku a (ne)přímým vazbám mých příjmů na hospodářský výsledky, bych měl bejt ještě opatrnější. Ikdyž, třeba jsem jenom paranoidní...
Dokonce i v bývalém korporátu z Big4 dostal jeden z directorů pojeb od nejvyššího, když si pořídil Cayenna a jezdil s ním po zákaznících. Když pak vidíš, že šéfík přesedá v garážích z Gčka do CLA z půjčovny, začne to všechno dávat smysl
Nicméně v současný době, kdy 80% pracovní doby trávíš řešením, jak přenášet na zákazníky brutální mzdový náklady, s výhledem toho, že ten křivohubej kokot z odborovýho svazu ti to bude dělat jenom těžší, není úplně doba na frajeření. Navíc vzhledem k věku a (ne)přímým vazbám mých příjmů na hospodářský výsledky, bych měl bejt ještě opatrnější. Ikdyž, třeba jsem jenom paranoidní...
Dokonce i v bývalém korporátu z Big4 dostal jeden z directorů pojeb od nejvyššího, když si pořídil Cayenna a jezdil s ním po zákaznících. Když pak vidíš, že šéfík přesedá v garážích z Gčka do CLA z půjčovny, začne to všechno dávat smysl
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Podla toho co popisujes mi najvhodnejsi pride nejaky sleeper za co sa da povazovat hoci aj premia pokial tam nebudes davat priplatkove exterier pakety a kola. V zaklade vyzeraju chudobne a motor si tam trebars daj aj ten trojliter s nenapadnym interierom si budu mysliet, ze si na to ltt naskrabal.