BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

17" - 255/40 vzadu, 225/45 předek

vím, že se Vám to líbit nebude, ale plánuju tam RFT nechat a i zimáky pořídit RFT.... imho je ten podvozek stavěný na RFT, takže obyč guma mu nemůže pomoct, ale naopak musí vyváženosti soustavy uškodit.. ale to je na jinou diskusi...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

To je názor, kterej tu moc pochopení nedostane. Si odvážnej. :D
TSs
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

já vím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pp: Poznate casem sam ;) Opravdu jsem jeste nevidel podvozek BMW, ktery by s RFT fungoval lepe nez bez nich. Spise s nimi je to tragedie a bez nich nejak snesitelny stav. Na 17" Vas to az tak trapit nebude, ale dobre reseni to rozhodne neni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Pajjoun: Tak timto uz si tu spousta lidi prosla a nevim o jedinem, ktery by po zkusenosti dosel k jinemu zaveru. Tj. pristup pavprocha je ryzi masochismus :)

Mel jsem tri BMW standardne dodavane s RFT, nefungovalo s nimi jedine. Mmira, Bond, Rikin, Drugster meli kazdy minimalne po jednom, dosli ke stejnemu zaveru. Dalsi necht se prihlasi ;) RFT si rozumny clovek jizdni vlastnosti, komfort, podvozek, interier... nicit nenecha.

Ale chapu, ze nekdo si k tomu musi dojit sam :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Děkuji za pochopení pro mou úchylku (a potvrzení, že na Dr.Chocholouška to - prozatím - není)... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Ano, ja to chapu. Trust no one, pravil jeden americky agent ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pavproch: mě by spíš zajímalo bližší vysvělení toho, proč by odstranění RFT mělo ublížit "vyváženosti soustavy". Nějak sem se o RFT pneu nikdy moc nezajímal, ale asi to hlavní čím se liší od obyč. pneu je, že jsou ve výsledku tvrdší a těžší. Jak tedy může podvozku ublížit zmenšení neodpružených hmot?

Jestli se pletu tak mě klidně někdo opravte, jen mě to zajímá.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jo, vlastně k N53 ještě jeden postřeh z dnešní vycházky:
- reakce na sešlápnutí plynu je samozřejmě mnohem rychlejší než u oturbené 1.8, ale čekal sem ještě o krapet rychlejší/živelnější..

@jarka: právě, že aktivní členy podvozku (pružina a tlumič) jsou navrženy tak, že počítají právě s tou vyšší neodpruženou hmotou... takže snížením neodpružené hmoty může třeba (hypotetizuju!) dojí k posunutí pásma vlastních rezonancí skupiny... takže se třeba může kolo s obyč gumou za speciálních podmínek může nekontrolovaně rozkmitat tam, kde by RTF byla fpoho...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pjanda píše:
d1.8t píše: Vím. Byly mělký a timing mi taky dělal problémy. :ymblushing:
Na druhou stranu neznámá trasa, nový auto, jen pár kilometrů, nový boty, taky bylo docela teplo a dusno atd. :D
Alespon si spojka zacvicila, ta jinak nevi, co to je tvrda delnicka prace ;)

Jinak duvodu koukam spousta, priste si to dame v zime a v botach dle vyberu ;)) Auto uz bude zname, trasa taky... A je to asi 36 km ;)
V zimě přijedu svým a trochu tu trasu potrénuju. Samotnýmu se mi to nelíbilo.
RWD
Odpovědět