Freistadt -> Zell am See -> Freistadt = 6,8l/100 @ avg. 90km, 556km vč. pojížděk po městě.
Cestu do střediska už si nepamatuju kolik bylo - zda 6,3 nebo 6,6.
Ale cesta domu Zell -> Praha = avg 94 km/h, vč. Prahy a vykládání věcí, dálnice z budějic tempomat 150-160 kmh, výsledek 7.0l/100km
(330i 200kw)
Srovnání s 200kW TSI Superbem: stejná 105 km trasa ze Zell na McKáč v Salzburku = 6,1 vs 7,5. Superb na střeše rakev.
k tématu: slušný, tam je 7°DSG nebo 8°AT? Tam nemáš možnost dát E?
mimo téma: u těhle budíků mě "štvalo" na S7 že to má otáčkoměr do 8tis (tedy uplně stejný jako máš ty) a reálně to řadí před červeným. Vždy mi tak přišlo, že točím motor do 2/3 místo do maxima
je tam 7DSG, mas na mysli E jako Efficiency mod? jako standard tam jsou 4 volby (Comfort, Auto, Dynamic, Individual) da se tam tusim pres VCDS nebo pres skryte menu dat it ten Effi.. a Race(nekde na zahranicnim foru jsem cetl ze to ale nema zadny ucinek na nic)
EDIT: treba IE tuning maji tune DSG a pisou tam ze "TCU upgrade modifies the RPM limit, shift points, throttle maps, launch control functions, paddle response, and temperature management"
Pres mesto(zapad Tokia) v noci to jelo za 8.6/100, pri lehce sviznejsi jizde(limit+20) to jelo tak za 11-12/100(lehce vice nez predesla 2.8) jakmile jsem tomu trochu roznul v kamnech (otacky 4-5k, jeste jsem nemel koule na 5+k otacek, zatim se otrkavam) tak to jelo spise tak 14/100