Toyota obecně
Re: Toyota obecně
Nova generacia vyzera podla toho co som zatial videl ze bude sprevodovana cca rovnako. A pri 5000 otackach mi to vychadza na vyse 170km/h. To je bezna jazda po dialnici? Nemam proti tomu nic len z vlastych skusenosti viem ze vacsina ludi jazdi do 130 tak aby sa tu nemylili pojmy s dojmami
Jo a ak pojde vsetko podla planu a cena bude priazniva tak mam v plane jednu uchmatnut hned ako sa bude dat
Jo a ak pojde vsetko podla planu a cena bude priazniva tak mam v plane jednu uchmatnut hned ako sa bude dat
Toyota GR86 MT
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota obecně
Diky vsetkym za financne rady Zvazim ich
A zobrat rodinne uspory a hodit ich do nejakej investici sa moze aj nemusi vyplatit a riskovat to kvoli GR
Radsej si pojdem svoje DCA a raz snad z toho decka nieco mat budu, a ja im na to nesaham
A mat 3ot pri 110km/h mi nepride take strasne, ale jasne na 400km streky denne bych si to nevybral
A zobrat rodinne uspory a hodit ich do nejakej investici sa moze aj nemusi vyplatit a riskovat to kvoli GR
Radsej si pojdem svoje DCA a raz snad z toho decka nieco mat budu, a ja im na to nesaham
A mat 3ot pri 110km/h mi nepride take strasne, ale jasne na 400km streky denne bych si to nevybral
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pát 28 led 19:35, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Toyota obecně
Jsem zvědavý jaký bude převis poptávky? Cena je na dnešní poměry luxusní. Asi jako když začínala 03 RS TSI na 620 tis. Tehdy psal pjanda, kupujte nebudou. No byly, ale cena stoupala, až teď stojí O4 RS podle výbavy i přes míč. Tady asi cena stoupat nebude, spíš už žádná další auta nebudou. Protože Toyota už nebude chtít platit odpustky. Bude to jako když Motokov dovezl omezený počet Daewoo Racer. Lidi se o ně skoro prali.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Toyota obecně
Bezne jezdim po dalnici 150-180, je to takovy kompromis kdy se porad s nekym nesjizdim, utika to, nezere to a neni to o papiry.greg píše: ↑pát 28 led 16:54 Nova generacia vyzera podla toho co som zatial videl ze bude sprevodovana cca rovnako. A pri 5000 otackach mi to vychadza na vyse 170km/h. To je bezna jazda po dialnici? Nemam proti tomu nic len z vlastych skusenosti viem ze vacsina ludi jazdi do 130 tak aby sa tu nemylili pojmy s dojmami
Jo a ak pojde vsetko podla planu a cena bude priazniva tak mam v plane jednu uchmatnut hned ako sa bude dat
5000ot ve 170 je opruz (hluk, spotreba, brzdeni motorem), pro srovnani, 2l supra toci pri 170ti 2700ot a je to sakra rozdil. Blbe kratce zprevodovany jsem mel v minulosti 3: 116i, Focus 2.0i a Cupru a uz to nikdy nechci. Takze GR86 moc pouzitelny GTcko asi nebude, spis nacini na okresky a nakej mensi okruh.
Obecne nechapu, proc nekdo udela prevodovku dlouhou na prvnich kvaltech a pak odstupy zacne vyrazne zkracovat. Ja bych dal 1 delsi, 2-4 na zabavu, 5 mezi, 6 na dalnici.
Podobne spatne zprevodovany jsou i nektery jiny novy auta - typicky vsechny aplikace 1.0eb u fordu 125k, tam clovek prakticky nepozna rozdil mezi 5 a 6. Nechapu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Toyota obecně
Auta na hraní jako GT/GR86 jsou skoro přesným opakem výběru toxoplechofky rozumem, takže tam je ještě iracionální nastavení převodovky (ve 2.4l na šestku 5k ot. ve 170 je fakt úlet) celkem pochopitelné. I když jak zmínil Štěpán, relativně hodně vysoká zůstatková hodnota, která u "sporťáků" nebývá zrovna běžná, to přece jen trochu vyvažuje.
Spíše mě to zaráží u běžné autokonfekce.
Má pro to někdo zasvěcený nějaké uspokojivé vysvětlení, nebo jde třeba jen o prostý mámvpičismus automobilek a la "na běžných plechovkách máme nízké zisky, takže jebat na detaily typu rozumné zpřevodování" případně nějaké zákulisní utajené dohody s byrokrady, kteří jistě milují co největší spotřebu extrémně zdaněného benzínu?
Spíše mě to zaráží u běžné autokonfekce.
Má pro to někdo zasvěcený nějaké uspokojivé vysvětlení, nebo jde třeba jen o prostý mámvpičismus automobilek a la "na běžných plechovkách máme nízké zisky, takže jebat na detaily typu rozumné zpřevodování" případně nějaké zákulisní utajené dohody s byrokrady, kteří jistě milují co největší spotřebu extrémně zdaněného benzínu?
Re: Toyota obecně
Nevim, treba u toho 1.0eb jsem to fakt nechapal, snazil jsem se pochopit na jakej profil trati by mi takova prevodovka vyhovovala a neprisel jsem na nic. Jinak auto, motor, ergonomie, podvozek, rizeni, vsechno dobry, jen prevodovka nesmysl.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota obecně
Kdo chce nizsi otacky, tak to veme v automatu no
Kód: Vybrat vše
BRZ 2.0L 6MT BRZ 2.0L 6AT
1st gear 3.626 3.538
2nd gear 2.188 2.060
3rd gear 1.541 1.404
4th gear 1.213 1.000
5th gear 1.000 0.713
6th gear 0.767 0.582
Axle ratio 4.100 4.100
GR86 2.4L 6MT GR86 2.4L 6AT
1st gear 3.626 3.538
2nd gear 2.189 2.060
3rd gear 1.541 1.404
4th gear 1.213 1.000
5th gear 1.000 0.713
6th gear 0.767 0.582
Axle ratio 4.100 3.909
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Toyota obecně
Mám takové tušení že to auto na dálnici nebude zrovna tiché ani po všech jiných stránkách a nějakých 5000 otáček motoru pak snadno zanikne.
Převody určitě nejsou krátké na 2,4 atmosféru.
Teoretická maximálka přes 270 km/h.
Na dvoulitr byly moc těžké.
Ještě by se slušela trošku delší jednička, ten otřesný skok 1°- 2° měly v rámci konfekčních manuálů pořešené snad jen VTECové Hondy a Alfy s Bussem.
Převody určitě nejsou krátké na 2,4 atmosféru.
Teoretická maximálka přes 270 km/h.
Na dvoulitr byly moc těžké.
Ještě by se slušela trošku delší jednička, ten otřesný skok 1°- 2° měly v rámci konfekčních manuálů pořešené snad jen VTECové Hondy a Alfy s Bussem.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Toyota obecně
Záleží na prioritách potenciálního kupce - zda to bude hypotetická maximálka 270+ (u toho automatu je to pak 350+? ), nebo nezájem o vysoké otáčky (spotřeba, opotřebení, hluk) v celkem běžné a rychle dosažitelné rychlosti.
Ještě by mě teda v tomto kontextu zajímalo, kolik je hypotetická maximálka u té 2l bmwSupry, 400+?
Ještě by mě teda v tomto kontextu zajímalo, kolik je hypotetická maximálka u té 2l bmwSupry, 400+?
Re: Toyota obecně
Tohle auto se ale nekupuje pro dálnice, je určené pro zábavnou jízdu, nejlépe po okreskách.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.