zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Jednou už jsem to v cyklovlákně nadhodil. Jak se řeší škoda vzniklá na kolech při nárazu zezadu z hlediska pojišťovny? Hradí to z POV viníka? A jak je to s amortizací?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: zbavte se SUV
Nevidím důvod proč by se z POV nehradilo. Amortizace asi jako u čekoholiv jiného. Nové Ti nezaplatí.
2.9T RWD
Re: zbavte se SUV
No to je právě ono. Máš kolo 5 let staré vyladěné podle svého, které by klidně dál sloužilo a dostaneš možná půlku. A ke starostem s opravou auta přibudou další s koupí kola a ještě finančně ztratíš. Další z důvodů vozit kola na střeše. Alespoň z mého pohledu. Nerad přicházím zbytečně o věci, na které jsem zvyklý a slouží mi ke spokojenosti.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: zbavte se SUV
Ono s kolem na střeše se také může stát, že neodhadneš podjezd a urveš je ze střechy.
Znám případ, kdy manželka chtěla pomoci manželovi a chtěla zaparkovat auto do garáže, jen zapomněla na ty kola na střeše
Totéž vjezdy do podzemních garáží. Klasika
Já jednou málem urval nosič na tažném zařízení, když jsem u nás trochu rychleji přejížděl železniční přejezd, který je v kopci a mají tam hrozně ostré zlomy. A holt dlouhý Superb si s tím poradil hůře jak krátká Honda CRV.
Jak jsem psal, já mám oba nosiče, jak na střechu, tak i na kouli, a různě to střídám. Jednodušší mi ale přijde ta střecha.
Znám případ, kdy manželka chtěla pomoci manželovi a chtěla zaparkovat auto do garáže, jen zapomněla na ty kola na střeše
Totéž vjezdy do podzemních garáží. Klasika
Já jednou málem urval nosič na tažném zařízení, když jsem u nás trochu rychleji přejížděl železniční přejezd, který je v kopci a mají tam hrozně ostré zlomy. A holt dlouhý Superb si s tím poradil hůře jak krátká Honda CRV.
Jak jsem psal, já mám oba nosiče, jak na střechu, tak i na kouli, a různě to střídám. Jednodušší mi ale přijde ta střecha.
Re: zbavte se SUV
Jerry: Jak často vozíš kolo? Kolikrát Tě někdo zezadu naboural? Ta pravděpodobnost mi přijde velmi malá.
Skoro bych řekl že i menší, než že Ti čmelák rozrazí nádržku s brzd. kapalinou, prohne vnitřní nohu vidlice, trefíš ptáka nebo zapomeneš že vezeš kolo a nevejdeš se pod most.
Já s kolem na autě skoro nejezdím. Reálně to bude tak 5x do roka a max 1000km/rok, tak mám jednoduchý držák na páté dveře asi za 15 stovek a funguje na výbornou. Vejde se do něj fatbike, XC stejně jako fixka s vysokýma ráfkama. Byť jsem ho zkoušel až někam ke 2 kilům, které s XCčkem zvládl zcela bez problémů, tak se nemohu zbavit dojmu, že uchycení přes 6 textilních popruhů není ideální řešení. Příště bych volil držák na kouli.
Skoro bych řekl že i menší, než že Ti čmelák rozrazí nádržku s brzd. kapalinou, prohne vnitřní nohu vidlice, trefíš ptáka nebo zapomeneš že vezeš kolo a nevejdeš se pod most.
Já s kolem na autě skoro nejezdím. Reálně to bude tak 5x do roka a max 1000km/rok, tak mám jednoduchý držák na páté dveře asi za 15 stovek a funguje na výbornou. Vejde se do něj fatbike, XC stejně jako fixka s vysokýma ráfkama. Byť jsem ho zkoušel až někam ke 2 kilům, které s XCčkem zvládl zcela bez problémů, tak se nemohu zbavit dojmu, že uchycení přes 6 textilních popruhů není ideální řešení. Příště bych volil držák na kouli.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
ad rychlost SUV: to je to základní, co se tomu floutkovi snažím vysvětlit: SUV není primárně určené na rychlou jízdu, řezání zatáček a takové ty věci, které tady ten zjev mele pořád dokola. Člověk s touto zálibou si takové auto prostě nekoupí.
Na druhou stranu - když dám podvozek na sport, lehce si to lehne a pak dosahování max rychlosti (250) není větším problémem. Cestovní rychlost kolem 200 úplně v poho. V zatáčkách žádné náklony, zadní náprava pomáhá. Nerozumím, nechápu tyhle jakožeargumenty. Je z toho akorát poznat, že v moderním SUV nikdy neseděl a jenom plácá.
Na druhou stranu - když dám podvozek na sport, lehce si to lehne a pak dosahování max rychlosti (250) není větším problémem. Cestovní rychlost kolem 200 úplně v poho. V zatáčkách žádné náklony, zadní náprava pomáhá. Nerozumím, nechápu tyhle jakožeargumenty. Je z toho akorát poznat, že v moderním SUV nikdy neseděl a jenom plácá.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
750 kilo svislý zatížení na kouli? pravděpodobně blbost... Co máš za auto?honziss píše:Na taznym mam povoleny svisly zatizeni 750kg, takze to je s velkou rezervou, ale je treba na to mit dimenzovanej ten nosic.
+/- 750 kg můžeš naložit do kufru v Touaregu nebo podobně velkého auta, ale rozhodně ne na kouli.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: zbavte se SUV
Mas pravdu, je to blbost, trochu jsem se v tom TP ztratil._sulcik_ píše:750 kilo svislý zatížení na kouli? pravděpodobně blbost... Co máš za auto?honziss píše:Na taznym mam povoleny svisly zatizeni 750kg, takze to je s velkou rezervou, ale je treba na to mit dimenzovanej ten nosic.
+/- 750 kg můžeš naložit do kufru v Touaregu nebo podobně velkého auta, ale rozhodně ne na kouli.
Takze:
Nebrzdeny prives 750kg
Brzdeny prives 3500kg
Svisle zatizeni 140kg
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Tak to má být, každý podle chuti. Myslím volbu zda SUV ano či ne a jak vozit kola. Aspoň v tomhle máme ještě volbu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: zbavte se SUV
Já si taky nějak nevšiml nějakého houfného upalování velkých suvéček.řidičBOB píše:ad rychlost SUV: to je to základní, co se tomu floutkovi snažím vysvětlit: SUV není primárně určené na rychlou jízdu, řezání zatáček a takové ty věci, které tady ten zjev mele pořád dokola. Člověk s touto zálibou si takové auto prostě nekoupí.
Na druhou stranu - když dám podvozek na sport, lehce si to lehne a pak dosahování max rychlosti (250) není větším problémem. Cestovní rychlost kolem 200 úplně v poho. V zatáčkách žádné náklony, zadní náprava pomáhá. Nerozumím, nechápu tyhle jakožeargumenty. Je z toho akorát poznat, že v moderním SUV nikdy neseděl a jenom plácá.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3