Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ty budou urcite lehci nez co jsi mel, to by ti mohlo hned lip svistet. Navic asi nevozis ani siroky plaste takze do nejaky 2.2 gumy by mela stacit i sirka. Za 11k to je prijemny.
Re: Cyklistické vlákno
Dal sem na ně 2,1" - dopředu Schwalbe Burt a dozadu Ritchey Z-max Evolution WCS, obé keflarová patka, bo se snažím o nízkou hmotnost, čili i duše (myslím, že Maxxis) Ultralight
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Takže asi tahle. Bajk upgradován, ale.... nová kola všema rozměrama pasujou, ufffff (Sem měl lufty, esli sem fšechno změřil pro objednání správně. Změřil.) Bajk neuvěřitelně "zlehčil", myslím, že kilo možná až kilo a půl šlo dolů. Nemám váhu, abych to fčíl zvážil, ale myslím, že sem už někde jen lehce nad 10-ti kily (a to je ještě druhá a další fáze upgrade přede mnou).
Nicméně, úplně bez problémů to nebylo.... na brzdových kotoučích sem chtěl ušetřit asi 20 gramů a ušetřím guvno. Místo stávajících celoocelových RT56 sem koupil o pár gramů lehčí RT76 s chliníkovým jádrem a ... guvno, to jádro neprotočím na kole vůči brzdovému třmenu.
Takže dva kusy nového nepoužitého rotoru Shimano XT RT76 (160 mm průměr) sou levně k mání, kdyby někdo chtěl. A ta stará kola prodám/věnuju BEZ brzdových kotoučů.
Taky zadní "rychloupínák" (pevná osa 12*148mm) je fčíl (při upnutém kole) v nešťastné poloze - trčí tak blbě, že s ním určitě zachytím o první haluz, okoro které pojedu. To ale asi vyřeším zadní osou na imbus 6 (ie. stejně jako už je přední, jen doufám, že něco takového existuje).
A ještě jeden "problém" - zadní kolo je s ořechem SRAM XD (aby na to pasovalo lehké 12-ti kolo SRAM XX1 10-50z) a... ten ořech je neuvěřitělně ale opravdu neuvěřitelně hlasitý, "cvrká" zhruba asitak stejně hlasitě jako dětská řehtačka o velikonocích - je to normální (ie. musím se s tím naučít žít) nebo je v něm něco špatně?
+ Samozřejmě to chce poštelovat brzdy, ale s tím sem tak nějak počítal, že si bude třeba s tím pohrát.
Nicméně, úplně bez problémů to nebylo.... na brzdových kotoučích sem chtěl ušetřit asi 20 gramů a ušetřím guvno. Místo stávajících celoocelových RT56 sem koupil o pár gramů lehčí RT76 s chliníkovým jádrem a ... guvno, to jádro neprotočím na kole vůči brzdovému třmenu.
Takže dva kusy nového nepoužitého rotoru Shimano XT RT76 (160 mm průměr) sou levně k mání, kdyby někdo chtěl. A ta stará kola prodám/věnuju BEZ brzdových kotoučů.
Taky zadní "rychloupínák" (pevná osa 12*148mm) je fčíl (při upnutém kole) v nešťastné poloze - trčí tak blbě, že s ním určitě zachytím o první haluz, okoro které pojedu. To ale asi vyřeším zadní osou na imbus 6 (ie. stejně jako už je přední, jen doufám, že něco takového existuje).
A ještě jeden "problém" - zadní kolo je s ořechem SRAM XD (aby na to pasovalo lehké 12-ti kolo SRAM XX1 10-50z) a... ten ořech je neuvěřitělně ale opravdu neuvěřitelně hlasitý, "cvrká" zhruba asitak stejně hlasitě jako dětská řehtačka o velikonocích - je to normální (ie. musím se s tím naučít žít) nebo je v něm něco špatně?
+ Samozřejmě to chce poštelovat brzdy, ale s tím sem tak nějak počítal, že si bude třeba s tím pohrát.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ty jo, kilo na rotačních částech - to už musí být brutálně znát, pěkný. Nestačí do toho ořechu narvat nějakou vazelinu, nebo něco???
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Některé ořechy to dělají, je to normál. Aspoň ten dříč před tebou ví, že se pěkně vezeš v závěsu. A bude chtít, aby jsi častěji střídal
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Jo mavic byl hlasitěji, ale když přimazneš, mohl by se ztišit.
Re: Cyklistické vlákno
Kuju. Zkusím to teda máznout.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Mam taky brutalne hlasitej orech - idealni na plaseni chodcu a bruslaru na cyklosteskach
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Tak jak na bikeforu, tak i od kolegy (zaníceného) kyklisty sem dostal stejně "blbou" in(g)formaci - Mavic ořechy jsou (schválně) hlasité jak kráva (= řehtačka jaxfiň) - to je teda pro mě těžká rána, no, naučit se žít s tím, že budu jezdit hlasitě jak kolotočář .....
A namazat (vazelínou) se to NEsmí, chjo no ......
A namazat (vazelínou) se to NEsmí, chjo no ......
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.