Já nesjem správný kyklista (a vím to o sobě), mám enem jednoho bajka. ale (dyž to zdraví a pičasí dovolí) taxe snažím na něm hodně drandit - třeba neska ráno místo do práce sem na něj skočil a 2.5hodiny kroutil nohama napřed proti kopcu (byl to zase neskutečný potrat) a pak po vrškoch a dom. A pak polemlesemloukou pěšo (je to asi 4km@250 výškových m) do práce, bolí ňa haxny jaxfiň.
EDIT: Sem zapomjél - sem nahoře na hřebenu potkal dva na bajkoch, vypadali dost hrd-core XC, takže nejsem sám, kdo prdí na práci a v pracovní době bajkuje....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
dotaz, vlastne dva. jaky je duvod pro pouzivani kratsiho predstavce? a jak mate nastavene sedlo? ja furt laboruji se sklonem, protoze bud sjizdim nebo me to tlaci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Moje typická trasa je vlastně jen z kopce do kopce, minimum dlouhých jízd po rovině a ergonomii mám představcem (130mm, 17° sklon) nastavenou dost do sportovna a tomu odpovídá i posed, kdy mám sedlo né vodorovně jak se doporučuje a jak píše pp, ale trochu dolů. Víc se pak opírám o ruce a víc bolí i krk, ale na ty moje vyjíždky kolem 30km mi to nevadí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Krátkej představec je dobrej pro enduro/traily apod., líp se pak přenáší váha dopředu/dozadu a kolo je agilnější.
Je to hodně individuální, k mýmu kolu (dlouhej přední trojúhelník, 160 mm zdvihy, 66 stupňů hlavový úhel) mi i 50 mm přijde moc.
Sedlo je o zvyku, jezdím na přesně vodorovném. Ideálně zajít někam, kde umí bikefitting.