jerry píše: Kola budu vozit vždy na střeše (mám lehká kola do 10 kg - silničky nebo hardtaily).
Taky nemám důvěru v koulo-nosiče a vozím bajky na střeše - vždy ale žiju ve stresu, že zapomenu, že mám něco (rel. vysokého) na střeše a vjedu do nízkého podjezdu (typicky podjezd pod potratí ve StarémMěstě u FM).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
honziss píše:Je to napsany v TP: celkova hmotnost nebrzdenyho privesu + max svisle zatizeni koule.
KOlik je nosnost koule (na mém autě) vím, spíše jsem se podivoval na váhou těch ebiků, že by vážili tolik (nevím, v životě bych na to nesedl, hledat se mi to nechtělo).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Na kola na taznym existuje takova textilni sprcka, stejne tak na kola na strese existuje sitka proti hmyzu.
A doprovodny auta vozej na strese 7kg silnicky, potrebujou jich vozit vic jak 4, maj je vsechny v rychloupinacich a vlastne vubec nema smysl tenhle druh prepravy srovnavat.
Zalezi co kdo jezdi, predstava ze cpu bahnem obaleny endurko na strechu a pak mi to celou cestu opadava na auto =
HondaMan píše:Asi jiné cesty. SUV jedoucí 180+ jsem už dlouho nepotkal. Většina se submisivně plácá v pravém okolo limitů nebo překáží v levém a čeká na pobídnutí dálkovýma
Pokud to SUV má někdo jako služební auto, tak s tím lítá stejně rychle, jako kdyby měl Octavii.
Je ale pravda, že těch SUV 180+ nebývá tolik jako Superbů a Passatů. Ale v Německu kolem Mnichova se najdou
Taky tak, ale většinou jdou kola na střechu. Nemám pak problém s délkou, Superb Combi je už beztak dlouhé auto, tak proč přidávat dalších 0,5m s nosičem na kola.
honziss píše:Na kola na taznym existuje takova textilni sprcka, stejne tak na kola na strese existuje sitka proti hmyzu.
A doprovodny auta vozej na strese 7kg silnicky, potrebujou jich vozit vic jak 4, maj je vsechny v rychloupinacich a vlastne vubec nema smysl tenhle druh prepravy srovnavat.
Zalezi co kdo jezdi, predstava ze cpu bahnem obaleny endurko na strechu a pak mi to celou cestu opadava na auto =
Ano, co kdo jezdí, já silničku 8 kg nebo MTB 10 kg. V doprovodné koloně si každou chvíli ťuknou navzájem a mít kola vzadu, to by bylo škod. V dnešním provozu to někdo nedobrzdí raz dva. Raději škodám a dohadům předcházím. Ale enduro bych také na střechu nedával
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.