Genevo ONE - Zkušenosti

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 250
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od budik »

Jak naložit s přenoskou tak, aby byla pokud možno "neviditelná"? Přemýšlím nad jiným umístěním, než na čelní sklo. Mám dojem, že kdysi to někdo vozil na hlavové opěrce - je to funkční řešení? Také jsem uvažoval umístění do schránky uprostřed na palubce (je nad úrovní kapoty - VW T6), ale schránka je mělká, takže se do ní ani genevo nevejde na vertikál. Kromě ČR (kde by čelní sklo mělo být OK) jezdím hlavně SK, kde by asi přenoska moc být vidět neměla. A pak občas AT, DE, IT, HU, HR....tam všude by ale zase mohlo genevo fungovat i horizontálně uložené ve schránce pod plastovým deklem? Pevnou sadu nechci kvůli více autům.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Opěrka funguje, ale je potřeba počítat s určitým snížením citlivosti :-(
Co vím, tak SK to moc neřeší a s přenoskou jsem za oknem jsem teď najel cca 1400km po D/A/IT a nikdo po ní ani nevzdechl...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od AntiRadary.cz »

řidičBOB píše:jasná...staré známé PR průpovídky :-) Vy to snad kopírujete furt dokola CtrlC/CtrlV :D
Na stále stejné dotazy a připomínky je CtrlC/CtrlV nejlepší. Možná když to napíšu po 101., tak to konečně někteří pochopí.
Mimochodem, jeden ze zákazníků, kterému "vykecávání" antiradaru vadí, je i dost častým přispěvatelem na Autofóru, tak sem třeba nahlédne a potvrdí to.
VS* píše:1) psal jsem "bazarovou jednotkou Protector I" to s novou HD+ to vyjde na podobné peníze jako to vaše HD+ se starou samodomo upravenou jednotkou z Bel975 takže nefantazirujte o dvojnásobné ceně.
2) půjde k tomu zapojit i AL a kompletně má i homologaci a nic v autě není vidět...navíc si může mluvení nastavit jak se mu bude lidit aby to mluvilo,pipalo atd...
3) že je displej u Stingeru nesmysl se říkalo dávno...ale Vy jste to prezentoval jako úžasnou výhodu že na displeji vše vidíte atd...přitom běžný uživatel jen potřebuje aby to to ohlásilo radar,laser s upozornili na usekovka a kameru na červenou...v češtiny Protectoru vše poznam hned...z pípání vaší samodomo jednotky během jízdy a baveni se s osádkou těžko hned poznam co je to za pípání...jestli usekovka,kamera nebo něco jineho
Porovnáváte ceny nového zboží s bazarovým? Velice korektní... Já mám také bazarové Genevo HD+ s pevným GPS modulem, které je výrazně levnější, takže stejně tam zůstane +- dvojnásobný cenový rozdíl. A jaký rozdíl je mezi 2 samodomo udělanými přístroji? Nechci zbytečně útočit na jiný produkt, který mám také v nabídce, ale nenuťte mě sem dávat srovnávací fotky, z kterých bude hned jasné, co víc vypadá jako samodomo produkt, nemluvě v porovnání s továrně vyráběným Stingerem. Apropó, u Stingeru VIP si můžete navolit mluvení, pípání i zobrazování a současná akční cena je jenom o 10.000 Kč vyšší než u Protectoru s Genevo HD+, ale je o 10.000 nižší než u srovnatelného Protectoru s STi-RM+. Pokud dotyčný oželí "vykecávání", tak za cenu nejlevnějšího Protectoru může mít Stinger Card HD s detekcí MultaRadaru, který dokáže detekovat až mnohem dražší Protector s STi-RM+.
řidičBOB píše:...a to nemluvíme o tom, že koukání na jakýkoliv displej, odvádí pozornost.
Proto mají všechny vozidla hlasové tachometry a otáčkoměry, že? Každému vyhovuje něco jiného, někomu stačí pípání, jiný chce i hlasový výstup a dalšímu zase nejlépe vyhovuje přehledné grafické zobrazení, kdy se rychle zorientuje letmým pohledem na displej.


honziss: U nás se laserem na dálnicích a okreskách prakticky neměří, ovšem občas si stoupnou na nějakou výpadovku a měří laserem i na dálnici, např. v Průhonicích u Prahy. Na Slovensko bych spíše doporučil něco, co umí MultaRadar, např. Escort 9500ci, Beltronics STi-RM+, Stinger Card HD/VIP, Protector 950M.

mmira: Laser měří relativní rychlost oproti měřenému vozidlu, takže je nutné mít v měřícím voze i nějaký systém pro měření vlastní rychlosti, např. GPS nebo cejchovaný tachometr. Pak už je to jednoduchá matematika a technika. U nás se to nepoužívá, v zahraničí ano.

budik: Tak pak citlivější detektor, např. Escort X50 International nebo Genevo One S/S BE a mít jej horizontálně.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

nemusí...Bonda znám ;-)
Na tachometr nekoukám, otáčkoměr mne nezajímá - otáčky slyším. Máte tam něco dalšího?

Zrovna x50i v opěrce u spolujezdce mi nevykazuje zrovna dobré hodnoty detekce :-( Jezdil jsem s tím asi měsíc a opravdu špatenka. Ale věřím, že v kanclu vám to šlape jako hodinky :D
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 22 bře 10:45, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od francis »

Chystam se do Italie, takze prenoska cajk? Kecy na netu, ze po tom jdou, mam brat s nadhledem? Nerad bych se s ambicioznim spagetakem nekde hadal
Mirek
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 250
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od budik »

AntiRadary.cz píše: Tak pak citlivější detektor, např. Escort X50 International nebo Genevo One S/S BE a mít jej horizontálně.
To jako horizontálně i v CZ/SK?
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od AntiRadary.cz »

řidičBOB píše:Na tachometr nekoukám, otáčkoměr mne nezajímá - otáčky slyším. Máte tam něco dalšího?
Takže když se řB na tachometr nekouká a otáčkoměr jej nezajímá, tak to platí pro všechny řidiče a tyto přístroje se pak do aut ani nemusí montovat?
řidičBOB píše:Zrovna x50i v opěrce u spolujezdce mi nevykazuje zrovna dobré hodnoty detekce :-( Jezdil jsem s tím asi měsíc a opravdu špatenka. Ale věřím, že v kanclu vám to šlape jako hodinky :D
Zajímavé, ještě nedávno jste tady uváděl, že kromě občasných falešných poplachů na laser, který lze vypnout, má X50i velice dobré detekce, srovnatelné s vestavěnými detektory, a najednou nic moc?
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=1670
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=1680
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=2850

budik: Ano.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

AntiRadary.cz píše:
řidičBOB píše:Na tachometr nekoukám, otáčkoměr mne nezajímá - otáčky slyším. Máte tam něco dalšího?
Takže když se řB na tachometr nekouká a otáčkoměr jej nezajímá, tak to platí pro všechny řidiče a tyto přístroje se pak do aut ani nemusí montovat?
řidičBOB píše:Zrovna x50i v opěrce u spolujezdce mi nevykazuje zrovna dobré hodnoty detekce :-( Jezdil jsem s tím asi měsíc a opravdu špatenka. Ale věřím, že v kanclu vám to šlape jako hodinky :D
Zajímavé, ještě nedávno jste tady uváděl, že kromě občasných falešných poplachů na laser, který lze vypnout, má X50i velice dobré detekce, srovnatelné s vestavěnými detektory, a najednou nic moc?
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=1670
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=1680
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=2850
Člověče a víte, že některé modely aut otáčkoměr třeba vůbec nemají? ;-)

Chápu, že nepíši v azbuce a to pro vás může být docela zmatečné, ale tak ještě jednou - já psal o x50i v opěrce!
Zrovna x50i v opěrce u spolujezdce mi nevykazuje zrovna dobré hodnoty detekce
Takže vy odkazujete na mé posty z roku 2013, které jsou o x50i u zrcátka na čelním okně a neříkají nic o citlivosti v opěrce....slušné :D
BTW: ale ty o citlivosti v opěrce jsou tady také a nemusíte hledat ani 4 roky zpět - je to z docela nedávné doby ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od VS* »

To máš stejný jako když napíšu o samodomo(Made in mps_x) jednotce 975 pro HD+ v porovnání s P....a on ten pán píše o stingeru a fotkách... Co si v kanclu fotí je mě vcelku jedno... P má oproti té doma přeprogramované jednotce homologaci a dost odlišné možnosti nastavení atd...
Hlavní je, nezapomenout přidat odkaz na poslední kus ve slevě :D

Dávat detektor horizontálně(jakýkoliv) je podle mě dost špatný nápad....zkoušel jsem to několikrát ..v místě bez odrazu na odjezdu byl rozdíl několikanásobně vyšší ve prospěch vertikálu.

Vertikál: https://youtu.be/Az-mHCIxj88
Horizontal: https://youtu.be/qFPUXbyeDIA

Stejný rozdíl byl i u REDLINE atd...
Ale chápu že při tom množství radarů na kterých to zkoušel AR.cz mu vyšel rozdíl mezi H a V 20%.... Tipuju nějaký oknotest nebo tunel... :)
Popř jestli rozchodil ten historický R7C... :D
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
prying
Autoškolák
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 07 črc 20:43

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od prying »

francis píše:Chystam se do Italie, takze prenoska cajk? Kecy na netu, ze po tom jdou, mam brat s nadhledem? Nerad bych se s ambicioznim spagetakem nekde hadal
V cizině se stačí přizpůsobit domorodcům a AR můžeš schovat. Zvlášť když víš, že s tím může být problém.
Odpovědět