Abarth ma o 100kg min, nez MiTo takze to je jasne, ze bude jinde. Ale proste v zatackach je MiTo vyborne a celkove me naladeni a atmosfera co to auto umi nadchnulo, ne nadarmo je tam ctyrlistek.kjub píše:Je mi jasné, že Mito QV má také "fun factor", jen co jsem tak porozuměl z dostupných informací na webu, takový Abarth (pro srovnání) má pro většinu lidí ještě o něco větší, o zadokolkách nemluvě ..
Vím, že je to už větší a těžší auto a trošku vybočuje z výběru, ale dávala by smysl třeba i Mazda 3 MPS?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazd ... oFrom=list
Popř. Giulietta QV, tohle auto pro mě taky má charakter.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list
130ka bude urcite zajimava, ale tam bude vaha pres 1500kg a no urcite to bude znat.
Jinak motor 1.4T ma byt zajimavejsi nez 1.8T od alfy... ale osobne neznam 1.75Tbi
Jako ciste vikendovku bych vzal MX5, 2l.
Kazdopadne jmenovana auta nizsi stredni nebo bmw 3 to uz bude jizdne uplne jinde, vetsi rozvor, vetsi vaha, stejna “zabava” bude vykoupena rychlosti o dost vyssi... to uz zalezi kde a v jakych rychlostech clovek vnima nejake poteseni, pro nekoho to bude okreska s utazenymi zatackami a nekdo si rad projede autobahn 250+, nekdo se bude bavit tahlymi zatackami ve 150...