Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Souhlas - DCC je potřeba. Já třeba používám individual, kde si nastavím hlavně sportovnější řízeni, byť třeba s měkkým podvozkem.
Světla určitě - ty LED sice neumí ani částečné stínování, ale jako takové, svítí dobře. Rozhodně lépe, než žluté žárovky!
Světla určitě - ty LED sice neumí ani částečné stínování, ale jako takové, svítí dobře. Rozhodně lépe, než žluté žárovky!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 04 črc 05:58
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
A u Kodiaqu to jde vše taky nastavit individuálně?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Ano, režim Individual je součástí DCC.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Taky hlasuju za ty DCC, máme je v Leguánovi a zatímco Comfort je hodně rozměklý, Sport je už použitelný.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
DCC +1, také máme a je znát
Většinou jezdím také na Individual, řízení a světla ve sportu stále, pohon a podvozek dle potřeby.
Většinou jezdím také na Individual, řízení a světla ve sportu stále, pohon a podvozek dle potřeby.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Ano - nastavuju to prakticky stejně.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Taky doporucuji DCC a pak si nastavit individual. Koukam, ze to mam podobne jak vetsina - podvozek comfort, ostatni sport.
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Jestli to ma fungovat jako rodinny auto, tak ja bych volil:Nomadtruck píše:Tak motor by byl..
Co výbava? Nenašel jsem větraná sedadla, masáž (mám problémy při delší jízdě se zády) . Může mít i předehřev motoru v mrazech? Omlouvám se za dotazy, asi mě pošlete pro info na prodejnu, ale proč něco nepochytit od majitelů..
- mensi kola - stejne ti je manzelka oparkuje
- dcc - aby to nedrncalo nebo abys mohl pristvrdit kdyz budes mit auto po strop nalozeny s rakvi a uhanet po dalnici
- kozeny sedadla - omyvatelnost
- ventilace sedadel - nezbytnost kdyz jsou kozeny
- pamet sedadel a zrcatek - jestli se budete na aute stridat 2
- easy-open + elektrickej kufr
- tazny - nosic na kola, davat je na suv na strechu je peklo
- 4 zonova klima - v lete muzes chladit sebe a ty vzadu nedostanou anginu
- acp a aa je fajn aby sis pustil waze a nemusel mit nekde telefon v drzaku
- lepsi svetla se hodej, ale zakladni ledky proc ne
- roletky do zadnik oken nebo zatmaveny zadni skla, podle toho jak mas stary deti a co ti vic vyhovuje
- rezerva - protoze nechces v nedeli vecer resit cekajici rodinu na dalnici kvuli defektu
- original plastova vana do kufru, byva vetsinou jedina, po ktery nic neklouze
- vetsi nadrz jestli jde prikoupit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Jak jsem již psal v jiném vlákně: blbé akorát je, že nějaký korpoblb vymyslel, že nastavení DCC se po každém nastartování , přepne do profilu Normal
Ad honziss: 4-zónová nelze. Pouze tří. A větší nádrž taky ne. Ale 60l je ok.
Ad honziss: 4-zónová nelze. Pouze tří. A větší nádrž taky ne. Ale 60l je ok.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 04 črc 05:58
Re: Výběr motorizace a výbavy Škoda Kodiaq
Viděl jsem test Allspace a tam DCC nedoporučoval.. Že to za příplatek nestojí..