Výběr SUV do 600 tisíc
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
1.5EB mám v Galaxy a spotreba 8-9l ,keď sa ale človek posnaží tak je aj pod 7l
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Achjo zdeny. Já jsem nikdy nepochopil, proč tě mají všichni za kreténa. Teda kromě tvých spotřeb, které jsou uplně mimo realitu běžného provozu a tvrdošíjně je obhajuješ. Ale když mi na větu, která implicitně říká "1,5turbo benzín bude v SUV (což není jenom hmotnost, ale tady aerodynamika...) bude hodně žrát" odpovíš, že to teda nene, protože si jel s dvoulitrovou atmosférou v jiném autě a ta teda hodně nežrala a ještě mě častuješ sarkastickou rádoby vtipnout poznámkou, tak budeš asi vážně kretén.
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podíval Dyť to má 1600 kilo
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podíval Dyť to má 1600 kilo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Já spotřebu neřeším. Kdybych ji chtěl řešit, tak nejdu do SUV a benzinu.
A ta výbava CR-V Comfort je chabá.
A ta výbava CR-V Comfort je chabá.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
CR-V shodou okolností mám, takže ti k tomu mohu dát reálnou spotřebu:
město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Je to jednoduchý. protože auto s 1,5 litrem, který bude honit za hranicí jeho možností, si koupí leda píčus, jako jsi ty. A pak bude všude řvát, že "to" žere. naopka, lidi, co mají v hlavě mozek, si koupí auto s 1,5 proto, že jsou to klidní řidič a na jejich styl to bohatě přebohatě stačí. A těm to pak bude jezdit opravdu za těch 6 litrů. Tož asi tak, ty závodníku.Stepan píše:Achjo zdeny. Já jsem nikdy nepochopil, proč tě mají všichni za kreténa. Teda kromě tvých spotřeb, které jsou uplně mimo realitu běžného provozu a tvrdošíjně je obhajuješ. Ale když mi na větu, která implicitně říká "1,5turbo benzín bude v SUV (což není jenom hmotnost, ale tady aerodynamika...) bude hodně žrát" odpovíš, že to teda nene, protože si jel s dvoulitrovou atmosférou v jiném autě a ta teda hodně nežrala a ještě mě častuješ sarkastickou rádoby vtipnout poznámkou, tak budeš asi vážně kretén.
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podíval Dyť to má 1600 kilo
Abys byl klidnější, dost hodně jezdí s 1,4TSI a vím, co dokáže nějakej kretén - kolikrát je po štrece 600km na PC 9 litrů. Zajímavé, že já ji zajedu za 6. Tak asi.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
DoubleSix píše:CR-V shodou okolností mám, takže ti k tomu mohu dát reálnou spotřebu:
město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
Ano, o tomhle je pak ta spotřeba, přesně o tom, co jsem psal tomu voacosi s tou kriplkárou.
A propos, mám OUtbacka,. váhově srovnatelné s CR-V váhově. Navíc 2,5, navíc permanentn 4x4. A průměr na příměststkém aměstském ježdění v okruhu do 22km od města mám po zimě!!! průměr 7,7. Tak mi vysvětli kde je chyba.Ale v autě j nehledejte. Nikdo.Když jedu štreku těch 600km, dojedu domů a na PC svítí 6,2, max 6,4 - neumí to lichá čísla. A je v tom D11, Praha a D8. Tak co??? Pak asi jezdíš dost těžkou nohou a zrovna ty asi nebudeš ten, kdo by si měl do SUV poříédit turbo 1,5.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
a já už jsem si říkal, že v tomhle tématu Zdeny snad ani nenapíše o svém Outbacku Naštěstí si sám vždycky najde způsob, jak tu jeho plečku vesrat všude
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Doufám že nebudu popotahován jako někdo za uvádění nereálné spotřeby SUV ...
Tiguan 1.gen 2.0TSI EA888 132 kW 6MT - za 5 let@75tis km je allround spotřeba skoro přesně 10 na 100 a to výrazně převažují krátké popojíždky v blízkém okolí a městském provozu nad dlouhýma cestama po dálnici, drahá za volantem.... dyž s tím jedu já, tak si těch 1645kg kerb bez rozpaků řekne o 14+ na 100.... jednou sem s tím jel na spotřebu do 100vježaté a z5 a se sebezapřením sem to těsně dostal pod 8 na 100
Tiguan 1.gen 2.0TSI EA888 132 kW 6MT - za 5 let@75tis km je allround spotřeba skoro přesně 10 na 100 a to výrazně převažují krátké popojíždky v blízkém okolí a městském provozu nad dlouhýma cestama po dálnici, drahá za volantem.... dyž s tím jedu já, tak si těch 1645kg kerb bez rozpaků řekne o 14+ na 100.... jednou sem s tím jel na spotřebu do 100vježaté a z5 a se sebezapřením sem to těsně dostal pod 8 na 100
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Asi si živě umím představit jízdu s Outbackem za 6,4... V rámci toho, že jsem měl 3.0R a tam cokoliv x2 byl zázrak.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
U SUV je zbytečnost řešit spotřebu.