Ad 1) K tomu jsi dospěl na základě toho, co tu bylo napsáno? Nějak si neumím představit situaci, která by byla pro volbu nafty jednoznačnější, než 5 000 km měsíčně převážně po dálnici. Leda 10 000 km měsíčně...snecekxxl píše:...
1) vys..t se čistě na naftu a přemýšlet i o benzínu
...
5) jestli má MB motor z Rendlika nebo ne je mi vcelku jedno - oba jsou schopni dělat kvalitní motory - jenom každý pro jiný zákaznický segment a jiný styl jízdy. A pokud na motor od Renaultu dostanu od MB 6 let servisu, tak je mi to fakt jedno.
6) Nikdo na tomhle foru nema zkušenosti s dlouhodým provozem nových vozů (rok, dva na trhu) na které jsem se tu ptal.
Začneme se chodit projet k prodejcům a snad se neco ukáže. Zatím MB A180d a benzin, Mazda 2+3 v benzinu a dizlu a Seat Leon v benzinu.
Ad 5) Sice ti to je všechno jedno, ale v prvním příspěvku na to nadáváš...
Ad 6) Ptal ses na JEDEN vůz.
Mimochodem, byl bych nadšenej najezdit ročně 60 000 km stosedmdesátkou po dálnici v Mazdě 2... Ještě v benzínový, která bude v týhle rychlosti točit tak 5 000 otáček. A když Leona, proč jedině TSI? Nějak pořád nemůžu rozluštit vzorec, podle kterýho to auto vybíráš.
A abych jen neprudil, co takhle novej Mégane? Renault jako značka snad nevadí, když ho máte doma, design se podle mě hodně povedl, vyhřívání prdele a blůtůt to asi za 0,5 milionokorun mít bude... Ale nejel jsem v tom.