Viděl bych to na kombinaci špatného kusu a šílených 17" kol. Něco se stát může pokaždý, já řešil kdysi na své první Fabii věci na podvozku už ve 30 tisících - zjevně horší díl, co nestihl odejít v záruce. A to jsem byl první majitel a nemohlo to tudíž být stočeno, resp. odděláno zacházením prvního majitele. Ve stejných kilometrech jsem tehdy měnil elektrické ovládání oken, odešlo a výměna s prací za 5 tisíc - bo je to tam místo šroubků uchyceno nýty. Do toho různé detaily, jako že plast na ruční brzdě nedržel, zůstával v ruce a další drobota. Přesto ten kus po týhle prvotní údržbě motoricky držel a dodneška se na tom na nic zásadního sahat nemuselo. Akorát časem zežloutly světla a začaly se kousat brzy (výměna v 70 tkm). Naopak druhý kus téhož auta zpočátku vpohodě, drobota veškerá žádná, ale ve 30 tkm poprvé kontrolka motoru, časem i lambda sondy (dvě), odešel zámek u řidiče, v pátých dveřích atd. Ale až do prodeje v tom nic nevrzlo a světla při stejném nájezdu a stejných žárovkách jako nová. Kdyby se to zprůměrovalo, měl jsem jeden bezchybný kus
U Fiatu to nebude jiné, HM má holt smůlu (plus je otázka původu a prvního majitele), já naopak po jedné blbosti v záruce se Stilem jen jezdil a po čtyřech letech prodával auto s bezmála 120 tkm ve výborném stavu, podvozek v původním stavu, nic od něho nemlátilo a tlumiče byly stále v pohodě. Jen kotouče jsem měnil, ale z důvodu sjetí. Dtto Murphy, jeho Stilo má přes čtvrt milionu km a krom jedné pružiny teď nedávno se na to nemuselo sáhnout.