"reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Nevím, co vidíš na Sauto ty, ale já tam vidím dvě plečky z roku nula a jednu novou Themu, která je v naftě
Předpokládám, že se bavíme o Themě ala Chrysler 300C, čili o té nové a ne o nějaké prehistorii.
Předpokládám, že se bavíme o Themě ala Chrysler 300C, čili o té nové a ne o nějaké prehistorii.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 10 bře 11:28, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Popel na mou hlavu. Moc práce a málo kontroly. Protože jsem dal parametr benzín, tak jsem u té na sauto.cz nekontroloval další doplňující název auta.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Mno, zajímavý auto...ale mám pocit, že ne do země, kde stojí litr benzínu přes dolar...a už vůbec ne do města či po jeho okolí...vždyť je to auto jako krávamafel píše:až na ten motor splňuje skoro všechny požadavky
http://www.tipcar.cz/inzerat/chrysler-3 ... 34649.html
Servis respektive dostupnost ND asi taky nebude zrovna ideální...
Jinak ta Lancia ani náhodou, i kdyby byla v benzínu...nechci se nikoho dotknout, ale italský auto ani za prase
Nová A6 za 600k? A kde prosímtě ?goes píše:Za 600 by se dala poridit i nova A6, byt je to ta spodni hranice ceny za kterou se da poridit. Problem bude v pripadnem zajmu o benal, bo sehnat novou A6 v benalu je kurde problem.
Jinak bych pak bral v podstate cokoli, at tu A5 nebo 3er. U 3er mam za to, ze budes mit vetsi vyber z benzinu, audi proste na benziny moc neni a vyber zalostny.
No je fakt, že těch trojkových BMW je v benzínu víc než Audin...i když to teda taky není žádná sláva.
Co je za tou naftovou mánií, proboha
Jinak bych moc rád, kdyby se tu našel někdo se zkušenostmi s těmi auty...aby napsal to, co jsem se poptával v úvodním postu...ty náklady, spolehlivost apod.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Nova A6 mysleno, ne ze zcela nova, ale ze soucasna generace z roku 2011/2012 kdyz zacala.
Naklady mas takove, jake ti vzniknou. Spotrebu si snad odhadnes a pak je to treba o tom, zda si koupis gumu za 2litry kus nebo 6, zda jezdis do autoraku, nebo k Frantovi, kolik to ma najeto a tedy jaky predepsany servis ti hrozi, zda chytnes ok kus nebo nejaky ne ok kus. Jak moc to bude nove a bude ti klesat hodnota.
Jinak budu-li mluvit za Audi, tak u A4/A5/A6 zadne pasti nejsou, tedy nejake narocne typicke vady a slabiny. Pokud nebudes mit zrovna nejakou 3.0 TDI co ma 400tkm a budes menit retez, coz je kapku drazsi jednorazovka. Ale jelikoz chces benziny, tak to mas jedno. 3.0 TSFI kapku zere benzinu, ale jinak vsechno pohoda.
Naklady mas takove, jake ti vzniknou. Spotrebu si snad odhadnes a pak je to treba o tom, zda si koupis gumu za 2litry kus nebo 6, zda jezdis do autoraku, nebo k Frantovi, kolik to ma najeto a tedy jaky predepsany servis ti hrozi, zda chytnes ok kus nebo nejaky ne ok kus. Jak moc to bude nove a bude ti klesat hodnota.
Jinak budu-li mluvit za Audi, tak u A4/A5/A6 zadne pasti nejsou, tedy nejake narocne typicke vady a slabiny. Pokud nebudes mit zrovna nejakou 3.0 TDI co ma 400tkm a budes menit retez, coz je kapku drazsi jednorazovka. Ale jelikoz chces benziny, tak to mas jedno. 3.0 TSFI kapku zere benzinu, ale jinak vsechno pohoda.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Doma máme Ford Explorer dovezenej z USA (4l v6). Náhradní díly všechny dostupný nejpozději do 14 dnů a spotřeba od 10 (klidná jízda dálnice) do 15-20 město. Na velikost a motor bych řek adekvátní, tak že to neni zase, že by to žralo i děti podel cestyMno, zajímavý auto...ale mám pocit, že ne do země, kde stojí litr benzínu přes dolar...a už vůbec ne do města či po jeho okolí...vždyť je to auto jako krávajenda700 píše:mafel píše:až na ten motor splňuje skoro všechny požadavky
http://www.tipcar.cz/inzerat/chrysler-3 ... 34649.html
Servis respektive dostupnost ND asi taky nebude zrovna ideální...
Z toho usuzuje že ten Chrysler na tom bude podobně.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Jo takhle, tak to pak jo.goes píše:Nova A6 mysleno, ne ze zcela nova, ale ze soucasna generace z roku 2011/2012 kdyz zacala.
Naklady mas takove, jake ti vzniknou. Spotrebu si snad odhadnes a pak je to treba o tom, zda si koupis gumu za 2litry kus nebo 6, zda jezdis do autoraku, nebo k Frantovi, kolik to ma najeto a tedy jaky predepsany servis ti hrozi, zda chytnes ok kus nebo nejaky ne ok kus. Jak moc to bude nove a bude ti klesat hodnota.
Jinak budu-li mluvit za Audi, tak u A4/A5/A6 zadne pasti nejsou, tedy nejake narocne typicke vady a slabiny. Pokud nebudes mit zrovna nejakou 3.0 TDI co ma 400tkm a budes menit retez, coz je kapku drazsi jednorazovka. Ale jelikoz chces benziny, tak to mas jedno. 3.0 TSFI kapku zere benzinu, ale jinak vsechno pohoda.
No tak spotřeba, to je jasný...mně spíš šlo o to, jak jsou které z těch aut náročné na údržbu...jestli se tam typicky něco kazí více než u jiných. Pokud jde o servis...nevidím důvod jezdit do autorizáku, pokud je auto po záruce...stačí najít někoho šikovného...a do autorizáku jet třeba jen když člověk potřebuje nějakou úpravu v řídící jednotce nebo tak.
Jinak je k zamyšlení jak nové auto brát...jestli něco přihodit s tím, že ho za 4 - 5 let ještě v klidu za slušnou cenu střelím...a nebo spíš starší za méně s tím, že za těch 4 - 5 let člověk už prodá jen za pár šlupek...jak se na to díváš?
Nene, naftu fakt nechci...ale jinak ten třílitr mi přijde taky moc...teda pokud to nebude ten od BMW...na který ale nebudu mít prachy
Nemáš zkušenosti které z těch benzinových motorů jsou největší držáky?
Jinak mám favorita:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs
akorát bych ho potřeboval sehnat tak o 10 k EUR laciněji ale jinak je to přesně podle mé představy...motor, barva, výbava, značka atd.
Pokud jezdíš dlouhý štreky po dálnici, tak to asi smysl má, ale takovej motor, když člověk jezdí převážně po městě a okolí, to fakt není nic pro mně...a spotřeba 15-20...to snad ani nebudu komentovat...Shirako píše:Doma máme Ford Explorer dovezenej z USA (4l v6). Náhradní díly všechny dostupný nejpozději do 14 dnů a spotřeba od 10 (klidná jízda dálnice) do 15-20 město. Na velikost a motor bych řek adekvátní, tak že to neni zase, že by to žralo i děti podel cesty
Z toho usuzuje že ten Chrysler na tom bude podobně.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
koukám, že téma se pomalu, ale jistě blíží do stavu: chci vopici, ale na banány nemám...nebyla by nějaká bez srsti, vocasu a zubů?
...a taky trochu v kombinaci: chci nějaké auto, je mi to v podstatě jedno jaké - hlavně, ať je to BMW
Já být na tvém místě, tak si koupím novou O3 RS TSI, přikoupím si prodlouženou záruku 4/150 a budu vysmátej.
...a taky trochu v kombinaci: chci nějaké auto, je mi to v podstatě jedno jaké - hlavně, ať je to BMW
Já být na tvém místě, tak si koupím novou O3 RS TSI, přikoupím si prodlouženou záruku 4/150 a budu vysmátej.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Nejde o to, že bych neměl...ale sem lakomej tolik dát
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
nejde jenom o pořizovací cenu... Auto je nejhorší finanční investice. Jak psal goes: do ojetiny nevidíš, takže máš 50:50, že to bude dobrý nebo se to bude srát. Kupovat dneska auto z D už také není, co bývalo. Drtivá většina bazarů patří čmoudům, kteří vojebávaj už od narození. Navíc pořád řešíš spotřebu a další věci, které prostě k autu patří. A když si chci koupit prémiovku, tak se vším všudy, co k tomu bude patřit. Čili pořádný servis a pořádný benzín...mimo jiné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Jo, to já samozřejmě ví. Nicméně čím novější ta ojetina bude, tím by měla být vyšší šance, že se to nebude srát...kor když by třeba ještě bylo nějaký čas v záruce.
Jinak jsem si taky všimnul, že každej druhej prodejce v rajchu je Turek...což je nemilé
Hehe...k tomu servisu...dva kolegové v práci servisujou BMW v jednom malém servisu na okraji Prahy za ceny pouze mírně vyšší než tam dělají neprémiovky a jsou spokojeni...takže autorizák skutečně není nutný...no a pořádný benzín...do složení taky člověk nevidí, stejně jako do té ojetiny
Jinak jsem si taky všimnul, že každej druhej prodejce v rajchu je Turek...což je nemilé
Hehe...k tomu servisu...dva kolegové v práci servisujou BMW v jednom malém servisu na okraji Prahy za ceny pouze mírně vyšší než tam dělají neprémiovky a jsou spokojeni...takže autorizák skutečně není nutný...no a pořádný benzín...do složení taky člověk nevidí, stejně jako do té ojetiny