Fabia III
Re: Fabia III
Fabia Style 1.2 TSI 66 KW:
Příplatky:
-Modrá Race
-Style Plus
-Smartgate
-Zadní kotoučové brzdy
-Tempomat
-16 Alu kola
Zavírání dveří tiché,dobře odhlučněné,jak zvenku.zevnitř.Tvrdé plasty na palubní desce,plastové vyplně dveří.V interiéru je více místa a je vzdušnější.Ovladače příjemné a páčky z OIII.3-ramenný MF volant pro rádio a telefon,velmi dobrý.Škoda Suround hraje pěkně.
MR a SG nevyzkoušen.Nemám HTC nebo Note 4.Rádio Bolero velmi dobré včetně ovládání.
Místa i vzadu docela dost,ale já mám místa všude.Dveře kufru se otvírají do výšky 160 cm.
Přístrojovka z OIII pěkná.Easy Start dobré.Na tlačítko si zvyknete rychle.Hrana dveří jak u Rapidu.Aut.klimatizace topí dobře.
Motor tichý,rychle se zahřeje.Řazení přesné.Ještě přesnější než ve FII.Odhlučení velmi dobré,jak při vyšších otáčkách,tak nízkých.Flitrace nerovností o třídu víš.Jak filtruje beton,tak kostky vemi dobré.Průjezd zatáček s XDS+ se nemusí ubírat.Vemi dobrá torzka.Snese hodně a moc dobré odhlučnění.Akcelerace 70-120 použitelná.Docela dobře zrychlovala.Nejlepší podvozek u fabie,co jsem řídil.Brzdy koutoučové moc příjemné,Žádné jedovaté.Plynulé.brzdí moc dobře.
Nějaké mínusy:
-dveře kufru se otvírají moc vysoko-vyšší lidé s tím mít problémy nebudou
-hrana předních dveří,jak u Rapida
-Dojezd okna jenom u řidiče
-U navigace přes MR nejde rádio-jde koupit naviagce za 1500 Kč a je to vyřešeno
Celkově se velmi povedla a ty mínusy jdou odpustit.
Příplatky:
-Modrá Race
-Style Plus
-Smartgate
-Zadní kotoučové brzdy
-Tempomat
-16 Alu kola
Zavírání dveří tiché,dobře odhlučněné,jak zvenku.zevnitř.Tvrdé plasty na palubní desce,plastové vyplně dveří.V interiéru je více místa a je vzdušnější.Ovladače příjemné a páčky z OIII.3-ramenný MF volant pro rádio a telefon,velmi dobrý.Škoda Suround hraje pěkně.
MR a SG nevyzkoušen.Nemám HTC nebo Note 4.Rádio Bolero velmi dobré včetně ovládání.
Místa i vzadu docela dost,ale já mám místa všude.Dveře kufru se otvírají do výšky 160 cm.
Přístrojovka z OIII pěkná.Easy Start dobré.Na tlačítko si zvyknete rychle.Hrana dveří jak u Rapidu.Aut.klimatizace topí dobře.
Motor tichý,rychle se zahřeje.Řazení přesné.Ještě přesnější než ve FII.Odhlučení velmi dobré,jak při vyšších otáčkách,tak nízkých.Flitrace nerovností o třídu víš.Jak filtruje beton,tak kostky vemi dobré.Průjezd zatáček s XDS+ se nemusí ubírat.Vemi dobrá torzka.Snese hodně a moc dobré odhlučnění.Akcelerace 70-120 použitelná.Docela dobře zrychlovala.Nejlepší podvozek u fabie,co jsem řídil.Brzdy koutoučové moc příjemné,Žádné jedovaté.Plynulé.brzdí moc dobře.
Nějaké mínusy:
-dveře kufru se otvírají moc vysoko-vyšší lidé s tím mít problémy nebudou
-hrana předních dveří,jak u Rapida
-Dojezd okna jenom u řidiče
-U navigace přes MR nejde rádio-jde koupit naviagce za 1500 Kč a je to vyřešeno
Celkově se velmi povedla a ty mínusy jdou odpustit.
Bez bodů
Re: Fabia III
díky za info i postřehy.... až/jestli se mi podaří se s ní tež povoziť, tak tu tež písnu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
takže asi takle: smekám a sežírám svůj klobůk, nechávam sa polít térem a posypat peřím, kaju, stydím se a hrabu si noru....
neska dsme měl možnost si sjet (cca 30-40 km po okreskách s novou Fóbijou III 1.2TSI 66kw 5MT (na tachu měla 438km celkem) a.... je to "nejridičtější" z malých aut, co sem kdy řídil, řídit to (a je jedno jestli pomalu klidně nebo rychle dravě) je prostě jedna velká řidičská orgasmusa....
nebudu hodnotuit všechna ta hejblátka a jiné zbytečné fičury, zaměřím se na to podstatné.... jen jednu odbočku udělám: palubka - dyzajn a provedení = premiovka jak vyšitá
5MT: přesné, rychlé a dobře chodící řazení, spojka i šaltpáka tak akorát tuhá, šestka temu chybí
brzdy: tak nějak normální ..
podvozek: excelentní, supertřída
řízení: do 30kmph krapet přeposilované, ve vetěích rychlostech a ž neuvěřitelná zpětníá vazba
snad jediné mínus: pedály jsou krapet moc blízko u sebe...
1.2TSI - na ten objem klobůk dole....
tuirbo je tam znát do 2000je to mrtvola, ale nahoře nad 4500 to neumře a slušně (sic bez špičky) to táhne až do červeného
přímovstřik je krapet hlučnější, ale aspoň se člověk může řídit i scluchem, co mu auto říká
takže závěr: je to SILNĚ řidičská mrdka (jak tu psal kdosyk výše).
howgh
neska dsme měl možnost si sjet (cca 30-40 km po okreskách s novou Fóbijou III 1.2TSI 66kw 5MT (na tachu měla 438km celkem) a.... je to "nejridičtější" z malých aut, co sem kdy řídil, řídit to (a je jedno jestli pomalu klidně nebo rychle dravě) je prostě jedna velká řidičská orgasmusa....
nebudu hodnotuit všechna ta hejblátka a jiné zbytečné fičury, zaměřím se na to podstatné.... jen jednu odbočku udělám: palubka - dyzajn a provedení = premiovka jak vyšitá
5MT: přesné, rychlé a dobře chodící řazení, spojka i šaltpáka tak akorát tuhá, šestka temu chybí
brzdy: tak nějak normální ..
podvozek: excelentní, supertřída
řízení: do 30kmph krapet přeposilované, ve vetěích rychlostech a ž neuvěřitelná zpětníá vazba
snad jediné mínus: pedály jsou krapet moc blízko u sebe...
1.2TSI - na ten objem klobůk dole....
tuirbo je tam znát do 2000je to mrtvola, ale nahoře nad 4500 to neumře a slušně (sic bez špičky) to táhne až do červeného
přímovstřik je krapet hlučnější, ale aspoň se člověk může řídit i scluchem, co mu auto říká
takže závěr: je to SILNĚ řidičská mrdka (jak tu psal kdosyk výše).
howgh
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
jj
omlouvám se za překlepy, psal sem to hodně ve spěchu.....
omlouvám se za překlepy, psal sem to hodně ve spěchu.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
jo a ešče zajímavost...dle BC, i dyž sem ji "drtil", tak těplota woleje nepřelezla 98st C.... nezvyklé to číslo.... u mnichovanů sem se naučil žít i s 118st c...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
Palubnim pristrojum bych vubec neveril, to jsou jen falsena cingrlatka pro idioty.
Dokud neuvidim pres diagnostiku udaje, se kterymi pracuje ridici jednotka, tak veskere vystupy instrument clusteru je nutne a priori povazovat za bullshit.
Takovy teplomer vody zpravidla zobrazuje 90 stupnu pri skutecne teplote v rozmezi 75 - 110 stupnu, u oleje tomu bude velmi podobne, a konkretne u FIII je taky zajimavy otackomer, ktery na volnobeh ukazuje 900 ot., skutecne otacky motoru jsou vsak dle diagnostiky 650 - 700 ot. ...
Dokud neuvidim pres diagnostiku udaje, se kterymi pracuje ridici jednotka, tak veskere vystupy instrument clusteru je nutne a priori povazovat za bullshit.
Takovy teplomer vody zpravidla zobrazuje 90 stupnu pri skutecne teplote v rozmezi 75 - 110 stupnu, u oleje tomu bude velmi podobne, a konkretne u FIII je taky zajimavy otackomer, ktery na volnobeh ukazuje 900 ot., skutecne otacky motoru jsou vsak dle diagnostiky 650 - 700 ot. ...
Re: Fabia III
tak uz som ju aj ja vyskusal, konkretne par desiatok km v 1.2tsi 81kw 6MP , Style , na tradicnych CZ/SK cestach ( jama ,jama, zakruta, jama , jama v zakrute..... )
ja len mozem potvrdit co bolo pisane vyssie
exterier : subjektivne sami moc nepaci , pocit trosku zlepsuju dvojfarebne kombinacie
interier : ani velky ani maly , asi taky priemer v danej triede , tvrde plasty vsade na palubke , vyplne dveri tiez tvrde plasty (myslim ze by som to dokazal prezit vzhladom na riadky nizsie : )
volant dobre padol do ruky , sedadla velmi dobre ( priplatokove sportove )
hlavne prednosti auta su motor & podvozok
ze je motor fakt viac ako slusny asi neni take prekvapenie - 175Nm 81kw na cca 1100kg + tichy , dynamicky , spotreba neviem ( dlhodoba na PP bola 6,4 , ja som mal asi vacsiu ) , ako sa sprava vo vyssich otackach a ci ma spicku som neskusal ( pani predavajuca uz tak casto pokukovala po tachometri )
no a najvacsie prekvepenie je podvozok resp. ze je pravda co sa napisalo v testoch . naozaj komfortny a pritom velmi isty
aj ked je cena podstate identicka s rapidom , tak fabia (combi) mi dava vacsi zmysel
cena na svk so slabsim tsi zacina na 10440e , v prepocte teda 289000 . Celkom vyrazny rozdiel oproti CZ ( konieckoncov asi ako u vsetkych aut) i ked som zakladne vybavy detailnejsie neskumal .
EDIT : by som aj zabudol , Vsimol si niekto tie obrovske klucky na dverach ? :O
ja len mozem potvrdit co bolo pisane vyssie
exterier : subjektivne sami moc nepaci , pocit trosku zlepsuju dvojfarebne kombinacie
interier : ani velky ani maly , asi taky priemer v danej triede , tvrde plasty vsade na palubke , vyplne dveri tiez tvrde plasty (myslim ze by som to dokazal prezit vzhladom na riadky nizsie : )
volant dobre padol do ruky , sedadla velmi dobre ( priplatokove sportove )
hlavne prednosti auta su motor & podvozok
ze je motor fakt viac ako slusny asi neni take prekvapenie - 175Nm 81kw na cca 1100kg + tichy , dynamicky , spotreba neviem ( dlhodoba na PP bola 6,4 , ja som mal asi vacsiu ) , ako sa sprava vo vyssich otackach a ci ma spicku som neskusal ( pani predavajuca uz tak casto pokukovala po tachometri )
no a najvacsie prekvepenie je podvozok resp. ze je pravda co sa napisalo v testoch . naozaj komfortny a pritom velmi isty
aj ked je cena podstate identicka s rapidom , tak fabia (combi) mi dava vacsi zmysel
cena na svk so slabsim tsi zacina na 10440e , v prepocte teda 289000 . Celkom vyrazny rozdiel oproti CZ ( konieckoncov asi ako u vsetkych aut) i ked som zakladne vybavy detailnejsie neskumal .
EDIT : by som aj zabudol , Vsimol si niekto tie obrovske klucky na dverach ? :O