Snížení spotřeby nafty
Re: Snížení spotřeby nafty
102kw a 240, příp. v poho přes 220... a teď tu o karkulce prosím.
Pravda vyděsí
Re: Snížení spotřeby nafty
A proc by to jako nemelo jit?Pajimir píše:Petka se prodluzuje u vw a skoda 1.6 mpi benzinu, a ne u tdi na tohle to nejde. A u tdi by ta rychlost dost chybela kvuli dynamice.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Snížení spotřeby nafty
Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Re: Snížení spotřeby nafty
Samo že tacho při takové rychlosti má asi velkou odchylku přesnosti měření. Ale měřil jsem to tím a ne gps kou.
Re: Snížení spotřeby nafty
tady si nekdo plete to, kam by teoreticky dovolil jit prevod a ceho je auto v realu schopno. na jednom byvalem aute jsem mel 6 do 340, fakt to tolik nejelo.
100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.
100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2165
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Snížení spotřeby nafty
Škoda, že ti tam nedali sedmičku, mohls jet tři sta. A s osmičkou nejsou ani čtyři sta nedosažitelné...Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Re: Snížení spotřeby nafty
no super napad s osmičkou vřele ti ji doporučuji, opet tema se zvrhlo na blbosti kdo jak je chytrej.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení spotřeby nafty
Papír snese vše....zvlášť ten od čiptunerů.Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Ale vážně - když jsem sedlal 3.6FSI (300k), tak tohle auto už blbě zrychlovalo od 200 nahoru... Takže plynulé zrychlování se 102kW do 220kmh je asi hodně zavádějící
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Snížení spotřeby nafty
už me to fakt unavuje - tema bylo jak usetrit naftu a to se mi osobne povedlo skoro o 0,8 litru na 100km, tak jsem to naspal ze to jde, a ne furt resit maximalku, vzdyt jsem psal TEORETICKY je možno jet max 245 ale ze na vic jak 220 jsem nejel a to bylo jen jednou na nemecke dalnici a dle tachometru, takže kolik jsem jel doopravdy nevim a je mi to uplne jedno, zda to je vykonem ci necim jinym.