BMW 120d
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
A proč ne? Já myslím, že z těch 120kW dostane 140-150kW, motor to vydrží a je to příjemný navýšení...
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: BMW 120d
@kompakt: Koukam žes měl 123d byl si sní spokojenej? Jakej ročník si měl a co se týče oprav co vše si musel provést ? :)taky sem jí měl původně v hledáčku, ale radši sem od ní upustil bral bych jí hned, ale sem finančně limitován
@jenik: Proč by to nešlo?
@jenik: Proč by to nešlo?
Re: BMW 120d
Ta odpověď mě neuspokojuje. 120d má na výfukovým potrubí hned za svodama jeden hrnec, který je buď jen katalyzátor nebo kombinace katalyzátor/DPF.kompakt píše:No já poptával odstranění DPF a jejich odpověď na můj dotaz na STK:
Dobrý den.
Emisemi by jste projít měl, jelikož na voze zůstane katalyzátor, měřením emisí by jste projít měl, problém Však může být v případě že technik zjistí že DPF fyzicky chybí, v tom případě Vás nenechá projít.
(ale to byla jiná firma než máš odkaz)
A tunění? Proč by někdo nemohl nechat zvýšit výkon nebo nenamontoval štelovák. Mám to jako pracovní auto, tunit se nic nebude, ale posílit jsem to nechal. A jak psal kompakt, je to příjemný.
RWD
Re: BMW 120d
Proč nešlo, šlo, ale malé auto by IMHO mělo být hbité s odpovídajícím zábavným motorem. Nafťák je rozumný do dálničního korábu nebo velké krávy, do malého auta je hlučný, těžký, nezábavný. Pokud tedy někdo nepovažuje za zábavný zvuk traktoru, smrad nafty a zátah dole a pak nic. Co tak koukám, 120i jsou obecně lépe dostupné než 120d, proto mi přijde 120d jako nesmyslná volba.
A odstranění DPF je svinstvo, za které bych pracky urážel. Jako tolerantní člověk pár věcí nesnáším, kdo má HIDy a/nebo odstraněný DPF je prase nejhoršího kalibru.
A odstranění DPF je svinstvo, za které bych pracky urážel. Jako tolerantní člověk pár věcí nesnáším, kdo má HIDy a/nebo odstraněný DPF je prase nejhoršího kalibru.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: BMW 120d
120i je minimum a 120d ji to napráská kdykoliv si zamane ikdyž je to traktor
ja bych teda volil jednicku po faceliftu, rozdil tam je pomerne znacny a krome start/stop systemu k veci a u 120d je vykonovy narust take znat
ja bych teda volil jednicku po faceliftu, rozdil tam je pomerne znacny a krome start/stop systemu k veci a u 120d je vykonovy narust take znat
Re: BMW 120d
Nevidím nic špatného na malém, rychlém nafťáčkovi, sám jsem velice vážně uvažoval nad 125d, ale nakonec jsem zvolil kompromis
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW 120d
Nějakou shodou náhod a okolností se u mě zasekla 120d, kterou používám jako pracovní a rodinný auto. Papírově je o 35kg lehčí než 130i, max. Mt 130i překonává v 1450 - 4350ot. Rozhodně neposkytuje zábavu řadový šestky, neni tak rychlá, ani čistá v ovládání. Ale kupodivu mi nevadí s tim jezdit a řekl bych, že některé vlastnosti jsou vyloženě příjemné, třeba Mt 400Nm+ v rozmezí 1650-3200ot.Jenyk píše: Nafťák je rozumný do dálničního korábu nebo velké krávy, do malého auta je hlučný, těžký, nezábavný. Pokud tedy někdo nepovažuje za zábavný zvuk traktoru, smrad nafty a zátah dole a pak nic.
RWD
Re: BMW 120d
Dobře to znám, když jsem začal jezdit s diesely, tak mne ten zátah také fascinoval. Pak jsem si zpátky vyzkoušel benzín... a dnes nemám nafťák ani jeden, užívám si benzíny a na nafťáky v malých "zábavných" autech se dívám s údivem. Jo kolik lidí, tolik chutí.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
No já mám všechny tři BMW co mám v podpisu tak je můžu doopravdy posuzovat onlinespeedy5 píše:@kompakt: Koukam žes měl 123d byl si sní spokojenej? Jakej ročník si měl a co se týče oprav co vše si musel provést ? :)taky sem jí měl původně v hledáčku, ale radši sem od ní upustil bral bych jí hned, ale sem finančně limitován
@jenik: Proč by to nešlo?
123D mám 2008, najeto tak 160-170 tkm a ani jedna závada až tedy jsme teď museli v zimě vyměnit baterku, nechtělo to už moc točit, to auto je pořád venku (v garáži je 330D) tak měla nárok na výměnu...
Já bych tedy do ní šel, 30kW máš navíc přímo od výrobce, já to ještě navýěil na nějakých 180 kW a je to fakt žihadýlko. Ať si tu všichni říkají že naftu ne, tak tohle je doopravdy mrštné autí s lehounkým motorkem - napráská to každé 330 jak v zatáčkách tak při zrychlení...
No 330D (2008) má taky 170 tkm a taktéž bez jediné závady, ani baterka se neměnila...u té ale asi za 2 měsíce končí leasing, tak půjde do světa (asi) a půjdu do 335D kupé, ale ještě nejsem rozhodnutý...
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
No já poptával odstranění DPF u 330D a to byla jejich odpověď - prostě to neprojde STK. Ale to bylo jen ze zvědavosti, nepotřebuju to, přišla mi e-mailem jejich reklama, tak jsem se jen zeptal...d1.8t píše:Ta odpověď mě neuspokojuje. 120d má na výfukovým potrubí hned za svodama jeden hrnec, který je buď jen katalyzátor nebo kombinace katalyzátor/DPF.kompakt píše:No já poptával odstranění DPF a jejich odpověď na můj dotaz na STK:
Dobrý den.
Emisemi by jste projít měl, jelikož na voze zůstane katalyzátor, měřením emisí by jste projít měl, problém Však může být v případě že technik zjistí že DPF fyzicky chybí, v tom případě Vás nenechá projít.
(ale to byla jiná firma než máš odkaz)
A tunění? Proč by někdo nemohl nechat zvýšit výkon nebo nenamontoval štelovák. Mám to jako pracovní auto, tunit se nic nebude, ale posílit jsem to nechal. A jak psal kompakt, je to příjemný.
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D