Výběr svižného auta.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28152
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od řidičBOB »

Clio, GT86...tak mne tedy napadá, jak by měla být ta zábava velká a co jiného by měla, krom zábavy, splňovat?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
TondaPolak
Autoškolák
Příspěvky: 96
Registrován: pát 06 črc 16:31

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od TondaPolak »

Tak byl to takovej návrh jenom. Samozřejmě Clio asi neni zrovna nejpraktičtější auto, ale existujou jiný alternativy. Ale rychlý, úsporný a zároveň zábavný auto se těžko shání. GT86 asi neni zrovna nejrychlejší auto a na okruhu si člověk užije víc s M3, ale na provoz bude asi levnější a podvozek bude na normální ježdění pohodlnější. Ale byl to jenom muj názor a nápad, když máte názor jinej já ho respektuju a jenom jsem chtěl navrhnout něco jiného :-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28152
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od řidičBOB »

...ono to byla spíš otázka na zakladatele tématu. Protože velikost/praktičnost toho auta na zábavu je zcela jistě důležitá.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
BAlik
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 21 úno 13:04

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od BAlik »

Velikost je nepodstatná, stačí mi tam složit sebe 190cm 110kg a jednu modelku 90-60-90 :D Začínám, ale dávat dohromady plus a mínusy. Do výběru mi ještě padla E93 335i, ale zdá se mi nesmyslně drahá 700k -/+ se dá sehnat, od 800 začínají už zajímavý E92 M3, takže mi to připadá jako totální nesmysl, avšak auto bez střechy má vyšší MachrIndex :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5688
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od Snowman000 »

Tak potom by som do zoznamu urcite zaradil Z4, ci uz bez strechy abo coupe a kludne M-kovu verziu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
cajoch
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 22 říj 16:19

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od cajoch »

Baliku, jestli se chceš s autem na asfalt bavit, tak jedině zadohrab......(nebo 4 kolku ale stálou)
je to prostě jiný, o moc lepší

změň postup, vyber si pár kandidátů a s každým si zaři´d zkušební jízdu..chce to trochu námahy a času, ale nejlíp si vybereš, to mi věř...

a osobně si myslím, že BMW v šestiválci 3 litry+ v benzínu (vzhledem k tvýmu použití) je nejlepší průnik auta co baví při jízdě i auta který se dá denně jezdit do práce.....

jo a přečti si tu testy pana Jandy, jasně se dozvíš že žádný sportovní svezení pod 10l neexistuje, prostě každá legrace něco stojí...

ale třeba pavproch jezdí +- za 10 s BMW 330xi a to bydlí na horách a nešetří to....

takže mohuli ti radit, vybírej benzínový BMW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16882
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od pavproch »

cajoch píše: ale třeba pavproch jezdí +- za 10 s BMW 330xi a to bydlí na horách a nešetří to....
eeee, powerproch jezdí dlouhodobě za 11,25... :D a v poslední době průměr stále stoupá, jak se po 70kkm s autím konečně trochu sžívám...)

jinak souhlas, R6 z mnichova rullleeez
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od beaumont »

cajoch píše:Baliku, jestli se chceš s autem na asfalt bavit, tak jedině zadohrab......(nebo 4 kolku ale stálou)
je to prostě jiný, o moc lepší (...)
No jiný než FWD je to určitě. Jestli nutně lepší, to je otázka resp. věc názoru.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
cajoch
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 22 říj 16:19

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od cajoch »

to pavproch: no já si četl jaks jel z lyží ve francii s velrybou za 10...i jedenáct je dobrý, já jezdím za 9-10 s 530DA..:-)
BTW, sem taky nadšenej lyžař, dokonce jsem se na lyžích zchromil tak že jsem skončil v autě s automatem...ale ortéza za 550 USD s lyžuju dál..:-)

to beaumont: to je jistě věc názoru, ale já sem pro zadokolky jednoznačně....jezdím seriózně simulátory (rF1 i 2, iRacing atd, zskže mám představu)..třeba Octavia cup, to pak vypadá tak že stojíš na plynu skoro furt, do zatáčky na plynu, furt na plynu, zeptejte se fulína, skalickýho nebo jinejch co to jezděj....zadokolka je prostě jiná káva ani nemusí být supersilná...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16882
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr svižného auta.

Příspěvek od pavproch »

cajoch píše:to pavproch: no já si četl jaks jel z lyží ve francii s velrybou za 10...i jedenáct je dobrý, já jezdím za 9-10 s 530DA..:-)
BTW, sem taky nadšenej lyžař, dokonce jsem se na lyžích zchromil tak že jsem skončil v autě s automatem...ale ortéza za 550 USD s lyžuju dál..:-)...
pche!

já lyžuju s nerezovou kyčlí enem za 13.000 EUR (zaplacených ze svýho v době kdy tojro bylo 32 kaček, bo VZP ňa poslala do řiti) , heč.... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět