vyber Golf VII

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od KDB »

MZ - Psal jsem minimální, ne nulový - věřím, že u téhle kombinace to bude 0,25-0,5l/100.
Asi jsem Ti šlápl na kuří oko, ale je mě líto, s tímhle Das auto jsem taky opravdu jezdil a tak vím, že PC podměřoval min. o 0,75l a že OPRAVDOVÁ spotřeba za mých 15tis. km byla cca 7,5l/100.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5753
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od M.Z. »

Tos teda šlápl, Octávku, ani motor 1,6 tdi nevlastním...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Ajif
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: stř 16 úno 10:17

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od Ajif »

ještě že existuje tolik dobrých duší, které rády pomohou vlastními zkušenostmi s výběrem :x
zandome
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 31 pro 17:13

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od zandome »

presne tak, dakujem za pomoc ;)
zandome
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 31 pro 17:13

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od zandome »

akurat tak trochu zvazujem, ci sa nebuchnem po vrecku a nezoberiem 1.4TSI DSG Highline + ACC + nezavisle kurenie - to su veci co by ma fakt potesili + ten rozdiel v cene nie je az taky velky
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

S 1.4TSI DSG mám nedávnou zkušenost a mě ta kombinace velmi vyhovuje.
Na ACC jsem zvyklý, ale ovládání u G7 mi přijde nelogické, zmatečné, zbytečně složité - čili hloupé. Nevím, zda se někdo inspiroval u Forda, ale ovládat tempomat pomocí 5 čudlíků (vlastně je to pět čudlíků + stříbrný kolébkový ovladač) je blbost! U ACC a G7 mi také vadí jeho nepraktické umístění...jeden idiot s koulí nebo drobné nedobrzdění a už lítají desítky tisíc. Obdobné je to s Touaregem, kde je navíc v nárazníku i jedna z kamer "area view" - při poškození tempomatu a kamery je tento "nárazník" v bratru za nějakých 180-200t.
Bufík je samozřejmě príma věc - já bych už svoje auto bez toho nechtěl!
G7 tempomat.jpg
G7 tempomat.jpg (23.15 KiB) Zobrazeno 7680 x
G7 ACC.jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Andrew Handerson
Adept autoškoly
Příspěvky: 14
Registrován: pát 15 úno 10:07

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od Andrew Handerson »

Ahoj.
Jako majitel Golfu 6 1.2 TSI (77 kW) ti snad můžu do výběru taky trochu promluvit (pokud již neni rozhodnuto). Jezdíš-li po městě, tak jedině automat! Můj Golf má tak nemožně naladěný elektronický plyn na jedničku, že mě to stále po třech letech přivádí k zoufalství. Dálkové trasy nevadí, ostatní rychlosti jsou ok, ale dostat se mi do ruky člověk, který ladil tu jedničku, tak by se domů asi ve stejném stavu nevrátil. Ad motor jako takový, ve městě ti bude stačit slabší verze TSI (udávaný výkon výrobce u těchto motorů je spíše orientační, skutečný bývá - někdy i výrazně - vyšší), jen nevím jestli se dá spojit s DSG. Rozhodně neber TDI. Nechápej mě špatně, motor to je svým způsobem dobrý, ale tvoje argumenty jsou liché. Jednak spotřeba dieslu ve městě není menší než spotřeba benzínu. Nafta, než se ohřeje, žere úplně stejně, v extrémech může být i žíznivější. A nafta se ohřívá dlouho. Navíc v zimě bys měl kupoval dražší (arktickou) naftu nebo přidávat aditiva, abys vůbec nastaroval, takže pak jsi na provzních nákladech jako s benzínem. Navíc více trpí zimou a starty v mrazech, takže až budeš auto prodávat, bude pravděpodobně motor v horším stavu, což prodejní ceně rozhodně neprospěje. A jestli kupující zjistí, že jsi s naftou jezdil jen město, tak bez rozloučení uteče. A v neposlední řadě se podívej na rozdíl v pořizovací ceně mězi TDI a TSI. Tady bys prostě s naftou prodělal a je v podstatě jedno kolik ročně najezdíš, podstatnější je jakým způsobem to najezdíš. Výbavu moc neřeš, většina důležitých věcí je v základu. Doporučuji připlatit si za vyhřívané čelní sklo a pokud jsi jelito, tak parkovací senzory. Doporučit z příplatkové výbavy snad můžu ještě sportovní sedačky, ale nevím jestli taková možnost u G7 je (ty příplatkové v G6 jsou famózní). Rozhodně nekupovat "sportovní" podvozek, pokud máš na výběr, a kola max 16" (větší už jsou moc tvrdé a uskákané na česko-slovenských tankodromech).
Přeju hezký den a šťastnou volbu!
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od karelpipa »

Já řídíl Golf V DSG a ten rozjezd na jedničku byl taky šílenej jak ty popisuješ. Taky je to takovy dlouho nic nic nic, tak maličko přidáš plyn a najednou se to vzpamatuje a jede to až tě to skoro zarazí do sedačky? Teda kdyby to na to mělo výkon :))
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

příště zkus režim "S" :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od karelpipa »

NO jako promin, ale to co to dela by nemelo delat ani na rezim "duchodce". :)
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Odpovědět