Subaru obecně
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Ja to teda tez nedocital a to som bol fakt uprimne zvedavy co mi povedia na moje XV a aky rozdiel bude oproti Fostru...uprimne som sa o tych autach nedozvedel nic...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Subaru obecně
Subaru BRZ 2.0R Sport: Proč je po faceliftu ještě lepší?
http://www.autoweb.cz/subaru-brz-deset- ... i/foto/10/
http://www.autoweb.cz/subaru-brz-deset- ... i/foto/10/
Jinak je prostě hezčí, hezčí, hezčí a dopracovanější.Kratší finální převod Posílení motoru na 205 koní se dočkal jen americký a japonský trh, ostatní si musejí vystačit "jen" s modifikovaným finálním převodem, který se zkrátil z poměru 4,1:1 na 4,3:1. Jednička vystačí zhruba do 60 km/h, dvojka do stovky (dříve cca 115 km/h) a trojka do 140 km/h (dříve cca 160 km/h). Změna je to nepatrná, ale dynamice mírně pomohla a motor si také lépe vychutnáte v nižších rychlostech.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Pekna porovnavacka
STI je slusny overkill
STI je slusny overkill
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Subaru obecně
To jsou punkove pocty. Ze 115 na 100 je nepatrna zmena prevodu. A dosahli ji zkracenim ze 4.1 na 4.3.s modifikovaným finálním převodem, který se zkrátil z poměru 4,1:1 na 4,3:1. Jednička vystačí zhruba do 60 km/h, dvojka do stovky (dříve cca 115 km/h) a trojka do 140 km/h (dříve cca 160 km/h). Změna je to nepatrná, ale dynamice mírně pomohla a motor si také lépe vychutnáte v nižších rychlostech.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Takove to porovnavani pindiku
Chce to proste vice koni!!!
Asi tolko co ma M3
Chce to proste vice koni!!!
Asi tolko co ma M3
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Subaru obecně
Dneska jsem měl možnost strávit chvíli se subaru brz. Jednalo se o po-fl auto. Auto bylo osezeno gumama michelin primacy. První jízdu jsem absolvoval na sedadle spolujezdce. Pocitově docela pěkně táhne, má fajn interiér a eko gumy hezky drží. Přišlo mi, že jedeme v slušné tempu a měl bych co dělat brz uviset, gumy hvízdaly v zatáčkách, při brždení – bylo to docela vzrůšo, prakticky stejný jako když jsem jel s bondem v M3 Bylo to super. Tedy jedna piha na krase tu byla a to zvuk motoru, takový plochý, nudný nijak negradující. Prostě nezajímavý zvuk čtyřválce, který má každý možnost slyšet dennodenně ve svém euro pekáči. Po povožení jsme se vydali na projížďku po stejné silnice, kterou jsme před chvilkou brousili.
První docela zajímavý poznatek byl, že se brz dá poměrně lehce držet a Z-tko taky nějaké to tempo zvládá. Brzdné body v brz, které jsem vnímal na sedadle spolujezdce jako téměř poslední možné, najednou v Ztku byly až příliš brzo. Dalo se brzdit mnohem razantněji a ostřeji. Vyjížďka to byla fajn, brz jede po okreskách svižně.
Po společné projížďce jsem se konečně dostal za volant. Pozice za volantem je super, sedačky jsou vynikající a krásně drží na místě (co bych za takové dal v Ztku). Řadička je hned po ruce a je jen kousíček od volantu. Samotný chod řazení je taky super, hezký krátké dráhy, lepší než v BMW kde to je gumovější s delšími dráhami. Pedály jsou ukotveny nahoře což mi moc nevyhovovalo, navíc se mi zdáli nějaké prťavé, měl jsme problém najít plyn při meziplynech, jsou ukotveny vysoko a já jsme zvyklí kopat spíš dole patou, ale toto je jen o zvyku. Pedál spojky je jako bláto, nemá moc odpor a jde hodně zlehka, podobně jsem si připadal v kamarádově chevroletu s 1.2kou. Při vyjíždění ze dvora jsme si všiml že mám brz menší rejd než, bmw. První zvláštní moment nastal hned při rozjezdu kdy si gumy zaskučeli už snad na 1/3 plynu. Dále při nijak extra zabrždění, hned začnou hvízdat. A poslední zvláštní moment po sešlápnutí plynu kdy jsem zjistil, že to vážně moc nejede a celý projev motoru je tak plochý a nudný. Obzvlášť zvuk je děsný. Poté co jsem se trochu osmělil a zjistil, že to co na mě působilo na sedadle spolujezdce jako dobře brzdící a akcelerující auto až taková hitparáda není. Brzdy mají dobrý krátký chod, ale gumy nejsou opravdu nic extra a dostat je na hranici trakce je opravdu jednoduché. Nicméně výhoda těch gum je opravdu lehké dosažení limitu, kdy má člověk pocit jak auto ždíme i když to nejsou žádné extra rychlosti, navíc gumy jsou hezky čitelné a žádné záludnosti se nekonají. On vlastně celý projev auto je krásně nezáludný, na vodě to musí být úžasné. V porovnání se Ztkem jsem čekal rozdíl v chování auta, je lehčí a očekával jsem větší ochotu zatáčet- auto bude agilnější. Nicméně nic takového jsem nespozoroval, popravdě projevem mi to přišlo docela podobné, auto je naladěno spíš do nedotáčiva, sklouzne se celé. Nicméně v brz jsme měl spolujezdce takže se asi váhová výhoda smazala. Brz mi projevem připomínalo Z4 mnohem víc než taková 130i.
Celkově se mi BRZ hodně líbilo a díky nic moc gumám poskytuje hodně zábavy z pohybu auta. Nicméně jako náhradu Ztka si ho nedokážu představit, základní jízdní projev mi přišel velmi podobný, žádnou výhodu v nižší váze jsem nespozoroval, pořád je cítit váha auta, v tomto by mohla být tunová miata lepší. Nicméně hlavní mínus je ten nudný motor, ten je proti masové N52 a několik pater níž, nijak sportovní mi nepřišel. 800k je opravdu hodně peněz …
Bohužel jsem lama a zapoměl jsme si vzít kamerku na jízdu, tak aspoň video z pronásledování.
Díky mmiro
První docela zajímavý poznatek byl, že se brz dá poměrně lehce držet a Z-tko taky nějaké to tempo zvládá. Brzdné body v brz, které jsem vnímal na sedadle spolujezdce jako téměř poslední možné, najednou v Ztku byly až příliš brzo. Dalo se brzdit mnohem razantněji a ostřeji. Vyjížďka to byla fajn, brz jede po okreskách svižně.
Po společné projížďce jsem se konečně dostal za volant. Pozice za volantem je super, sedačky jsou vynikající a krásně drží na místě (co bych za takové dal v Ztku). Řadička je hned po ruce a je jen kousíček od volantu. Samotný chod řazení je taky super, hezký krátké dráhy, lepší než v BMW kde to je gumovější s delšími dráhami. Pedály jsou ukotveny nahoře což mi moc nevyhovovalo, navíc se mi zdáli nějaké prťavé, měl jsme problém najít plyn při meziplynech, jsou ukotveny vysoko a já jsme zvyklí kopat spíš dole patou, ale toto je jen o zvyku. Pedál spojky je jako bláto, nemá moc odpor a jde hodně zlehka, podobně jsem si připadal v kamarádově chevroletu s 1.2kou. Při vyjíždění ze dvora jsme si všiml že mám brz menší rejd než, bmw. První zvláštní moment nastal hned při rozjezdu kdy si gumy zaskučeli už snad na 1/3 plynu. Dále při nijak extra zabrždění, hned začnou hvízdat. A poslední zvláštní moment po sešlápnutí plynu kdy jsem zjistil, že to vážně moc nejede a celý projev motoru je tak plochý a nudný. Obzvlášť zvuk je děsný. Poté co jsem se trochu osmělil a zjistil, že to co na mě působilo na sedadle spolujezdce jako dobře brzdící a akcelerující auto až taková hitparáda není. Brzdy mají dobrý krátký chod, ale gumy nejsou opravdu nic extra a dostat je na hranici trakce je opravdu jednoduché. Nicméně výhoda těch gum je opravdu lehké dosažení limitu, kdy má člověk pocit jak auto ždíme i když to nejsou žádné extra rychlosti, navíc gumy jsou hezky čitelné a žádné záludnosti se nekonají. On vlastně celý projev auto je krásně nezáludný, na vodě to musí být úžasné. V porovnání se Ztkem jsem čekal rozdíl v chování auta, je lehčí a očekával jsem větší ochotu zatáčet- auto bude agilnější. Nicméně nic takového jsem nespozoroval, popravdě projevem mi to přišlo docela podobné, auto je naladěno spíš do nedotáčiva, sklouzne se celé. Nicméně v brz jsme měl spolujezdce takže se asi váhová výhoda smazala. Brz mi projevem připomínalo Z4 mnohem víc než taková 130i.
Celkově se mi BRZ hodně líbilo a díky nic moc gumám poskytuje hodně zábavy z pohybu auta. Nicméně jako náhradu Ztka si ho nedokážu představit, základní jízdní projev mi přišel velmi podobný, žádnou výhodu v nižší váze jsem nespozoroval, pořád je cítit váha auta, v tomto by mohla být tunová miata lepší. Nicméně hlavní mínus je ten nudný motor, ten je proti masové N52 a několik pater níž, nijak sportovní mi nepřišel. 800k je opravdu hodně peněz …
Bohužel jsem lama a zapoměl jsme si vzít kamerku na jízdu, tak aspoň video z pronásledování.
Díky mmiro
Re: Subaru obecně
Holt to chce aspon foukanej trilitr a ne tady ty kastratyVrooom píše:Dneska jsem měl možnost strávit chvíli se subaru brz. Jednalo se o po-fl auto. Auto bylo osezeno gumama michelin primacy. První jízdu jsem absolvoval na sedadle spolujezdce. Pocitově docela pěkně táhne, má fajn interiér a eko gumy hezky drží. Přišlo mi, že jedeme v slušné tempu a měl bych co dělat brz uviset, gumy hvízdaly v zatáčkách, při brždení – bylo to docela vzrůšo, prakticky stejný jako když jsem jel s bondem v M3 Bylo to super. Tedy jedna piha na krase tu byla a to zvuk motoru, takový plochý, nudný nijak negradující. Prostě nezajímavý zvuk čtyřválce, který má každý možnost slyšet dennodenně ve svém euro pekáči. Po povožení jsme se vydali na projížďku po stejné silnice, kterou jsme před chvilkou brousili.
První docela zajímavý poznatek byl, že se brz dá poměrně lehce držet a Z-tko taky nějaké to tempo zvládá. Brzdné body v brz, které jsem vnímal na sedadle spolujezdce jako téměř poslední možné, najednou v Ztku byly až příliš brzo. Dalo se brzdit mnohem razantněji a ostřeji. Vyjížďka to byla fajn, brz jede po okreskách svižně.
Po společné projížďce jsem se konečně dostal za volant. Pozice za volantem je super, sedačky jsou vynikající a krásně drží na místě (co bych za takové dal v Ztku). Řadička je hned po ruce a je jen kousíček od volantu. Samotný chod řazení je taky super, hezký krátké dráhy, lepší než v BMW kde to je gumovější s delšími dráhami. Pedály jsou ukotveny nahoře což mi moc nevyhovovalo, navíc se mi zdáli nějaké prťavé, měl jsme problém najít plyn při meziplynech, jsou ukotveny vysoko a já jsme zvyklí kopat spíš dole patou, ale toto je jen o zvyku. Pedál spojky je jako bláto, nemá moc odpor a jde hodně zlehka, podobně jsem si připadal v kamarádově chevroletu s 1.2kou. Při vyjíždění ze dvora jsme si všiml že mám brz menší rejd než, bmw. První zvláštní moment nastal hned při rozjezdu kdy si gumy zaskučeli už snad na 1/3 plynu. Dále při nijak extra zabrždění, hned začnou hvízdat. A poslední zvláštní moment po sešlápnutí plynu kdy jsem zjistil, že to vážně moc nejede a celý projev motoru je tak plochý a nudný. Obzvlášť zvuk je děsný. Poté co jsem se trochu osmělil a zjistil, že to co na mě působilo na sedadle spolujezdce jako dobře brzdící a akcelerující auto až taková hitparáda není. Brzdy mají dobrý krátký chod, ale gumy nejsou opravdu nic extra a dostat je na hranici trakce je opravdu jednoduché. Nicméně výhoda těch gum je opravdu lehké dosažení limitu, kdy má člověk pocit jak auto ždíme i když to nejsou žádné extra rychlosti, navíc gumy jsou hezky čitelné a žádné záludnosti se nekonají. On vlastně celý projev auto je krásně nezáludný, na vodě to musí být úžasné. V porovnání se Ztkem jsem čekal rozdíl v chování auta, je lehčí a očekával jsem větší ochotu zatáčet- auto bude agilnější. Nicméně nic takového jsem nespozoroval, popravdě projevem mi to přišlo docela podobné, auto je naladěno spíš do nedotáčiva, sklouzne se celé. Nicméně v brz jsme měl spolujezdce takže se asi váhová výhoda smazala. Brz mi projevem připomínalo Z4 mnohem víc než taková 130i.
Celkově se mi BRZ hodně líbilo a díky nic moc gumám poskytuje hodně zábavy z pohybu auta. Nicméně jako náhradu Ztka si ho nedokážu představit, základní jízdní projev mi přišel velmi podobný, žádnou výhodu v nižší váze jsem nespozoroval, pořád je cítit váha auta, v tomto by mohla být tunová miata lepší. Nicméně hlavní mínus je ten nudný motor, ten je proti masové N52 a několik pater níž, nijak sportovní mi nepřišel. 800k je opravdu hodně peněz …
Bohužel jsem lama a zapoměl jsme si vzít kamerku na jízdu, tak aspoň video z pronásledování.
Díky mmiro
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Subaru obecně
rado se staloVrooom píše:Díky mmiro [/youtube]
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Zaujímavé poznatky diky moc za ne
U mna je BRZ/GT86 stale na zozname ako buduca nahrada za MX-5 v momente ked bude nejake to kinderko...
Bolo by mega mat ešte jednu M3 v rodine, ale tej by mi bolo na daily ničenie fakt luto! Z4 coupe bych tez rád ale 2 sedacky so proste malo a rad bych aby sa prcek nakazil cim skor a nebol z neho nejaky Ekofreak
Ostala este 130i no preFl kusy uz v tej dobe budu cenena klasika a vekovo u tiez nebudu najmladsie...
Furt mi z toho všetkého vychádza BRZ/GT86, náklady minimalne, zabava maximalna, len ten motor...iked myslím že za par drobných sa bude dat prebudit k životu
Biele XV pre Snehurku a biele BRZ pre mna
U mna je BRZ/GT86 stale na zozname ako buduca nahrada za MX-5 v momente ked bude nejake to kinderko...
Bolo by mega mat ešte jednu M3 v rodine, ale tej by mi bolo na daily ničenie fakt luto! Z4 coupe bych tez rád ale 2 sedacky so proste malo a rad bych aby sa prcek nakazil cim skor a nebol z neho nejaky Ekofreak
Ostala este 130i no preFl kusy uz v tej dobe budu cenena klasika a vekovo u tiez nebudu najmladsie...
Furt mi z toho všetkého vychádza BRZ/GT86, náklady minimalne, zabava maximalna, len ten motor...iked myslím že za par drobných sa bude dat prebudit k životu
Biele XV pre Snehurku a biele BRZ pre mna
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...