Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
jo 800 za litr kastrolu žádná láce ani u Škody, viděl jsem fakturu za první garančku u fabie III za 12 tis.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak to se schválně zítra podívám - zrovna mám na sedadle v autě fakturu za 90t prohlídku u G7 alltrack... Ale pamatuji si, že celková cena je cca 8400,-.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Ja nechal u Touranu vymenit po 15k olej.
- prace, olej filtr, sroub a nejaky tesneni za normalni cenu. Ale 4l oleje za 2500 bez DPH je pecka. Celkem za 4 s dph.
- prace, olej filtr, sroub a nejaky tesneni za normalni cenu. Ale 4l oleje za 2500 bez DPH je pecka. Celkem za 4 s dph.
Re: Volkswagen obecne
Zrovna jsem to teď taky řešil
Fabia III 1.0MPI 30tkm 5tis. kč
Yeti 2015 2.0TDI 60tkm 6tis. kč
Scout II 2014 2.0 TDI 120tkm 14tis. kč
Fabia III 1.0MPI 30tkm 5tis. kč
Yeti 2015 2.0TDI 60tkm 6tis. kč
Scout II 2014 2.0 TDI 120tkm 14tis. kč
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Volkswagen obecne
Máš právo si přinést vlastní olej předepsané specifikace, zapíšou to do zakázky, na záruku to nemá vliv.TomZ píše:Ja nechal u Touranu vymenit po 15k olej.
- prace, olej filtr, sroub a nejaky tesneni za normalni cenu. Ale 4l oleje za 2500 bez DPH je pecka. Celkem za 4 s dph.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
přesně tak, doporučuju Liqui Moly Top Tec 4200, pecka a to jsem tam před tím měl Millerse
Re: Volkswagen obecne
v cem je to ve srovnani s MO takova pecka?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Volkswagen obecne
čistě subjektivní, to musím přiznat rovnou, ale motor (TSI) jde daleko lépe do otáček a je tišší, přitom o něco jadrnější zvuk
na autě se nic jiného nedělalo, krom výměny oleje a filtrů. předtím MO EE LL, studoval jsem poměrně podrobně i technické listy, Motul 507, Liqui Moly Top Tec 4200, MO EE LL a i Castrol. Viskozitní index má nejlepší Liqui a překvapivě Castrol (173), MO 172, Motul 171. Viskozitou při 100°C se nejvíce blíží olejům specifikace 5W-40 Liqui 12,2 mm2/s a MO 12.4, naopak nejníž a nejřidší Castrol, Motul někde uprostřed. Vše to jsou oleje specifikace 504.00-507.00, ale koukal jsem, že už existuje 508 norma, předpokládám pro benzíny s filtrem.
na autě se nic jiného nedělalo, krom výměny oleje a filtrů. předtím MO EE LL, studoval jsem poměrně podrobně i technické listy, Motul 507, Liqui Moly Top Tec 4200, MO EE LL a i Castrol. Viskozitní index má nejlepší Liqui a překvapivě Castrol (173), MO 172, Motul 171. Viskozitou při 100°C se nejvíce blíží olejům specifikace 5W-40 Liqui 12,2 mm2/s a MO 12.4, naopak nejníž a nejřidší Castrol, Motul někde uprostřed. Vše to jsou oleje specifikace 504.00-507.00, ale koukal jsem, že už existuje 508 norma, předpokládám pro benzíny s filtrem.
Re: Volkswagen obecne
no to je patok největší, zlatej castrol
jinak Castrol 5W-30 Longlife premium sud v autorizaku Škoda 625/l bez DPH
jinak Castrol 5W-30 Longlife premium sud v autorizaku Škoda 625/l bez DPH