Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Když jste mi tu Lancera vsichni schválili proboha
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Je to po kroupách,ale zase tam máš novej motor
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Proletěl jsem těch 15 stran a doporučení Lancera jsem si nevšimnul. I když jsi k tomu požehnání od začátku celou diskusi směřoval. Tak už to ale u podobných "poradních" témat bývá - tazatel spíš než radu chce potvrzení své volby, ke které se upnul
Pravda je že Lancer není špatný model a většina tvých ostatních návrhů byly takové úlety, že to snad musely být klamné manévry
Kroupy sere pes, hlavně ať to jezdí.
Na což má určitě větší šanci než Passat 3,6 FSI s automatem z AAA a podobné perly
Pravda je že Lancer není špatný model a většina tvých ostatních návrhů byly takové úlety, že to snad musely být klamné manévry
Kroupy sere pes, hlavně ať to jezdí.
Na což má určitě větší šanci než Passat 3,6 FSI s automatem z AAA a podobné perly
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Rally samolepky na oknech, LPG instalace tak odborná až to zničilo motor už po 35kkm, prodávající píše, že to bylo jeho první auto (Mitsubishi v Německu není úplně volba prvního kupujícího, při jejich platech si každej druhej může dovolit VW a výš, takže bych to viděl spíš auto pro mladýho kluka, syna, čemuž odpovídá i ten tuzerskej vejfuk. Jak se k tomu takovej mohl chovat si dovodíš sám) a jak píše 970ka, auto je po kroupách. Žvanit o tom, jak se o auto svědomitě starám a pak neopravit následky krupobití?
No bude to křáp
No bude to křáp
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Obávám se, že by zde byl zvolen křápem 9/10 Lancerů.. Holt ne kazdy si muze dovolit auto za milion.. Lancer Sportback ma 5/5* pro bezpecnost ditete, pekne vypada, ma rozumnou spotrebu, dostacujici vykon, naprosto paradni vybavu, najeto tak akorat, dokonce najeto jeste mene, jelikoz je novy motor po LPG, navic doporuceno lidmi, kteri se timto zivi - dovoz vozu z nemecka dela fakt dost lidi jak jsem zjistil a jelikoz maji tisice kladnych referenci, beru jejich rady celkem vazne.. jeste vyberem rezervni auto (lancer nebo Mazda 3/6), at se nejede jen kvuli jednomu takova dalka, kdyby nahodou nedopadlo dobre po celkove kontrole automechanikem.. Muzete mi klidne poradit, ktere by splnovalo vase krutoprisne pozadavky..
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Ale tak si nechoď pro radu, když víš všechno nejlíp.
Zeptat se člověka, který se živí dovozem aut, zda je tohle auto super, je asi stejné jako kdyby ses zeptal holiče, jestli se potřebuješ ostříhat.
Moje volba by rozhodně byla auto nezasažené tunerem. Pravděpodobně bych se vyhnul Lancerovi a Impreze obecně, protože právě jejich silnější bratříčci Evo a STI mohu v některých lidech evokovat, že taky mají krutopřísnej závoďák a podle toho ta auta vypadají.
A rozhodně bych neinvestoval relativně velkou částku (což může být 100k i 3mio, každý to má jinak) do auta, když vím, že se každou chvíli budu stěhovat a moje požadavky na auto se drasticky změní. Pokud se vrátím k úplně původnímu postu z tvojí strany, přikoupil bych ženě něco levného, ale řádně bytelného na převoz prcka a sám si jezdil dál pežotkem. Na zmiňované trase stejně nic s dramaticky nižší spotřebou jezdit nebude, rozhodně ne na tak nízkou, aby to postupně umořilo náklady na pořízení dalšího auta. Pak si ujasnil co chci dál a podle toho se zařídil.
JInak se podívej, za kolik se dá jezdit opravdu bez starostí a platit jenom palivo. 6400Kč/měs vč. DPH. V ceně zimáky, servis i pojistka. Lancera máš za 160k, o dalších 20 tě natáhne dovozce, na kolik vyjde servis, gumy a pojištění se mi nechce počítat ani odhadovat => Když to proleješ operákem, máš více než dva roky pohodového provozu, spíš tři. Říkal si, že najedeš hrozně málo. Tak ten operák dej jenom na 10 nebo 15 tis. km a peníze ti vydrží ještě dýl. Nebo se dá naoperákovat i nějaký referenční vůz, kde dosáhneš na další, ikdyž menší, úsporu. A dostáváš se do fáze, kdy než veškeré náklady související s Lancerem zaplatíš leasingovce, prcek už půjde pomalu do školy
Zeptat se člověka, který se živí dovozem aut, zda je tohle auto super, je asi stejné jako kdyby ses zeptal holiče, jestli se potřebuješ ostříhat.
Moje volba by rozhodně byla auto nezasažené tunerem. Pravděpodobně bych se vyhnul Lancerovi a Impreze obecně, protože právě jejich silnější bratříčci Evo a STI mohu v některých lidech evokovat, že taky mají krutopřísnej závoďák a podle toho ta auta vypadají.
A rozhodně bych neinvestoval relativně velkou částku (což může být 100k i 3mio, každý to má jinak) do auta, když vím, že se každou chvíli budu stěhovat a moje požadavky na auto se drasticky změní. Pokud se vrátím k úplně původnímu postu z tvojí strany, přikoupil bych ženě něco levného, ale řádně bytelného na převoz prcka a sám si jezdil dál pežotkem. Na zmiňované trase stejně nic s dramaticky nižší spotřebou jezdit nebude, rozhodně ne na tak nízkou, aby to postupně umořilo náklady na pořízení dalšího auta. Pak si ujasnil co chci dál a podle toho se zařídil.
JInak se podívej, za kolik se dá jezdit opravdu bez starostí a platit jenom palivo. 6400Kč/měs vč. DPH. V ceně zimáky, servis i pojistka. Lancera máš za 160k, o dalších 20 tě natáhne dovozce, na kolik vyjde servis, gumy a pojištění se mi nechce počítat ani odhadovat => Když to proleješ operákem, máš více než dva roky pohodového provozu, spíš tři. Říkal si, že najedeš hrozně málo. Tak ten operák dej jenom na 10 nebo 15 tis. km a peníze ti vydrží ještě dýl. Nebo se dá naoperákovat i nějaký referenční vůz, kde dosáhneš na další, ikdyž menší, úsporu. A dostáváš se do fáze, kdy než veškeré náklady související s Lancerem zaplatíš leasingovce, prcek už půjde pomalu do školy
Naposledy upravil(a) Stepan dne úte 06 úno 22:38, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
No, já bych osobně začal výměnou oleje, svíček a filtrů u toho současného Peugeotu co tak strašně žere. To by bylo vůbec nejekonomičtější řešení. Protože Lancer nemůže žrát míň než P206 s jakýmkoliv motorem co se do něj dával.
Nevím nakolik to byla motivace ke koupi jiného auta, ale jestli jedna z hlavních, tak je to úlet.
Radit jde jen někomu kdo o radu stojí, chtěl jsi od začátku Lancera, kup si Lancera. Stojí to sice o třetinu víc než srovnatelný Focus a proto kolem 6 tisíc EUR seženeš jen kusy s barvitou historií, ale sny se mají plnit.
Jedna rada na závěr jak nepůsobit jako ignorant - když máš na to lidi a věříš jim, tak to nech na nich a nebásni o nich zde.
Stejně tak naopak - neříkej člověku kterého si najmeš na dovezení auta, že někdo něco psal na fóru. Na to fakt nebude nikdo zvědavý
Nevím nakolik to byla motivace ke koupi jiného auta, ale jestli jedna z hlavních, tak je to úlet.
Radit jde jen někomu kdo o radu stojí, chtěl jsi od začátku Lancera, kup si Lancera. Stojí to sice o třetinu víc než srovnatelný Focus a proto kolem 6 tisíc EUR seženeš jen kusy s barvitou historií, ale sny se mají plnit.
Jedna rada na závěr jak nepůsobit jako ignorant - když máš na to lidi a věříš jim, tak to nech na nich a nebásni o nich zde.
Stejně tak naopak - neříkej člověku kterého si najmeš na dovezení auta, že někdo něco psal na fóru. Na to fakt nebude nikdo zvědavý
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Forda (https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 39239.html) si mohu hodit jako zalozni vuz, kdyz lancer neprojde kontrolou.. fota mi inzerce doposle, pravda je, ze ta prava strana tam neni videt..
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
U Peugeotu jsem nedavno menil brzdy, ted mi naposled upad celej vejfuk pri jizde.. tohle se stat nekde ve velke rychlosti a jeste s miminem v aute, nemuselo by to dopadnout vubec dobre.. Auto beru jako investici, nekupuju na rok ci dva, ale treba na 10, pulku mam nasetrenou, druhou doplnim pujckou, proto operak nechci, navic vlastni auto se vzdy da prodat kdyz na to prijde.. a jen prece, na ceske pomery je to auto stale pod cenou, za predpokladu, ze bude technicky v poradku samozrejme..Stepan píše:Ale tak si nechoď pro radu, když víš všechno nejlíp.
Zeptat se člověka, který se živí dovozem aut, zda je tohle auto super, je asi stejné jako kdyby ses zeptal holiče, jestli se potřebuješ ostříhat.
Moje volba by rozhodně byla auto nezasažené tunerem. Pravděpodobně bych se vyhnul Lancerovi a Impreze obecně, protože právě jejich silnější bratříčci Evo a STI mohu v některých lidech evokovat, že taky mají krutopřísnej závoďák a podle toho ta auta vypadají.
A rozhodně bych neinvestoval relativně velkou částku (což může být 100k i 3mio, každý to má jinak) do auta, když vím, že se každou chvíli budu stěhovat a moje požadavky na auto se drasticky změní. Pokud se vrátím k úplně původnímu postu z tvojí strany, přikoupil bych ženě něco levného, ale řádně bytelného na převoz prcka a sám si jezdil dál pežotkem. Na zmiňované trase stejně nic s dramaticky nižší spotřebou jezdit nebude, rozhodně ne na tak nízkou, aby to postupně umořilo náklady na pořízení dalšího auta. Pak si ujasnil co chci dál a podle toho se zařídil.
JInak se podívej, za kolik se dá jezdit opravdu bez starostí a platit jenom palivo. 6400Kč/měs vč. DPH. V ceně zimáky, servis i pojistka. Lancera máš za 160k, o dalších 20 tě natáhne dovozce, na kolik vyjde servis, gumy a pojištění se mi nechce počítat ani odhadovat => Když to proleješ operákem, máš více než dva roky pohodového provozu, spíš tři. Říkal si, že najedeš hrozně málo. Tak ten operák dej jenom na 10 nebo 15 tis. km a peníze ti vydrží ještě dýl. Nebo se dá naoperákovat i nějaký referenční vůz, kde dosáhneš na další, ikdyž menší, úsporu. A dostáváš se do fáze, kdy než veškeré náklady související s Lancerem zaplatíš leasingovce, prcek už půjde pomalu do školy
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Auto není investice pokud nevydělává. U ojetiny se dají předpokládat menší náklady než u operáku nebo nového auta, ale zase nevíš dne ani hodiny kdy bude potřebovat servis.
Jsou to větší ale naprosto kontrolovatelné a předpokladatelné náklady vs nejspíš nižší ale neznámé, co můžou přijít v nevhodnou chvíli a pak dojezdíš.
Jinak teda výfuk na autě neupadne z ničeho nic bez toho aby o sobě dal vědět dlouho dopředu.
Jsou to větší ale naprosto kontrolovatelné a předpokladatelné náklady vs nejspíš nižší ale neznámé, co můžou přijít v nevhodnou chvíli a pak dojezdíš.
Jinak teda výfuk na autě neupadne z ničeho nic bez toho aby o sobě dal vědět dlouho dopředu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe