Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
a dodam radeji - resim krosove kola. Silnicky a horaky nevim, do tech jsem se jeste neponoril.
Re: Cyklistické vlákno
ten se vyresi sam, hodis mrtvolu do kopriv a ona se spali
Re: Cyklistické vlákno
No je mozny, ze mezi lowend kolama a lidma co je kupuji muze mit merida punc nejake vyjmecnosti (nikde jinde jsem tento pohled nevidel nez zde) Ale u nich bude mit punc dobreho kola cokoliv co neni z tesca. Ja proto ni nic nemam, sam mam masovku, ale kdyz to porovnam napr se specialized tak ti si opravdu nechaji platit za znacku. Merida je porad kolo pro lidi cena/vykon. A kvuli znacce si ji nikdo v cenove relaci 20k + nekoupi.
Re: Cyklistické vlákno
Tak u znacek jako je treba Specialized je problem v tom, ze maji vazne dobre profi nacini a pak pobrenduji i low cost a diky tomu jmenu si to nechaji zaplatit. Ja sel nakonec do ceskeho LeaderFoxu, je to v podstate no name znacka, kde clovek dostane v krosu za sve penize vyborny pomer kvality a vykonu. Na to me jezdeni, nez vyberu finalni kolo dle toho co budu preferovat mi to staci. Hafo stovek kilometru uz letos stihlo najezdit a pohoda.
Re: Cyklistické vlákno
hlavně bacha na custom řešení u některých značkových kol
Třeba GF používá vidlice s upraveným offsetem (okem to nelze poznat)
Specialized zase jako jediný používá jeho Brain tlumič
Lefty nebo Headshock od Cannondale pozná i lama
Ale i třeba české RB a jeho IQ mají customized tlumič, kdy místo standardního uchycení se do rámu šroubuje samotný píst tlumiče.
Scott měl zase inverzní tlumiče
Trek si zase nechal custom ladit tlumiče od Foxu a ve stejném naladění se jinak nedaly koupit..
Servisovat nebo měnit takové srandy pak je velká taškaříce a pláč nad účtem Určitě se takové špeky vyskytnou i mimo MTB.
Třeba GF používá vidlice s upraveným offsetem (okem to nelze poznat)
Specialized zase jako jediný používá jeho Brain tlumič
Lefty nebo Headshock od Cannondale pozná i lama
Ale i třeba české RB a jeho IQ mají customized tlumič, kdy místo standardního uchycení se do rámu šroubuje samotný píst tlumiče.
Scott měl zase inverzní tlumiče
Trek si zase nechal custom ladit tlumiče od Foxu a ve stejném naladění se jinak nedaly koupit..
Servisovat nebo měnit takové srandy pak je velká taškaříce a pláč nad účtem Určitě se takové špeky vyskytnou i mimo MTB.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
už osmým rokem jezdím masovku - Author - pravda, jeho tehdejší top model Egoist.... loni sem provedl střední generálku (komplet převody) a myslel si, že ešče 2-3 roky pojezdím.... nepojezdím.... účet za letošek: spd pedály, spd boty, středové složení, kotouče, brzdy.... navíc začalo někde loupat v rámu.... nesky ty kola fakt vážně nic nevydržej.... 8let/skoro objedtá zemegula (terénem, asfaltu se vyhýbám jak čert crossu) a už aby se člověk pohlížel po novém.... zase to bude hardtail, zvažuju něco od scotta
btw, všechny výše popsané značky sou masovka.... i když třeba customised... jo, to třeba taková serotta, to je opravdu "nemasovka"
btw, všechny výše popsané značky sou masovka.... i když třeba customised... jo, to třeba taková serotta, to je opravdu "nemasovka"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
pavproch > kdyz preferujes teren, proc chces zase hard-tail?
Ja stravil 15 let prave na hardtailu ( Campione s vyrobnim cislem 150 ) ,ale s pribyvajicimi roky jsem kvuli zadum zatouzil po necem pohodlnejsim. Poridil jsem si 120mm fulla a hned muj objem najetych kilometru vyskocil na trojnasobek. A argumenty, ze HT je rychlejsi,take u me neplati. Kazdorocne jezdim dlouheho Krale sumavy a po prezbrojeni na fulla jsem zrychlil o pul hodiny (a dalsi rocnik o dalsich 35 minut) a do cile jsem dojizdel relativne v pohode. Na HT jsem byl rosekanej jak po wrestlingovem zapase.
Alespon si domluv fulla na testovaci jizdu. Auto je take celoodpruzene,ne?
Ja stravil 15 let prave na hardtailu ( Campione s vyrobnim cislem 150 ) ,ale s pribyvajicimi roky jsem kvuli zadum zatouzil po necem pohodlnejsim. Poridil jsem si 120mm fulla a hned muj objem najetych kilometru vyskocil na trojnasobek. A argumenty, ze HT je rychlejsi,take u me neplati. Kazdorocne jezdim dlouheho Krale sumavy a po prezbrojeni na fulla jsem zrychlil o pul hodiny (a dalsi rocnik o dalsich 35 minut) a do cile jsem dojizdel relativne v pohode. Na HT jsem byl rosekanej jak po wrestlingovem zapase.
Alespon si domluv fulla na testovaci jizdu. Auto je take celoodpruzene,ne?
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Cyklistické vlákno
co je hardtail a co full? a co je 120 mm full?
Re: Cyklistické vlákno
Hardtail = pouze odpruzena predni vidlicegoes píše:co je hardtail a co full? a co je 120 mm full?
full = full-suspension -- odpruzeno predni i zadni kolo
120mm full = full se zdvihem odpruzeni 120 milimetru.
A samozrejme existuje spousta podkategorii: full muze dle konstrukce uchyceni zadni stavby 1-cep, 4-cep, virtual
nebo dle urceni ( a dle zdvihu a geometrie) : XC, trail , all-moutain, enduro, freeride, downhill
je to veda, skoro jako auta
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i