protoze stale jeste existuje spousta lidi, co si penize kupuji za vlastni a nechovaji se k nim jako ke spotrebaku? podle me je chyba, pokud se servis orientuje prave jen na tu anonymni masu fleetovych uzivatelu. nekdo udela vyberko, najde se nekdo, kdo to bude sulit jeste vic, da nizsi cenu a podstatne mnozstvi zakazek ze dne na den zmizi jinam. pak se hodi mit skupinu "hyckanych" a hlavne vernych zakazniku, kteri neutecou pri prvnim naznaku problemu. muzou to byt prave i ti lide, co si pak koupi zminena fleetova auta, presto ocekavaji servisni sluzby na vysoke urovni.HondaMan píše:Proč by někdo řešil nadstandard, když je většina aut na operák/služebních a po 2 - 4 letech jde do světa.
tem je potreba i dat lepsi ceny, jak uz to pochopili treba u Mercedesu nebo u Porsche. tim motivuji i majitele starsich aut, aby vyuzili znackovych servisu.